Vyťažené vlaky železnice neposilnia
http://www.sme.sk/c/3913472/vytazene-vlaky-zeleznice-neposilnia.html
citát:
Čikovský vysvetľuje, že z ekonomických dôvodov nemôžu v kritické dni pridať IC vlak navyše. „Žiadny veriteľ nebude akceptovať, aby drahé klimatizované vozne boli využité len raz do týždňa a ostatné dni stáli bez využitia.“
Súdruh Čikovský, máte pravdu! Radšej žiadny vlak (trebárs i klimatizovaný) navyše, lebo nejaký veriteľ (?) by to nepochopil a vlastne ani cestujúci, ešte by sa nebodaj cestou opotreboval a nezostalo by na zlé časy. ? ☠
http://www.sme.sk/c/3913472/vytazene-vlaky-zeleznice-neposilnia.html
citát:
Čikovský vysvetľuje, že z ekonomických dôvodov nemôžu v kritické dni pridať IC vlak navyše. „Žiadny veriteľ nebude akceptovať, aby drahé klimatizované vozne boli využité len raz do týždňa a ostatné dni stáli bez využitia.“
Súdruh Čikovský, máte pravdu! Radšej žiadny vlak (trebárs i klimatizovaný) navyše, lebo nejaký veriteľ (?) by to nepochopil a vlastne ani cestujúci, ešte by sa nebodaj cestou opotreboval a nezostalo by na zlé časy. ? ☠
Papyr
Modernizacia a zdvojkolajnenie existujucej zeleznicnej trate c. 120 Praha-Kladno (-Chomutov) v useku Praha-Hostivice, s odbockou na letisko, by stala zhruba 1/5 nakladov na Chalupoidu, bola by dokoncena asi 10x rychlejsie a hodinovu kapacitu cestujucich by mala rovnaku.
Navyse, Chalupoida v sucasne planovanej trase by mala cestovnu dobu Dejvicka-Letiste Ruzyne 24 minut, pricom sucasna autobusova linka 119 v rovnakej trase to podla CP zvlada za 23 minut!!! Vlakova rychlodraha by to zvladala za cca 15 minut, pricom by mala 15 minut interval.