Pozrite si nových koordinátorov pri Európskej komisii pre koridor TEN-T.
https://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure_en
Podľa ich životopisov, mnohí z nich sú z ministerstiev dopravy jednotlivých krajín alebo v tomto odvetví dlhodobo pracovali, iní aspoň z prostredia riadenia veľkých investičných projektov. Ale sú tam aj ľudia, ktorí doteraz v doprave nepracovali nikdy, viď životopisy. (Napríklad sociologička.) Možno niekto namietne, že koordinátor nemusí vedieť nič o doprave a môže to byť pokojne hoci aj historik umenia. Prečo potom ostatné krajiny tam dali ľudí, ktorí sa dlhodobo venovali doprave a nie napríklad nejakých šikovných právnikov?
https://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure_en
Podľa ich životopisov, mnohí z nich sú z ministerstiev dopravy jednotlivých krajín alebo v tomto odvetví dlhodobo pracovali, iní aspoň z prostredia riadenia veľkých investičných projektov. Ale sú tam aj ľudia, ktorí doteraz v doprave nepracovali nikdy, viď životopisy. (Napríklad sociologička.) Možno niekto namietne, že koordinátor nemusí vedieť nič o doprave a môže to byť pokojne hoci aj historik umenia. Prečo potom ostatné krajiny tam dali ľudí, ktorí sa dlhodobo venovali doprave a nie napríklad nejakých šikovných právnikov?
Vladimír
Podotýkam, že si nespomínam, že by RJ kedykoľvek prezentoval svoje pôvodné ceny ako uvádzacie či dočasné. Naopak, Nitra bola svedkom neuveriteľnej hystérie, kedy naivní cestujúci nachvíľu uverili, že RJ naozaj dokáže zarobiť z menej ako polovičných cien pri lepších službách a že všetci ostatní dopravcovia sú zlodeji. Dnes je už vidieť aj posun v myslení radových cestujúcich. Kým RJ zdražuje a škrtá, na scénu sa ako víťaz vracia Turan.