Nie je to tak dávno, čo nám náš priateľ Detvan (údajne zo ZSSK) vysvetlil, že nie je dôvod nasadzovať komfortné vozidlá na trať Kraľovany - Trstená, lebo takúto trasu v podstate nikto neprekonáva. A hľa, v úplne inej súvislosti je tu takýto názor opäť... Konkrétne na http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&i
d=2802 kde človek nickom "Tax" píše:
"Ok, máte recht, ale tých 6 840-tok hromadnú dopravu nespasí. Máte snáď nejaký recept na to, aby ešte nejaké pribudli ??? Myslím, že vo Vrútkach radi priložia ruky k dielu, len keď to niekto dá vyrobiť a aj má na to finančné krytie. Cestovať 50 - 100 km v 810/811/812 je priam strašné, stačí vyskúšať cestu na trati Kraľovany - Trstená. Hegľovať sa hodinu a pol v dvojnápravových krabiciach je na tej trati utrpením ... Na druhej strane, na rýchlej rovinatej trati ako je BA - Komárno by 840-ky alebo čosi podobné nepochybne boli prínosom."
Ja sa pýtam: Kde vznikajú, resp. KTO šíri takéto fámy??? Prečo niekto vedome škodí obrazu našej mladej a dynamicky sa zlepšujúcej Železničnej spoločnosti??? Všetci predsa vieme, ako veľa náš najväčší národný železničný operátor robí pre pohodlie svojho zákazníka a ako všemožne mu vychádza v ústrety...
? ? ?
d=2802 kde človek nickom "Tax" píše:
"Ok, máte recht, ale tých 6 840-tok hromadnú dopravu nespasí. Máte snáď nejaký recept na to, aby ešte nejaké pribudli ??? Myslím, že vo Vrútkach radi priložia ruky k dielu, len keď to niekto dá vyrobiť a aj má na to finančné krytie. Cestovať 50 - 100 km v 810/811/812 je priam strašné, stačí vyskúšať cestu na trati Kraľovany - Trstená. Hegľovať sa hodinu a pol v dvojnápravových krabiciach je na tej trati utrpením ... Na druhej strane, na rýchlej rovinatej trati ako je BA - Komárno by 840-ky alebo čosi podobné nepochybne boli prínosom."
Ja sa pýtam: Kde vznikajú, resp. KTO šíri takéto fámy??? Prečo niekto vedome škodí obrazu našej mladej a dynamicky sa zlepšujúcej Železničnej spoločnosti??? Všetci predsa vieme, ako veľa náš najväčší národný železničný operátor robí pre pohodlie svojho zákazníka a ako všemožne mu vychádza v ústrety...
? ? ?
Andy
A tvorivé námety? Tak zopár ich mám: (tvorivé nie sú, sú skôr prirozdené, ale neviem čo si vy pod tvorivými predstavujete)
- umývajte vozne od špiny (teda nielen IC ako doteraz)
- zaškolujte sprievodcov, aby poznali všetky typy lístkov
- zrušte potvrdzovanie KMB pri pokladni
- pri zmene GVD v polroku donúťte vydávať ŽSR nový knižný cestovný poriadok s dostatočným nákladom
- neviem či to má na starosti ŽSR alebo vy, ale zmeny v knižnom CP lepením sú ako v komédii (aj keď to asi má ŽSR, tak ľudia majú tak či tak kvôli tomu blbú mienku aj o ZSSK)
- opravte klimatizáciu v IC vozňoch (poobede bolo na IC403 vo vozni 409 aspoň 30 stupňov)
- keď klimatizácia už funguje, nemusela by byť taká mrazivá (konkrétne asi týždeň dozadu som takmer zmrzol v Slovenskej Strele)
- umožnite predávať sprievodcovi lístok zo št. hr. bez prirážky
- znížte prirážku pri kúpe lístku vo vlaku z obsadenej stanice
- zrušte rýchlikové príplatky, prípadne aj EC a IC
- v rekonštruovaných vozňoch Beer mi chýbajú v kupé zástrčky 230 V, to sa tam nedajú dať?
Chcem vidieť, ako by sa niektorý z týchto námetov ujal keby som ho napísal na dotazník... A to by ma ich napadlo aj viac, keby som dlhšie rozmýšľal...
Sarko: No vieš, posielal som tú anketu a bol som čerstvo nasratý na ZSSK, tak som tam napísal asi za minútu prvé čo ma napadlo, teda že nechápem zmysel dotazníka a odporučil som im navštíviť nejaký vlak.