Nie je to tak dávno, čo nám náš priateľ Detvan (údajne zo ZSSK) vysvetlil, že nie je dôvod nasadzovať komfortné vozidlá na trať Kraľovany - Trstená, lebo takúto trasu v podstate nikto neprekonáva. A hľa, v úplne inej súvislosti je tu takýto názor opäť... Konkrétne na http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&i
d=2802 kde človek nickom "Tax" píše:
"Ok, máte recht, ale tých 6 840-tok hromadnú dopravu nespasí. Máte snáď nejaký recept na to, aby ešte nejaké pribudli ??? Myslím, že vo Vrútkach radi priložia ruky k dielu, len keď to niekto dá vyrobiť a aj má na to finančné krytie. Cestovať 50 - 100 km v 810/811/812 je priam strašné, stačí vyskúšať cestu na trati Kraľovany - Trstená. Hegľovať sa hodinu a pol v dvojnápravových krabiciach je na tej trati utrpením ... Na druhej strane, na rýchlej rovinatej trati ako je BA - Komárno by 840-ky alebo čosi podobné nepochybne boli prínosom."
Ja sa pýtam: Kde vznikajú, resp. KTO šíri takéto fámy??? Prečo niekto vedome škodí obrazu našej mladej a dynamicky sa zlepšujúcej Železničnej spoločnosti??? Všetci predsa vieme, ako veľa náš najväčší národný železničný operátor robí pre pohodlie svojho zákazníka a ako všemožne mu vychádza v ústrety...
? ? ?
d=2802 kde človek nickom "Tax" píše:
"Ok, máte recht, ale tých 6 840-tok hromadnú dopravu nespasí. Máte snáď nejaký recept na to, aby ešte nejaké pribudli ??? Myslím, že vo Vrútkach radi priložia ruky k dielu, len keď to niekto dá vyrobiť a aj má na to finančné krytie. Cestovať 50 - 100 km v 810/811/812 je priam strašné, stačí vyskúšať cestu na trati Kraľovany - Trstená. Hegľovať sa hodinu a pol v dvojnápravových krabiciach je na tej trati utrpením ... Na druhej strane, na rýchlej rovinatej trati ako je BA - Komárno by 840-ky alebo čosi podobné nepochybne boli prínosom."
Ja sa pýtam: Kde vznikajú, resp. KTO šíri takéto fámy??? Prečo niekto vedome škodí obrazu našej mladej a dynamicky sa zlepšujúcej Železničnej spoločnosti??? Všetci predsa vieme, ako veľa náš najväčší národný železničný operátor robí pre pohodlie svojho zákazníka a ako všemožne mu vychádza v ústrety...
? ? ?
Papyr
a potom si klikni na Uplny vypis. Zistis, ze Student Agency, Basty 2, Brno je firma existujuca od 1996, ale az od roku 2000 ma ako cinnost aj cestnu osobnu dopravu. Jediny majitel, ktory vlastni 100% obchodneho podielu a jednatel firmy v jednej osobe je ing. Radim Vancura, Hodslavice 474, okres Novy Jicin, rc 720112/5536. No neviem neviem, mne to meno, bydlisko ani rodne cislo ako azijske nepripada.
Odkial beries take famy?