Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: detvan #1219:
Citujem Ťa:"Keby sa nepotvrdzovala KMB pri "okienku" skutočne by si cestujúci vypisovali KMB až vtedy, kedy by ich prišiel skontrolovať sprievodca. A teda časť trate by sa prakticky odviezli zadarmo alebo by si vpísali nástup v neobsadenom tarifnom bode."

Nezdá sa Ti prinajmenšom divné, čo si napísal? Cestujúcich s KMB budete takto buzerovať, pritom s normálnym lístkom sa dá niečo podobné v pohode urobiť. Napr. chcem cestovať s vlakom z TN do BA. Nastúpim bez lístka, keď náhodou príde sprievodca už za TN, vypýtam si lístok z TN predmestie (neobsadený tarifný bod). Nemá odkiaľ sprievodca vedieť, či mi vo vlaku z TN predmestie do TN naozaj nepredal lístok. Ak nepríde za TN sprievodca, cena lístka sa znižuje ? . Za NM nad Váhom by som si vypýtal lístok z Višňového (ten samý spôsob) ak ani za NM nad Váhom nepríde, za Leopoldovom si vypýtam z Leopoldov zástavka. Ak ani za Leopoldovom nepríde, za Trnavou si vypýtam z TT predmestie, no ak ani za TT nepríde sprievodca, cestoval som vďaka komplikovanému tarifu ZSSK, ktorý ma však neskutočné množstvo dier na legálne podvody prinajmenšom za normálnu cenu bez toho že by som si kúpil lístok na stanici už v TN, alebo o čosi lacnejšie, ak nie úplne zadarmo.

Mali by ste sa na ZSSK rochu uvedomiť a uvažovať reálne. Btw, nepíšeme si spolu aj na vlaky.net?
Úrývok tlačovej správy ZSSK:
SONE R – je podobná rodinná zľava ako SONE s tým rozdielom, že platí aj na TEŽ, Ozubnicovú železnicu, Trenčianske elektrické železnice (TREŽ), rýchliky, zrýchlené a osobné vlaky vo vozňoch druhej triedy. Podmienky pre cestujúcich sú teda rovnaké ako pri zľave SONE a v dňoch od 11. do 26. júna môže so SONE R cestovať skupina minimálne dvoch a maximálne šiestich ľudí bez ohľadu na vek. Rodinnú zľavu SONE R si kúpia cestujúci za 599 Sk v pokladni všetkých železničných staníc.

Minule tu niekto hovoril, že je to len na rýchliky, našťastie nie je to tak.
Reply on: 81-71 #1233:
Vidím, že nie si schopný pochopiť rozdiel medzi rokom 1949 (JI), 1952 (OP) a 2005. Bodka.
Reply on: S499.1023 #1232:
Bavili sme sa o počte obyvateľov jednotlivých miest, takže neviem prečo by to bolo scestné. Fakt je ten, napríklad ked už spomínaš Prievidzu, že má viac obyvateľov ako napr. Jihlava.
Reply on: 81-71 #1231:
Áno, a všade v týchto mestách boli trolejbusové prevádzky vybudované v štyridsiatych a päťdesiatych rokoch a dnes by ich už určite nevybudoval.
A vôbec, Tvoje kritériá "Majú trolejbusy v Opave, kľudne by mohli byť aj v Prievidzi" mi pripadajú ako dokonale odcestné.
Reply on: S499.1023 #1230:
V prvom rade som vypichol asi toto:

Zborník Trnava 1988, Obzor, BRATISLAVA 1991

Električky sa spomínali v článku "Územný plán mesta Trnavy v rokoch 1919-1944" od Jozefa Imončiča. Trnava mala mat dve základné trasy v centre prepojené, každá mala íst na plánované novo-vystavané štvrte.

Mimochodom, to s tými trolíkmi, moc sa mi k tomu nechce vyjadrovat, ale tie chýbajú určite v slovenských mestách.

Opava, Jihlava, Chomutov+Jirkov, Teplice - podaktoré z týchto miest sú ešte o dost menšie ako Trnava. Vzhladom na velkosti uvedených miest by trolíky kludne mohli jazdit v Trnave, Nitre, Trenčíne, Prievidzi...
Reply on: 81-71 #1229:
Čítam celé príspevky. Stavíme sa, že o tých závodoch viem viac ako Ty? Práve preto som napísal Chemické závody Wilhelma Piecka (tie boli inak úplne inde), že som myslel na obdobie, keĎ sa rýchlodráha budovala a kedy ChZ Litvínov určite žiadne problémy s nezamestnanosťou a prepúšťaním nemali. Oni nemajú problémy ani teraz, ale socialistickú prezamestnanosť už nemajú dôvod udržiavať.

Vypichol si, že zrovnateľné mestá ako TT v ČR majú električky, čo Ti Papyr hravo vyvrátil.
Reply on: S499.1023 #1225:
Ked som taký metrofil, prečo píšem o elinách ? ? Keby si dačo o tých závodoch vedel, tak by si písal dačo iné...teraz je tam pomerne velka nezamestnanost a tie závody zrovna 3x neprosperujú, skôr vela prepuštali...
Ale ja mám aj tak pocit, že ti ušiel asi vlak. Ja som tu písal o jednej knižke, z ktorej som vypichol celkom zaujimavu vec. Radšej si čítaj celé príspevky a nie len reakcie druhých...
Niečo takéto som ešte tu na iMHD nezažil. Zlatý Balky, zlatý Snopko, zlatá SAD BBDS!
? ? ?
Reply on: Papyr #1222:
Zhoda.
Reply on: Papyr #1221:
Zhoda.
Reply on: 81-71 #1218:
Šuhajík metrofilný, oficiálny názov onoh dopravného podniku je Dopravní podnik měst Mostu a LITVÍNOVA, pričom električková rýchlodráha spája tieto dve mestá a jej primárnou úlohou ja návoz a odvoz robotníckej triedy do Chemických závodov Wilhelma Piecka. Také v Trnave nemajú. Električky v Trnave by boli zbytočné, nákladné a vopred odsúdené na zánik! Trnava by mala zásadný problém "uživiť" aspoň trolejbusy!
Reply on: detvan #1219:
Pevne verím, že si svojimi príspevkami len robíš srandu a nepracuješ na ŽSSK.

"Keby sa nepotvrdzovala KMB pri "okienku" skutočne by si cestujúci vypisovali KMB až vtedy, kedy by ich prišiel skontrolovať sprievodca. A teda časť trate by sa prakticky odviezli zadarmo alebo by si vpísali nástup v neobsadenom tarifnom bode." - Mýliš sa. Ja si v ČR (kde teoreticky uvedenú možnosť vypísania nástupnej stanice podľa času príchodu sprievodcu mám) KMB vypisujem podľa predpisov, t.j. zásadne pred nástupom do vlaku. Alebo žeby som preto nebol cestujúci, pretože cestujúci sa podľa Teba vyznačuje tým, že si zo zásady v KMB vypisuje nástupnú stanicu až s príchodom sprievodcu? ?

"a čo robia cestujúci?? Chcú len a len klamať, klamať" - Tak toto je priama urážka, mňa aj všetkých ostatných cestujúcich. Nemám slov ... ?

Inak čo s cestujúcimi, ktorí chcú vrátiť nepoužitý lístok? Nemali by pri vracaní dokázovať, že vlakom nešli? svedok by musel byť železničiar, najlepšie sprievodca vo vlaku, ktorým nešli ? Inak by cestujúci mohli zneužiť neprítomnosť sprievodcu vo vlaku, vrátiť sa do východiskovej stanice a tam lístok vrátiť a podviesť úbohé železnice ...
Reply on: detvan #1219:
Vážený pán inžineier Modrá Guma I. triedy s IC príplatkom a miestenkou, na základe Vášho vyjadrenia, že JA (= cestujúci) sa snažím "len a len klamať", s okamžitou platnosťou ukončujem prevádzanie používania služieb tzv. národnéího železničného dopravcu, ktorým je Zločinecká Spoločnosť Slovensko aj v doterajších zriedkavých prípadoch. Radšej budem riskovať život v aute na ceste, než by som mal byť apriori pokladaný za potenciálneho zločinca, ktorý zneužíva dobrotu Veľkej Zločineckej.

V prípade Vašej odpovede sa jedná o takmer doslovné opakovanie komunikácie s vrahom osobnej dopravy ing. Peléškom a s ing. Šimčákom a preto bude takmer rovnaká aj odpoveď: Prečo by mali riadne platiaci cestujúci trpieť za lemplovstvo a neschopnosť personálu Zločineckej Spoločnosti Slovensko, ktorý v rámci vyvaľovani v služobnom vozni nie je schopný vykonať predpísané úkony, čiže kontrolu tarifnej vybavenosti pristuzpujúcich cestujúcich medzi dvoma nácestnými stanicami? Pri nástupe v takej neobsadenej zastávke cestujúci nezneužije? V ČR cestujúci nezneužívajú, keď tam nepotrebovali pristúpiť k takýmto dementným opatreniam? Veď primárny účel KMB pre dopravcu je úspora práce pokladní.

JA ako platiaci cestujúpci som nikdy nič nezneužil, nikdy som si dodatočne nevpisoval nástupnú stanicu do KMB, nikdy som nepopísal fixkou sedadlo vo vlaku, nikdy som neposprejoval žiadnu skriňu žiadneho vozňa, dokonca som ani nenatrel záchod v osobnom vozni radu Bh pätnásťročnou zažratou špinou, ani som nenamazal jeho okná zvonku bahnom. Preto služby spoločnosti, ktorá ma z niečoho takéhoto podozrieva, nebudem využívať.

Áno, firma si môže stanoviť podmienky, aké chce. A ja ako cestujúci, sa môžem zasa sám rozhodnúť, či služby firmy ľpejúcej na bezdôvodnej buzerácii svojich platiacich zákazníkov budem využívať. Moja odpoveď je nie. Ako priaznivcovi železnice je mi to ľúto, ale ostáva mi len dúfať, že moloch ZSSK čo najskôr zanikne a ja budem mať možnosť využívať služby nejakého iného dopravcu.

Nie, s niečím takto fialovým skutočne namá význam komunikovať, hlavne keď svinsky odpovie len na 10% podnetu a to na tých 10%, ktoré sa mu práve hodia.
Na argument "Nech cestujú osobákmi" sa odpovedá tzv. hlasovaním nohami - prečo by som jazdil osobákom, pôjdem autom a vy si nechajte železnicu ako sociálnu službu.

A k MDPT: Nevcidím dôvod, prečoi by sa niekomu (ZSSK) malo dávať 100 SKK za niečo, čo niekto iný (SAD) môže spraviť za 40 SKK. Je mi ľúto, ale pri takýchto názoroch som nútený zaujať postoj, že železnica na prepravnom trhu osobnej dopravy v SR nemá svoje miesto.

Doporučujem k štúdiu tieto stránky: http://www.dyxoft.cz/dXProgz/DFCD_add.html

A z nich si dovoľujem odcitovať tieto železné pravidlá práce železničiara:

§1 Vždycky se to tak dělalo (Nikdy se to tak nedělalo)
§2 Ještě nic nepřišlo
§3 Všichni jsou na obědě
§4 Na to je předpis (Není na to předpis)
§5 Bylo by to příliš složité
§6 Cestující by to nepochopili
§7 Cestující by to zneužili
§8 Zpoždění k cestování prostě patří
§9 Nedělejte problémy a nějak se domluvte
§10 Stejně to bude na hovno


Fuj, blueee!
Reply on: detvan #1219:
No to bola odpoved hodna lozkoveho psychiatrickeho oddelenia. Pytame sa zastupcu a obhajcu ZSSK, preco je KMB urobena tak, ze sa musi potvrdzovat. Odpoved: Preto si musíš potvrdzovať Kilometrickú banku v osobnej pokladnici, lebo je to tak. Sú to podmienky použitia.

No to je fakt sila. Tak otazku polozim inak: PRECO ZSSK STANOVILA PODMIENKY POUZITIA KMB TAKTO DEBILNE?

Mobilnych operatorov sem neplet, aj ked maju vysoke ceny, NEMUSIM ICH DOTOVAT ZO ST. ROZPOCTU, CHOVAJU SA KU MNE SLUSNE a koniec koncov, mozem vyuzit konkurenciu. U zeleznic nemozem vyuzit ani tu konkurenciu.

A ano, v podstate tvoja odpoved #1219 je jasna - LEBO BY TO CESTUJUCI ZNEUZIVALI. Zachoval si sa presne podla pravidla

Na adresu cestujucich si napisal "ZSSK chce všetkým cestujúcim vyhovieť a čo robia cestujúci?? Chcú len a len klamať, klamať, preto sú sprievodcovia, preto sú revízori a preto hláška, že sa niečo zneužíva.... Chápeš? "

Chapes ty, ty magore, ze CESTUJUCI NA ZELEZNICI NIE SU APRIORI ZLOCINCI, KTORI PRISLI DO VLAKU SKODIT? A preto sa k nim mas chovat ako k ZAKAZNIKOM, nie ako k ZLODEJOM? To je ta snaha vyjst v ustrety co najviac zakaznikovi? No to snad nie.

A k popisanym vlakom - ked mi nejaky debil pocarbe vagon, tak to hodim na nejakeho imaginarneho "cestujuceho" a pomstim sa NA VSETKYCH CESTUJUCICH TYM, ZE TO NEUMYJEM, len preto, ze pachatel bol tiez cestujuci?

Si ty vobec normalny? Sak z kazdeho tvojho slova priam dycha zeleznicna spupnost voci zakaznikovi! A to este dristas, ze ZSSK je moderna o zakaznika dbajuca spolocnost? TO VYKLADAJ NIEKOMU, KTO SA ESTE NA SLOVENSKU VLAKOM NEVIEZOL.
Reply on: 81-71 #1218:
Ked uz, preboha, tak snad MOST PLUS LITVINOV, nie? A to je sakra viac ako 67 tisic!
Detvan nie je zo ZSSK, lebo tam aspoň trochu rozmýšľajú...
Reply on: S499.1023 #1209:
Preto si musíš potvrdzovať Kilometrickú banku v osobnej pokladnici, lebo je to tak. Sú to podmienky použitia. Prečo nemôžem telefonovať z Orangeu do T - Mobile za 3,40 Sk bez DPH v špičke?????? Ja to chcem!!!! Česi to tak majú!!!!!!!!! LEBO JE TO TAK!!! ❗ ❗ ❗ ❗
Keby sa nepotvrdzovala KMB pri "okienku" skutočne by si cestujúci vypisovali KMB až vtedy, kedy by ich prišiel skontrolovať sprievodca. A teda časť trate by sa prakticky odviezli zadarmo alebo by si vpísali nástup v neobsadenom tarifnom bode. Akú službu budeš Ty niekomu inému poskytovať zadarmo?? Nič sa dnes nerobí zadarmo. ZSSK chce všetkým cestujúcim vyhovieť a čo robia cestujúci?? Chcú len a len klamať, klamať, preto sú sprievodcovia, preto sú revízori a preto hláška, že sa niečo zneužíva.... Chápeš? ?

Nezabudni na fakt, že keby CESTUJÚCI nepodvádzali a neunikali by pred platením, boli by tržby, boli by peniaze na investície, na nové vozne, rušne a nemuselo by sa cestovať slizkou koženkou. Myslíš si, že sprievodca alebo vlakvedúci popisujú fixkami steny alebo sedadlá vo vlakoch, sprejujú skrine osobných vozňov? Nemyslíš si, že aj tam ide dostatočný podiel financií na opravy zničených vecí, ktoré by sa mohli využiť aj inak? Napríklad na skvalitnenie služieb pre zákazníkov?

A k tomu ešte tie žvásty ohľadom MDPT. Nebudem Ťa o ničom presviedčať, viem svoje, no poviem Ti, že keď na nejaký výkon požaduješ 100 Sk od MDPT a ono Ti dá 40Sk s tým, že aj tak už máš dosť, tak to len uvidíš, čo sa s tými prachmi dajú robiť za zázraky... ?
Reply on: Papyr #1211:

Mesto Most 67905 ovateľov (zdroj - Český štatistický úrad)
Mesto Trnava 71 929 (Štatistický úrad SR)

Ja som to napísal ako zaujímavost a nie aby som sa tu s niekym musel škriepit ?
Reply on: detvan #1215:
To že má prednosť, to viem. Len skús to vysvetliť tým 10 ľuďom čo tam stoja v rade. Ja som mal zatiaľ to štastie, že pred okienkom stáli 1-2 ľudia. ?

Týmto "Dúfam, že aj detvan sa k tomu za ZSSK vyjadrí." som myslel, že by si na to mohol priniesť pohľad z druhej strany.

No neviem, ale v tejto vete sa akosi nehovorí o tom, že by to platilo len na niektorých vlakoch: "medzi všetkými železničnými stanicami na trati Bratislava – Piešťany je možné použiť vlaky kategórie Rýchlik bez rýchlikového príplatku"
Zdroj: http://www.slovakrail.sk/zs/p-banmnv.html

" Ostatní, keď tak strašne trpia od Trenčína a vyššie, nech cestujú osobákmi..." ? To je teda argument.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement