Reply on: detvan #1219:
Citujem Ťa:"Keby sa nepotvrdzovala KMB pri "okienku" skutočne by si cestujúci vypisovali KMB až vtedy, kedy by ich prišiel skontrolovať sprievodca. A teda časť trate by sa prakticky odviezli zadarmo alebo by si vpísali nástup v neobsadenom tarifnom bode." Nezdá sa Ti prinajmenšom divné, čo si napísal? Cestujúcich s KMB budete takto buzerovať, pritom s normálnym lístkom sa dá niečo podobné v pohode urobiť. Napr. chcem cestovať s vlakom z TN do BA. Nastúpim bez lístka, keď náhodou príde sprievodca už za TN, vypýtam si lístok z TN predmestie (neobsadený tarifný bod). Nemá odkiaľ sprievodca vedieť, či mi vo vlaku z TN predmestie do TN naozaj nepredal lístok. Ak nepríde za TN sprievodca, cena lístka sa znižuje ? . Za NM nad Váhom by som si vypýtal lístok z Višňového (ten samý spôsob) ak ani za NM nad Váhom nepríde, za Leopoldovom si vypýtam z Leopoldov zástavka. Ak ani za Leopoldovom nepríde, za Trnavou si vypýtam z TT predmestie, no ak ani za TT nepríde sprievodca, cestoval som vďaka komplikovanému tarifu ZSSK, ktorý ma však neskutočné množstvo dier na legálne podvody prinajmenšom za normálnu cenu bez toho že by som si kúpil lístok na stanici už v TN, alebo o čosi lacnejšie, ak nie úplne zadarmo.
Mali by ste sa na ZSSK rochu uvedomiť a uvažovať reálne. Btw, nepíšeme si spolu aj na vlaky.net?
S499.1023
V prípade Vašej odpovede sa jedná o takmer doslovné opakovanie komunikácie s vrahom osobnej dopravy ing. Peléškom a s ing. Šimčákom a preto bude takmer rovnaká aj odpoveď: Prečo by mali riadne platiaci cestujúci trpieť za lemplovstvo a neschopnosť personálu Zločineckej Spoločnosti Slovensko, ktorý v rámci vyvaľovani v služobnom vozni nie je schopný vykonať predpísané úkony, čiže kontrolu tarifnej vybavenosti pristuzpujúcich cestujúcich medzi dvoma nácestnými stanicami? Pri nástupe v takej neobsadenej zastávke cestujúci nezneužije? V ČR cestujúci nezneužívajú, keď tam nepotrebovali pristúpiť k takýmto dementným opatreniam? Veď primárny účel KMB pre dopravcu je úspora práce pokladní.
JA ako platiaci cestujúpci som nikdy nič nezneužil, nikdy som si dodatočne nevpisoval nástupnú stanicu do KMB, nikdy som nepopísal fixkou sedadlo vo vlaku, nikdy som neposprejoval žiadnu skriňu žiadneho vozňa, dokonca som ani nenatrel záchod v osobnom vozni radu Bh pätnásťročnou zažratou špinou, ani som nenamazal jeho okná zvonku bahnom. Preto služby spoločnosti, ktorá ma z niečoho takéhoto podozrieva, nebudem využívať.
Áno, firma si môže stanoviť podmienky, aké chce. A ja ako cestujúci, sa môžem zasa sám rozhodnúť, či služby firmy ľpejúcej na bezdôvodnej buzerácii svojich platiacich zákazníkov budem využívať. Moja odpoveď je nie. Ako priaznivcovi železnice je mi to ľúto, ale ostáva mi len dúfať, že moloch ZSSK čo najskôr zanikne a ja budem mať možnosť využívať služby nejakého iného dopravcu.
Nie, s niečím takto fialovým skutočne namá význam komunikovať, hlavne keď svinsky odpovie len na 10% podnetu a to na tých 10%, ktoré sa mu práve hodia.
Na argument "Nech cestujú osobákmi" sa odpovedá tzv. hlasovaním nohami - prečo by som jazdil osobákom, pôjdem autom a vy si nechajte železnicu ako sociálnu službu.
A k MDPT: Nevcidím dôvod, prečoi by sa niekomu (ZSSK) malo dávať 100 SKK za niečo, čo niekto iný (SAD) môže spraviť za 40 SKK. Je mi ľúto, ale pri takýchto názoroch som nútený zaujať postoj, že železnica na prepravnom trhu osobnej dopravy v SR nemá svoje miesto.
Doporučujem k štúdiu tieto stránky: http://www.dyxoft.cz/dXProgz/DFCD_add.html
A z nich si dovoľujem odcitovať tieto železné pravidlá práce železničiara:
§1 Vždycky se to tak dělalo (Nikdy se to tak nedělalo)
§2 Ještě nic nepřišlo
§3 Všichni jsou na obědě
§4 Na to je předpis (Není na to předpis)
§5 Bylo by to příliš složité
§6 Cestující by to nepochopili
§7 Cestující by to zneužili
§8 Zpoždění k cestování prostě patří
§9 Nedělejte problémy a nějak se domluvte
§10 Stejně to bude na hovno
Fuj, blueee!