Reply on: detvan #1219:
Citujem Ťa:"Keby sa nepotvrdzovala KMB pri "okienku" skutočne by si cestujúci vypisovali KMB až vtedy, kedy by ich prišiel skontrolovať sprievodca. A teda časť trate by sa prakticky odviezli zadarmo alebo by si vpísali nástup v neobsadenom tarifnom bode." Nezdá sa Ti prinajmenšom divné, čo si napísal? Cestujúcich s KMB budete takto buzerovať, pritom s normálnym lístkom sa dá niečo podobné v pohode urobiť. Napr. chcem cestovať s vlakom z TN do BA. Nastúpim bez lístka, keď náhodou príde sprievodca už za TN, vypýtam si lístok z TN predmestie (neobsadený tarifný bod). Nemá odkiaľ sprievodca vedieť, či mi vo vlaku z TN predmestie do TN naozaj nepredal lístok. Ak nepríde za TN sprievodca, cena lístka sa znižuje ? . Za NM nad Váhom by som si vypýtal lístok z Višňového (ten samý spôsob) ak ani za NM nad Váhom nepríde, za Leopoldovom si vypýtam z Leopoldov zástavka. Ak ani za Leopoldovom nepríde, za Trnavou si vypýtam z TT predmestie, no ak ani za TT nepríde sprievodca, cestoval som vďaka komplikovanému tarifu ZSSK, ktorý ma však neskutočné množstvo dier na legálne podvody prinajmenšom za normálnu cenu bez toho že by som si kúpil lístok na stanici už v TN, alebo o čosi lacnejšie, ak nie úplne zadarmo.
Mali by ste sa na ZSSK rochu uvedomiť a uvažovať reálne. Btw, nepíšeme si spolu aj na vlaky.net?
detvan
Keby sa nepotvrdzovala KMB pri "okienku" skutočne by si cestujúci vypisovali KMB až vtedy, kedy by ich prišiel skontrolovať sprievodca. A teda časť trate by sa prakticky odviezli zadarmo alebo by si vpísali nástup v neobsadenom tarifnom bode. Akú službu budeš Ty niekomu inému poskytovať zadarmo?? Nič sa dnes nerobí zadarmo. ZSSK chce všetkým cestujúcim vyhovieť a čo robia cestujúci?? Chcú len a len klamať, klamať, preto sú sprievodcovia, preto sú revízori a preto hláška, že sa niečo zneužíva.... Chápeš? ?
Nezabudni na fakt, že keby CESTUJÚCI nepodvádzali a neunikali by pred platením, boli by tržby, boli by peniaze na investície, na nové vozne, rušne a nemuselo by sa cestovať slizkou koženkou. Myslíš si, že sprievodca alebo vlakvedúci popisujú fixkami steny alebo sedadlá vo vlakoch, sprejujú skrine osobných vozňov? Nemyslíš si, že aj tam ide dostatočný podiel financií na opravy zničených vecí, ktoré by sa mohli využiť aj inak? Napríklad na skvalitnenie služieb pre zákazníkov?
A k tomu ešte tie žvásty ohľadom MDPT. Nebudem Ťa o ničom presviedčať, viem svoje, no poviem Ti, že keď na nejaký výkon požaduješ 100 Sk od MDPT a ono Ti dá 40Sk s tým, že aj tak už máš dosť, tak to len uvidíš, čo sa s tými prachmi dajú robiť za zázraky... ?