Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Why Are Slovak Trains a Design Disaster?
https://youtu.be/WDghfP8oXvU
Reply on: Vladimír #5659:
Rieši sa to ešte v nejakej krajine ako externá zákazka, alebo sme zas originálni?
Dopravná autorita vyhlásila verejné obstarávanie na integrovaný cestovný lístok

Čítajte viac: https://index.sme.sk/c/23406221/dopravna-autorita-vyhlasila-verejne-obstaravanie-na-narodny-integrovany-cestovny-listok.html?ref=mnt
Hořkou zkušenost s vysoutěženou dodávkou čtyř nových trolejbusů má za sebou Dopravní společnost Zlín – Otrokovice. Nové trolejbusy nezískala, kvůli nedodržení termínu propadla evropská dotace, zaplacení smluvních pokut se dopravní společnost musí domáhat soudně.
https://www.dszo.cz/aktuality/misto-novych-trolejbusu-musi-dszo-udrzovat-vozy-ktere-uz-chtela-vyradit/
Reply on: zakaznik #5650:
Tak to dnes chodí.
Na moskovskej stanici Арба́тская testujú zatváranie bezpečnostných dverí za plnej prevádzky. 😄
V Moskve testujú obojživelnú MHD.
(13.6.2024)
Reply on: zakaznik #5650:
České dráhy prevádzkujú nejakú trať v Pardubiciach?
Reply on: zakaznik #5649:
Vláda se před volbami chlubila novou tratí. Chybělo však zabezpečovací zařízení a přišla tragická nehoda
https://www.echo24.cz/a/H2VJu/zpravy-domov-tragicka-nehoda-jako-volebni-kampan

České dráhy sa sťažujú na stav slovenských železníc. Železničiari hovoria o medzinárodnej blamáži
https://spravy.rtvs.sk/2023/03/za-vykolajenym-vlakom-v-ziline-je-katastrofalny-stav-zeleznic-tvrdi-dopravca/

Zdá sa, že popri oprávnenej kritike tratí v SR zabudli na zametanie pred vlastným obydlím.
💁🏼‍♂️
Bananistan

V Pardubicích po rekonstrukci za 6,4 miliardy nefunguje žádný zabezpečovač
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-nehoda-v-pardubicich-to-by-se-s-etcs-nestalo-40475104
Čína uzavírá další nádraží z důvodu prohlubující se dluhové krize vysokorychlostních železnic
https://www.epochtimes.cz/2024/05/30/cina-uzavira-dalsi-stanice-z-duvodu-prohlubujici-se-dluhove-krize-vysokorychlostnich-zeleznic/
Horrifying moment out-of-control bus smashes into a car then plunges off a bridge into a river with 20 passengers on board, killing seven
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13403953/bus-driver-control-plunges-bridge-river-St-Petersburg.html
Arrivu nemajú radi ani v Michalovciach.

Šoféri autobusov prudko jazdia, nevydávajú lístky, nestoja, ponosujú sa cestujúci
https://dolnyzemplin.korzar.sme.sk/c/23324809/soferi-autobusov-prudko-jazdia-nevydavaju-listky-nestoja-ponosuju-sa-cestujuci.html
To čo sa rieši vo verejnoprávnom médiu v Británii? 🤡

Train drivers overwhelmingly middle-aged white men
https://www.bbc.com/news/uk-england-hampshire-68921391
V Brne budú mať revízori kamery. https://www.dpmb.cz/revizori-budou-vybaveni-kamerami
Wir schaffen das.

Denne nás pri práci napádajú migranti, sťažujú sa zamestnanci nemeckých železníc
https://standard.sk/642480/denne-nas-pri-praci-napadaju-migranti-stazuju-sa-zamestnanci-nemeckych-zeleznic
V Luzerne obnovili dočasne zrušené spoje (originál text z oznamu na vbl.ch, preklad cez Google)

Pre nedostatok personálu musela Verkehrsbetriebe Luzern AG od začiatku novembra 2023 uzavrieť linku 5 a posilové linky na linke 1 medzi Luzern Maihof a Luzern Bahnhof. Napriek pretrvávajúcemu citeľnému nedostatku kvalifikovaných pracovníkov sa spoločnosti VBL AG podarilo od novembra 2023 do marca 2024 vďaka intenzívnym náborovým opatreniam prijať celkovo 45 nových zamestnancov vodičských služieb. Ďalších 14 ľudí začne pracovať vo vodičskej službe v apríli a máji 2024. Z tohto dôvodu sa zodpovední vo VBL AG rozhodli vrátiť 2. apríla 2024 k bežnému cestovnému poriadku. Od 4. marca 2024 bude linka 5 vrátená do prevádzky každých 15 minút od pondelka do piatku v špičkách vo večerných hodinách.

Wegen einem Personalengpass musste die Verkehrsbetriebe Luzern AG die Linie 5 sowie die Verstärkerkurse der Linie 1 zwischen Luzern Maihof und Luzern Bahnhof seit Anfang November 2023 einstellen. Trotz dem weiterhin spürbaren Fachkräftemangel ist es der VBL AG gelungen, dank intensiven Rekrutierungsmassnahmen von November 2023 bis März 2024 insgesamt 45 neue Fahrdienstmitarbeitende anzustellen. In den Monaten April und Mai 2024 werden weitere 14 Personen im Fahrdienst ihre Arbeit aufnehmen. Aus diesem Grund haben die Verantwortlichen der VBL AG entschieden, per 2. April 2024 zum Normalfahrplan zurückzukehren. Bereits ab dem 4. März 2024 wird die Linie 5 von Montag bis Freitag in den Hauptverkehrszeiten am Abend in einem 15 Minuten-Takt wieder in Betrieb genommen.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.