Niečo takéto: https://varlamov.ru/4124122.html by si mohol nechať vyhotoviť (samozrejme so štylizovanou laminátkou či okuliarnikom) aj Náhodný dopravca.
Inak Kazaň je na ruské pomery veľmi špecifické mesto - tým, že majú obrovské príjmy z ropy, si môžu dovoliť veľmi často obnovovať vozový park, ktorý je vďaka tomu najmladší v krajine. Zároveň sú však tamojšie vozidlá v mimoriadne žalostnom stave: https://transphoto.org/photo/1313019/?vid=338841 (situácia ako na fotke tam nie je ničím výnimočným)
Úplnou legendou sú potom miestne horiace električky - iba túto jeseň im zhoreli 4 vozidlá (a to do toho nie sú zarátané autobusy): https://varlamov.ru/4124122.html
Predpokladám, že ich rozdelia po všetkých prevádzkách. Tento rok treba vyradiť dve C954E v levickej a šahskej prevádzke, jednu C10,5 zo Štúrova a predpokladám návrat dvoch nitrianskych Crosswayou naspäť. Zvyšné predpokladám, že nahradia najstaršie Crosswaye, ktoré by mohli nahradiť Karosy a C 10,5 na KN zmluvných dopravách.
V posledných rokov v Európe vznikajú nové, resp. sa rozširujô trolejbusové a električkové prevádzky, aj v menších mestách.Nechce sa aj Sk uberať touto cestou?
To znamená najmä, že je potrebné utratiť čo najviac peňazí. EMU z Plzne nepovažujem za nepodarky a takáto podmienka nezabráni účasti ani Plzne ani Mórica cez účelovo vytvorené leasingovky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A
Výrobca UKVZ predstavil nový model 100%ne nízkopodlažnej sólo električky typu 71-628, ktorá nadväzuje na predchádzajúci typ 71-623:
https://transphoto.org/photo/14/31/10/1431101.jpg
https://transphoto.org/photo/14/31/10/1431104.jpg
https://transphoto.org/photo/14/31/10/1431103.jpg
Včera bolo zároveň oznámené, že prvým odberateľom týchto električiek bude Moskva, kam zamieri 90 vozov: https://tass.ru/ekonomika/10467311
Ide o značné prekvapenie, keďže pôvodne sa predpokladalo, že nové električky dodá Škoda ( https://www.railwaygazette.com/light-rail-and-tram/sinara-koda-joint-venture-wins-first-tram-contract/57550.article ). Táto zmena sa zatiaľ potýka v Moskve s veľkou nevôľou, keďže výrobky UKVZ sa dajú iba ťažko nazvať modernými či kvalitnými - najmä v porovnaní s električkami od výrobcu PKTS, ktorých bolo za posledné štyri roky dodaných 390 kusov (a ďalších ešte 114 bude nasledovať): https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:71-931M_in_Moscow