Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #5282:
Ja myslím, že to nie je až tak zlé. Zaujali ma tie Nigérijské busy, vyzerá to ako licencia SOR BN 😃.
Reply on: Vladimír #5281:
Zostalo mi mierne smutno, ako málo môže stačiť na to, aby bolo nejaké mesto najlepším na kontinente...
Dovolím si malé diskusné osvieženie. Kto má lepšiu MHD? Tanzánia alebo Nigéria? Aj takéto polemiky dnes nájdete na webe 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=2VLc9sqJ6VM
https://www.youtube.com/watch?v=myq1SOE_T-o
Reply on: N/A #5278:
Pouč ma ešte v niečom ale najprv si o tom niečo zisti. Prečo by Articy mali byť prevažne pre severský trh? To nie je ArCtic, to je Artic, od slova articulated.
Reply on: S499.1023 #5277:
Kedysi to bolo Transtech Artic, potom do toho vstúpila Škodovka a vytvorila kvôli danému modelu novú platformu, ktorú zaradila do svojho existujúceho produktového radu. Articy sú električky primárne určené pre severský trh, takže označovať takto električky pre pre Ostravu/Plzeň/Brno je rovnaká sprostosť ako povedať, že vo Francúzsku alebo Nemecku jazdia jednotky Alstom Coradia Nordic.
Reply on: Dispecer #5276:
Kedysi to bolo ForCity Smart Artic. A oni už tie Articy v Przni a v Ostrave jazdia? Že tá tlačová správa o tom hovorí ako o súčasnosti...
Reply on: S499.1023 #5275:
Je to Artic, však ForCity Smart = Artic... 🙂
Reply on: N/A #5273:
Že by Artic?
Reply on: N/A #5273:
Alebo či nespravia verejnú anketu ako na EVO2 😃
Škodovka dodá nové električky do Brna: https://www.facebook.com/DopravniPodnikMestaBrna/photos/a.302391516455438/4171013582926526
Dizajn vyzerá na české pomery veľmi solídne, uvidíme ale či aj tu neprídu s "optimalizáciou" ako tomu bolo v prípade električiek pre Plzeň.
Prvý autonómny autobus klasickej stavby?
https://youtu.be/doQWFY64u7g
Reply on: Max #5269:
#5149
Reply on: Vladimír #5267:
Super, ďakujem! 🙂
Reply on: Viko #5263:
Zisťoval som u kolegu, ktorý pri tom bol a OJ Šahy bola zrušená k 1.8.2010.
Bonusová info: Ešte predtým sa rušila OJ Želiezovce, a to k 1.6.2006.
V ruskom Angarsku dôjde k masívnemu rušeniu väčšiny električkových tratí, podľa tamojšej radnice vraj majú cestujúci ako náhradu využiť už existujúce maršrutky: https://ircity.ru/news/53229/
Zachované ostanú iba linky č. 3 a 6: http://urbanrail.net/eu/ru/angarsk/angarsk.htm

Aby sme tu však mali aj nejaké pozitívne správy, tak Kaliningrad, kde ostala v prevádzke jediná električková linka, tento rok kompletne obnoví svoj vozový park - mesto kúpi 16 nových električiek 'Kosar' od PKTS, čo umožní vyradiť všetkých 19 kusov tamojších KT4: https://kgd.ru/news/society/item/93406-v-kaliningrade-planiruyut-do-konca-goda-zakupit-16-novyh-tramvaev-korsar
V roku 2022 bude potom kúpených ešte ďalších 10 električiek pre účely obnovenej linky č. 3 a časti linky č. 1 (v trase Južnyj vokzaľ - Centraľnyj park): http://urbanrail.net/eu/ru/kaliningrad/kaliningrad.htm
Reply on: N/A #5259:
Vyzerá to, že všetky električky z La Coruña budú odpredané do Sólleru: https://www.diariodemallorca.es/part-forana/2021/01/26/tren-soller-abre-negociacion-adquirir-31081851.html
A keď už sme na Mallorce, Palma oprašuje plán na výstavbu električkového systému: https://www.ultimahora.es/noticias/local/2020/11/24/1217039/tranvia-son-espases-aeropuerto-govern-prepara-proyecto.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.