Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #4970:
Bola to linka SAD Trnava v trase Piešťany - Trnava - Bratislava - České Budějovice - Plzeň a premávať začala od 30.6.2006. Dlhú životnosť však nemala.

http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2054&secid=4
Reply on: Dispecer #4974:
Síce nie, ešte jazdili na spoločnej linke s ALSA Eggmann do Ženevy.
Reply on: Peon #4972:
Neviem no, všetky autobusy Slovak Lines, ktoré som kedy v KE od roku 2007 videl mali cieľovú stanicu v Bratislave...
Reply on: Peon #4972:
Je možné že ju SL robí stále, akurát že pod taktovkou Flixbusu.
Reply on: Dispecer #4971:
Áno, nikdy som tým nešiel. Zdá sa mi, že v knižnom CP Slovak Lines nejakú dobu bola linka s takou trasou.
Reply on: Peon #4970:
Určite cez Rakúsko?
Pamätám sa, že pred niekoľkými rokmi existovalo autobusové spojenie Slovenska s južnými Čechmi cez Rakúsko.Tuším to niekto prevádzkoval cez Eurolines (Slovak Lines? Eurobus?). Teraz je to Flixbus. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L707902_180726_57539.pdf
Električky v Luxemburgu už premávajú v ďalšej časti siete:
https://www.facebook.com/railfocus.eu/posts/1218186674989870
Reply on: Error 0x007 #4966:
So stolíkmi v kupé som nikdy nemal problém. ?
Reply on: Dispecer #4963:
Ako prvé mi udrelo do oči, že sa vo vozňoch Bmpz používajú tie isté sedadlá ako v rakúskych cityjetoch. To sú ale vlaky na prímestskú/regionálnu dopravu. Je teda otázne, či je to vhodný typ sedadiel na diaľkovú dopravu...
(Vtipné je, že na druhej strane do S-Bahn-verzie cityjetov nie sú vhodné, lebo sú moc mohutné a zaberajú priestor ? )
Ten stolík v strede kupé je tiež terno keď bude človek sediaci pri okne chcieť von...
Okrem toho sa mi asi staré farby páčili trochu viac (hlavne červená prvá trieda)...
Reply on: Viko #4964:
Mne osobne sa to páči.
Pri Bmpz vidno, že vozeň Bmpeer (Bdmpeer) stačí iba zopár kozmetických zmien a hneď vyzerá ešte luxusnejšie.
Bmz svoj prapôvod vo vozňoch Bmeer nezaprie (kladivkový náter na ráme oddeľujúcom kupé a chodbu a na dverách), ale inak vyzerá super.
Ampz a reštaurák vyzerajú veľmi super, ale rád si počkám s hodnotením, až budú prvé kúsky hotové.


Ja budem rád, ak s modernizačnými prvkami sa podobne ako pri Bpeer (a Bmeer) bude pracovať aj s ďalšími vozňami (Beer) a zároveň bude dostatok náhradných dielov na ich údržbu (nech sa nestáva, že miesto vodovodnej batérie o pár rokov vo WC nájdeme kúsok hadice a podobne. ?
Reply on: Dispecer #4963:
Som zvedavý, aké to bude naživo. Z fotiek+videa sa mi pozdáva akurát reštaurák. Druhá trieda mi príde dosť chladná, navyše ten svetlý drevený obklad fakt vyzerá ako sololit spred 40 rokov a nie modernizácia...
Marián Troliga zomrel pri nehode vrtuľníka
https://youtu.be/WPHxDMWJsQk
Reply on: Dispecer #4958:
Nech sa ide ten degenerálny riaditeľ spoločnosti "Vytunelovali sme EMTREST, teraz sa budeme volať inak" pozrieť do Holandska alebo do Švajčiarska, tam na jednotný dopravný pas nepotřebovali ani jeho p+i+čovú kartu a uz ho majú desaťročia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement