Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V ČR na trh verejnej osobnej dopravy (znova) vstúpil ďalší z "dopravných obrov" Transdev. A už má i za sebou prvé výhry v súťažiach o poskytovanie verejnej osobnej dopravy a tiež aj prvé autobusy:
https://zdopravy.cz/transdev-objednal-pro-moravu-122-autobusu-u-vyrobce-sor-prvni-uz-dostal-17264/
Reply on: Viko #4996:
Niečo také som zachytil aj ja, ale pár rokov dozadu, a to bol ešte tuším Kubáček ktorý to spomínal...

Vtipné že si dali hneď cieľ 2020, keď Rakúšania majú 2025 a Nemci tuším 2030. Slovenská klasika, radšej mali byť realisticky dať si za cieľ rok 2050...
Reply on: Error 0x007 #4995:
Viem, že sa jednu dobu dosť hovorilo o cieľovom GVD 2020. Či odvtedy vyšlo niečo novšie, som nezachytil.
Trošku mimo, ale mňa by zaujímalo:
Vie niekto, či Ministerstvo dopravy/ŽSR alebo hocikto kompetentný má podobný strategický plán pre železničnú dopravu na Slovensku?
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Knotensystem_Schweiz_mit_Bahn2000_2.Etappe_2030.png
https://infrastruktur.oebb.at/de/unternehmen/fuer-oesterreich/zukunft-bahn-zielnetz/Zielnetz_2025%2B_Downloads_?datei=Zielnetz+2025+Ergebnisbericht.pdf (strana 43)
https://presse.oebb.at/file_source/corporate/presse-site/Downloads/Publikationen/RegioConnect/OEBB_regioconnect_1_2014.pdf (strana 6/7)

Alebo sa na Slovensku len bezhlavo postupuje spôsobom "všade chceme 160ku" bez nejakých predstáv cestovných časov a prestupových relácii...?
Pridajte sa aj do skupinky o Problémoch nitrianskej MHD na Facebooku
Najdete tam vela zaujímavých informacií


https://www.facebook.com/groups/883601868476683/
Reply on: Dispecer #4992:
Ja si spomínam v minulom desaťroči, ako sa BA arcizlodej Ďurkovský vyjadroval, že nemôžu povoliť v Starom meste rekonštrukcie domov aj s budovaním garáži, lebo by to znamenalo viacej áut v centre. Medzitým zlodejská koalícia riešila vyrúbanie Kollárovho námestia pre potreby parkovania a biznis pre BPS Park na tri desaťročia, pre ktorý v Starom meste nie je kde sadiť stromy, alebo postaviť kontajnery na odpad.

Takže nemám rád také relácie, kde sa riešia dôsledky a nie príčiny.
Trošku off-topic, ale možno niekoho zaujme:
Minulý týždeň bola relácia v Rádiu Slovensko ohľadom parkovania na chodníku...
http://www.rtvs.sk/radio/archiv/11380/987303
Reply on: zakaznik #4990:
Érséka? A ten s tým čo má?
Reply on: S499.1023 #4989:
Vymeniť Ersëka a v budúcnosti zabezpečiť odťah do stanice. (Ideálne vlak nevypravovať do úseku, kde je vedenie už strhnuté.)
Reply on: zakaznik #4988:
Tvoj návrh riešenia?
Reply on: Jak44 #4986:
Vyhláška 124/2012 Z. z., §7 (3).
Nevie niekto v ktorý zákon, respektíve novela umožnila vydávať licencie pre PAD v IDS aj v tvare 0X0YYY, kedy X=kraj a Y=číslo linky v IDS? Vďaka.
https://www.youtube.com/watch?v=tvgTr37v0EE Ak treba, nadzemný monorail (á la Schwebebahn) má na trati aj tunely - to je Japonsko.
Trošku staršia správa, ale zaujímavá:
https://ekonomika.sme.sk/c/20866762/medzi-komarnom-a-komaromom-bude-premavat-elektrobus.html

Nejaké tipy, aký ten elektrobus bude? ?
Reply on: zakaznik #4981:
no čo, podporia sa bicykle vyrobené v EÚ 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.