Reply on: S499.1023 #4588:
IC vlaky objednané každé dve hodiny, aj 4 páry oproti trom znamenajú následné sťažnosti na EK, súdy, deštruizmus trhu. V takom prípade môžme zabudnúť na vstup nejakého iného súkromného dopravcu na trh SR. Iba hlupák by svoju investíciu vystavil neférovému konkurenčnému ataku štátnych psychopatov, keď môže ísť kdekoľvek inde.O nahrádzaní štátnou objednávkou rozprávajú tí, čo nerozumejú odkiaľ sa tie peniaze štátu berú. Z cudzieho krv netečie.
zakaznik
Kvalite diskusie by prospelo odfiltrovanie posadnutosti Jančurom, keďže riešime podmienky, za ktorých by bolo možné prevádzkovať IC, nie Jančuru. Nerozumiem, prečo máš potrebu v dvoch ostatných príspevkoch argumentovať Jančurom.
Právnu analýzu nahradím popisom stavu v ČR:
Žalobu na ochranu hosp. súťaže podali obaja súkromní dopravcovia, UOHS rieši problém už viac než dva roky, po požiadavke na prevádzkovanie spojenia súkromným dopravcom ministerstvo hneď ruší objednávku od ČD (Brno aj Ostrava).
Prečo sa na to oni nevydlabú a neprehlásia všetko za dopravnú obslužnosť? Veď sú to všetko "výmysly Jančuru", ktoré sa dajú jednoducho zmiesť zo stola. Prečo ešte nerobíš právneho poradcu MD ČR?
Prekvapivo rovnaký názor má aj slovenský Inštitút pre zábavu a hospodárstvo.