Reply on: jt #3811:
Než začneš diskutovať o niečom, skús si naštudovať aspoň základné fakty.Železničná dopravná cesta je majetkom štátu rovnako ako cesty a každý subjekt za jej použitie platí. Ani ZSSK ani ZSSK Cargo ani SAD LIORBUS neinvestovali do výstavby "tratí" po ktorých jazdia ale platia poplatok za ich použitie.
A máš pocit, že práve BA - DS je mohutne zisková trať?
Inak s názorom, že je potrebné obsluhovať aj výrazne stratové trate, nesúhlasím. Ak sú výrazne stratové, znamená to, že sú výrazne nevyužívané a že sa teda dá dopravná obslužnosť zaistiť v 99% prípadov efektívnejším spôsobem, než preháňaním troch párov zlošukov po trati.
Kami
RJ predpoklada, ze sa mu podari pritiahnut viac cestujucich. Inak bude mat problem, lebo ZSSK na tej trati nema prakticky ziadne odpisy (ak by sa teda ratali naklady specialne na tutu trat). Hlavne ked vyrazne navysi vykony oproti sucasnemu stavu.