Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dúfam, že to tu ešte nebolo a že tým nikoho nebudem nudiť, ale ja som to objavil až dnes a celkom ma to dostalo do stavu začudovania:

http://www.youtube.com/watch?v=xSqNx7vJLDE&NR=1
Train Runs Through Bangkok Market
Reply on: S499.1023 #2804:
No jasně- kdo tam s ním není spokojen (případně nejezdí všude autem), tak už tam nebydlí, protože se odtamtud jiným způsobem dostat nedá. A přiznávám, že málokdo mě prudí tolik jako ten pán- vzhledem k nemožnosti pořídit na jeho linku jakoukoliv předpatní jízdenku (třeba jen traťovou) jsem si "užil" 1,5 roku dlouhého čekání na vlak (zhruba 1x za 1-2 hodiny) nebo stejně "často" nekonečné spojení přes spoustu vesniček v naprosto nevhodném autobuse městského provedení (B732, B931 nebo B951). A jeho podnikání je naprosto dokonalé, některé spoje má zaplacené i třikrát (jednou od kraje v rámci ZDO, podruhé jako MHD Neratovice od města a potřetí od cestujících, kteří se tam často ani nevejdou), taky bych takhle chtěl podnikat!
Reply on: SZKV #2803:
Nemoh bys už laskavě přestat s těmi fašistickými kecy? Obyvatelé Neratovic jsou, mimochodem, s Marinovem spokojeni.
Reply on: Isidor #2791:
Pěkně se to čte, ale asi to nebude tak horké- tohle se prezentovalo jako aktualita ještě když jsem začínal na MěÚ Neratovice pracovat a to už je víc než 2 roky ? . Ono dát dohromady takových subjektů, z nichž některé mají balkánskou mentalitu (dopravce Ivan Marinov je Bulhar a na autobusové dopravě "rejžuje" až nemravně) a jiné jsou zase tradičně konkurenční (kraj versus město) dá dost práce a navíc Spolana má tradičně dost problémů sama se sebou. Takže jsem sám zvědavá, jestli z toho někdy v reálu něco bude...
V Japonsku testujú ľahké koľajové vozidlo s napájaním el.energie z batérie. Na plné nabitie má vraj dojazd 15km a pri brzdení dokáže vygenerovať späť asi 70% el.energie - zvyšok sa dobíja počas státia v staniciach z trolejového vedenia.
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=16410072&postcount=14
Londýn kupuje 10 vodíkových autobusov za 9,65 mil. libier, do roku 2010 chcú mať v prevádzke až 70
http://www.ct24.cz/zesveta/index_view.php?id=239472
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=4010
Reply on: N/A #2797:
Pripomenulo mi to historickú električku v Košiciach. Keď nie je významný deň, sú na koľajisku napríklad rôzne nákupné búdky.
Reply on: milan005 #2794:
Rovnaky ako rakusakovi. A samozrejme ze to mozu vymahat.
zdravím vospolok:) chcel by som sa spytat aky postih hrozi cestujucemu Slovakovi vo Viedni ak nema oznaceny CL. mozu to vymahat?
Reply on: Isidor #2791:
WOW! ?
Reply on: KVKV #2786:
Ad Most: No, jazdiť by tam mohli skutočne veľmo ťažko, keďže starý Most mal metrový (dľa Pitcha bratislavský ? ) rozchod...
Inak čo hovoríte na návrh GVD 2008? Zločinecká pridáva hodne vlakov na trati 120. Pozerám, že na trease TT-BA sa snáď už bude dať uvažovať aj o použití vlaku. Očakávam nejaké šokujúce zľavy, ktoré prilákajú cestujúcich z autobusov. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.