Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR NSG 18 451 – 455 2022 2022 5
Total 2022   5

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2550 mm
Height 3290 mm
Height of floor 340 mm (320 mm s kneelingom)
Wheelbase 5900 mm a 6750 mm
Doors 4
Number of seats 47 + 1
Weight of unloaded vehicle 16750 kg
Engine FPT Industrial Cursor 9 CNG F2CGE602C, Euro 6E, plynový radový šesťvalec, kvapalinou chladený, s trojcestným katalyzátorom
Continuous power output 251 kW / 2000 rpm
Piston displacement 8710 cm3
Maximum torque 1500 Nm / 1100 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 1620B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená
zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner 2x Eberspächer AC 520
Heating capacity 2x 30 kW

Photos

Vehicle catalogue

451 452 453 454 455

Legend and statistics

451vehicle in service: 5 (100 %)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #15:
Veru, a prvý autobus s novými ŠPZ už v Trenčíne máme #413).
Reply on: Dispecer #14:
Však o tom hovorím. A s novými ŠPZ to už bude aj tak postupne bezpredmetné.
Reply on: S499.1023 #13:
Hlavne preto, lebo dopravca má sídlo v Nitre. 😎
Reply on: Jubordo #12:
Že by preto, že sú tam registrované?
Ahojte. Vedel by mi niekto prosím objasniť, prečo majú všetky trenčianske NSG 18 nitriansku ŠPZ?
Vopred ďakujem. 🙂
Reply on: MinoSUN-55 #8:
Na linke 11 harmoniky určite nejazdia. Myslím, že s otočením v Kubrici by problém bol - minimálne, kým budú autá parkovať v otoči.
Aka bola cena tychto plynakov ?
A otočí sa klbak v Kubrici?
V popise kĺbových autobusov je napísané:

Nasadzované sú v pracovných dňoch na vybrané spoje viacerých liniek (1, 8, 11, 17, 24).

Kedy ide klbák na L11? Rád sa ním pôjdem odviezť. Ešte viem o klbáku na L7 a L25 (ak sa nemýlim).
Reply on: henko151 #5:
Tak, u nás sa trápia(/-li) aj Citelisy, ale to je dané skôr sprevodovaním.
Reply on: Dispecer #3:
Tak to je hádam imbecilita objednávateľa, že si nešpecifikoval väčší výkon. Že by SOR do toho nedokázal dostať Cursor 9 NG, ktorý sa ponúka vo výkona až do 300 kW?
Reply on: Dispecer #3:
Síce okolo relatívne rovinatého Kladna, ale na regionálne linky, ktoré častokrát idú kúsok aj po diaľnici. V prípade, že cesta jemne stúpa, tak autobus nevládze a trápi sa.
Reply on: Dispecer #3:
Ale vraj prototyp NSG18 ma uz 243 kW, tak sa asi poucili.
https://seznam-autobusu.cz/vuz/108045
Reply on: TeBeCe #2:
To by vysvetľovalo, prečo SOR-iek NBG 18 je ako šafránu - len 25 ks bolo vyrobených a z toho drvivá väčšina pre linky v okolí relatívne rovinatého Kladna. Aj košické prvosériové Citelisy mali väčší výkon...
Tu je asi chyba nie ? 213 kw motor mavaju sola , nie klbaky.