Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR NSG 18 451 – 455 2022 2022 5
Total 2022   5

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2550 mm
Height 3290 mm
Height of floor 340 mm (320 mm s kneelingom)
Wheelbase 5900 mm a 6750 mm
Doors 4
Number of seats 47 + 1
Weight of unloaded vehicle 16750 kg
Engine FPT Industrial Cursor 9 CNG F2CGE602C, Euro 6E, plynový radový šesťvalec, kvapalinou chladený, s trojcestným katalyzátorom
Continuous power output 251 kW / 2000 rpm
Piston displacement 8710 cm3
Maximum torque 1500 Nm / 1100 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 1620B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená
zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner 2x Eberspächer AC 520
Heating capacity 2x 30 kW

Photos

Vehicle catalogue

451 452 453 454 455

Legend and statistics

451vehicle in service: 5 (100 %)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tu je asi chyba nie ? 213 kw motor mavaju sola , nie klbaky.
Reply on: TeBeCe #2:
To by vysvetľovalo, prečo SOR-iek NBG 18 je ako šafránu - len 25 ks bolo vyrobených a z toho drvivá väčšina pre linky v okolí relatívne rovinatého Kladna. Aj košické prvosériové Citelisy mali väčší výkon...
Reply on: Dispecer #3:
Ale vraj prototyp NSG18 ma uz 243 kW, tak sa asi poucili.
https://seznam-autobusu.cz/vuz/108045
Reply on: Dispecer #3:
Síce okolo relatívne rovinatého Kladna, ale na regionálne linky, ktoré častokrát idú kúsok aj po diaľnici. V prípade, že cesta jemne stúpa, tak autobus nevládze a trápi sa.
Reply on: Dispecer #3:
Tak to je hádam imbecilita objednávateľa, že si nešpecifikoval väčší výkon. Že by SOR do toho nedokázal dostať Cursor 9 NG, ktorý sa ponúka vo výkona až do 300 kW?
Reply on: henko151 #5:
Tak, u nás sa trápia(/-li) aj Citelisy, ale to je dané skôr sprevodovaním.
V popise kĺbových autobusov je napísané:

Nasadzované sú v pracovných dňoch na vybrané spoje viacerých liniek (1, 8, 11, 17, 24).

Kedy ide klbák na L11? Rád sa ním pôjdem odviezť. Ešte viem o klbáku na L7 a L25 (ak sa nemýlim).
A otočí sa klbak v Kubrici?
Aka bola cena tychto plynakov ?
Reply on: MinoSUN-55 #8:
Na linke 11 harmoniky určite nejazdia. Myslím, že s otočením v Kubrici by problém bol - minimálne, kým budú autá parkovať v otoči.
Ahojte. Vedel by mi niekto prosím objasniť, prečo majú všetky trenčianske NSG 18 nitriansku ŠPZ?
Vopred ďakujem. 🙂
Reply on: Jubordo #12:
Že by preto, že sú tam registrované?
Reply on: S499.1023 #13:
Hlavne preto, lebo dopravca má sídlo v Nitre. 😎
Reply on: Dispecer #14:
Však o tom hovorím. A s novými ŠPZ to už bude aj tak postupne bezpredmetné.
Reply on: S499.1023 #15:
Veru, a prvý autobus s novými ŠPZ už v Trenčíne máme #413).