Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Richard Ščepko #9975:
Richard za seba a celú našu skupinu, ako aj cestujúcich ďakujem za odpoveď, ktorá len preukazuje že MESTO TRENČÍN má MHD na háku, nevyzná sa do problematiky, a tá znôška kecov o obratiskách...škoda reči! Pritom nech si súdruh primáš vytiahnu staré TN info, kde kolega Celler predstavoval novú vlajkovú loď našej MHD - dnes voz #61 Citelis 18M. Čiže:

- mesto nevedelo, akú má kĺbový autobus spotrebu?
- ak to vedelo, ako to že ten voz jazdil skoro 4 roky vkuse na najvyťaženejších linkách bez problémov?
- voz sme zaplatili SADke v rámci oprávnených nákladov, takže ako ZLÝ hospodár terazky dám pokyn, aby voz stál namiesto toho aby ho dopravca okamžite dal do richtigu?
- voz nie je vlastníctvom mesta, jeho predajom získa len dopravca; otázka zámeny a pod. je úplne irelevantná po tom, čo ten hnoj stojí 3 roky v ohrade a má navehané menej, než ktorýkoľvek nacúvané
- nakoľko náklady na PHM by aj pri prípadnej spotrebe 51/100 znamenali, že odvezením 50 ľudí/100km máme náklady skoro pokryté, nedostatok kĺbových vozov (dnes len 4ks B961E v premávke) chce mesto riešiť krátkymi a ešte kratšími vozmi? Poriadna hlúposť!
- nakoľko oprávnené náklady sa robia ako paušálne, je problém dopravcu aká je spotreba
- objednávateľ dopravy, ktorým je mesto, by malo trvať na dodržaní skladby vozového parku, nakoľko obnova bola robená podľa jeho súhlasu/dohody s mestom a voz #61 (v tom čase #21) sa kúpil práve kvôli tomu, že bol nedostatok kĺbových vozov. Pôvodne jazdili MHD 8-10ks Ikarusov 280, potom len 4x B961E Karosy, takže ten Citelis 18M sa kúpil ako dôsledok toho, že sa ľudia v špičke tlačili.
- momentálny stav je, že mesto platí oprávnené náklady rozpočítavané aj na voz, ktorý stojí, takže som zvedavý, či sú gumy a iné ND na tento voz vyňaté z oprávnených nákladov alebo aj to cvakáme bez rozmyslu ďalej.

PS: súdruha primáša sa treba spýtať, ako je naložené s tými cca 20.000 EUR, čo vyplatili spoločnosti DIC. Pokiaľ viem, zmluvu nenaplnili, ale zaplatené dostali. To vyletelo hore komínom? Kto je za toto zodpovedný.

PPS: existuje skutková podstata trestného činu porušovanie povinností pri správe cudzieho majetku - štatutár by sa mal preto veľmi ale veľmi rýchlo spamätať, lebo toto čo tu vidíme, je neschopnosť I. kategórie a do očí bijúca netransparentnosť, ktorá má tendenciu sa elegantne schovať pod koberec, čo však nedovolím!❗ ❗ ❗

PPPS: zmeny CP MHD od 11.12.2016 zase mesto nezverejnilo v zákonnej lehote, to oddelenie dopravy spí alebo prečo zase nevedia dať informáciu včas? Za toto sú úradníci platení...
Reakcia na: draxter #9972:
A to ešte v SAD Trabelssie nevedia, že sa to robí tak, že sa linke spraví našponovaný CP a bude premávať prípadne s meškaním?
Reakcia na: Richard Ščepko #9975:
Neuveriteľná zmes kecov. Hoci je podpísaný Rybníček, vidím v tom autorský rukopis istého PhDr. Ing. Zmes nezmyslov - veľká spotreba? Prečo sa to nereklamovalo pri novom autobuse? Konflikty na konečných? Iné kĺbáky nemajú? Výhovorky, alles Scheißdreck.
Update

1.) Mapa liniek by mala byť budúci týždeň inštalovaná "v testovacej fáze" na dvoch zastávkach: Gymnázium a Braneckého. Včera autor zapracoval niektoré drobné zmeny v názvoch a poslal aj finálnu verziu.

2.) Moju interpeláciu k Citelisu 18M a odpoveď k nej nájdete nižšie. Zaujímal by ma váš názor. Vďaka.
Reakcia na: Vladimír #9971:
to býva u tejto špeciálnej nočnej linky každoročne táto poznámka. Je to kostolný vymeták, tak to preto ? Keby ale radšej jazdila riadna nočná linka na Silvestra/Nový rok....ale to nie, preboha by sme ju mohli mať v zisku a ľudia by ju využili ❗ ?
Reakcia na: MA MHD #9965:
Mňa tam skôr zaujala informácia, že mimoriadna linka môže z nácestnej zastávky odísť o 5 min. skôr oproti zverejnenému cestovnému poriadku.
spoj 06:40a na linke 4, čo ide len po Sihoť IV, zjavne pokračuje na inej linke. Bolo by vhodné, aby rovnako ako spoj pred ním bol spojom nadväzujúcim bez potreby kúpy cestovného lístka a občan Opatovej by tak mal ďalší ranný bezprestupový spoj niekam (neviem, kde ten vozd pokračuje dnes)
Reakcia na: S499.1023 #9968:
Neznalost,neochota,nezaujem,vlastny populizmus a netransparentnost - vysledok nasho vedenia.esteze CP nerobila Sadka......
Reakcia na: draxter #9967:
Niekedy mám pocit, že vedenie mesta aj ČSAD/DP (nielen v Trenčíne) je platené taxikármi.
Reakcia na: MA MHD #9965:
bordel na n-tú. Nehovoriac o tom, že nočná linka v čase, kedy by bola narvaná, nepôjde vôbec - tradične na Silvestra/Nový rok hoci v BA a KE spoje posilňujú, my nevypravíme, ani keby bola noc z piatka na sobotu.
Reakcia na: MA MHD #9965:
Ma, odpovieš mi v offtopicu?
+ v INFE na strane č. 11 môžete nájsť zoznam obmedzení cez sviatky a aj cp linky na polnočnú omšu, v ktorom sú uvedené názvy zastávok platné do 31.7.2016!!!!
Nový grafikon MHD od 11. decembra
Pripomienkovanie skúšobnej prevádzky nového grafikonu MHD Trenčín skončilo 30. septembra 2016. Mesto zaregistrovalo spolu 307 pripomienok. Pripomienky boli počas októbra a novembra podrobené analýze a konečnému vyhodnoteniu. „Približne sto námietkam sme vyhoveli. Šlo najmä o doplnenie spojov, predĺženie niektorých spojov, vyznačenie nízkopodlažných vozidiel, niektoré zmeny časov a podobne.Všetky opodstatnené pripomienky zapracuje spoločnosť SAD Trenčín do cestovného poriadku,
ktorý bude platný od 11.12. 2016. Od tohto dátumu dôjde aj k celoštátnej zmene cestovných poriadkov verejnej osobnej dopravy,“ povedal Miloš Minarech z Útvaru dopravy MsÚ Trenčín.
V najbližších dňoch mesto zverejní na svojej webstránke upravený cestovný poriadok MHD. K dispozícii bude i na webe SAD Trenčín. Grafikon MHD bude prezentovaný aj na VMČ Západ 15. 12.2016. (RED)

zdroj: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Info12wm.pdf
Reakcia na: milan001 #9962:
a cez víkend kĺby nejazdia vôbec, takže ich nasadenie sa priam žiada na linky 24 a 25
Reakcia na: syko #9960:
som zvedavý na odpoveď, pritom ten kĺbový Citelis 18M by tam na linke 24 mal byť hneď nasadený a nie že len tojí a "hnije", to je už len úroveň!

Kĺbové vozy končnia cca 16:00-17:30 ako som si všimol, takže čo tak ich v doobednom sedle a po poobednej špičke dať na linky 24 a 25? Nič tomu nebráni, len treba pohnúť rozumom, a to asi bolí.
Opäť som sa viezol tento týždeň zopárkrát L11 a sú naozaj vyťažené. Je ozaj potrebné zamyslieť sa nad nasadením kĺbových autobusov, hlavne v čase od 13:30 - 16:30. Vo väčšine trasy bola plná až k šoférovi, na stanici ich dosť vystúpilo, ale mnoho sa ich viezlo ďalej až do Kubrej a vyššie.
Reakcia na: kvorka #9950:
Dnes doobeda som písal do rubriky otázky a odpovede, kde som sa pýtal niečo iné, ale blízke tej téme - či neplánujú nejako riešiť meškania MHD, ktoré budú pred Vianocami pri Laugaríciu vznikať.
Reakcia na: MA MHD #9958:
Jakto že tom potom prepísalo spoj 302430 s príchodom 10.10 na 10.05?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.