Reakcia na: syko #9708:
preto by najlepšie bolo, aby mesto malo manuál zastávok, chodníkov či prechodov, t.j. v akom štandarde ich bude do budúcna robiť. Aby sa nestalo to, čoho sme svedkami: máme jedinú kasselskú zastávku, kde však zavadzia stĺp, a iné zastávky po nej sa zase urobili socialisticky (Opatová, Záblatie, Žilinská obojsmerne!)Rovnako prechody pre chodcov - bezbariérové, niektoré aj nasvietiť.
A k MHD: každoročne je to cifra, ktorú mesto dáva na:
a) výkony MHD
b) odpis vozidiel dopravcu - tento ani budúci rok nič
c) iné (u nás nič, lebo žiadnu zastávku mesto neurobilo, Žilinská bola vyvolaná investícia)
Čiže tento rok dá mesto na MHD najmenej, lebo nie sú žiadne nové vozidlá, tak by sa patrilo tie "ušetrené" dať na výkony MHD (napr posilnenie 4, 11, 24) alebo na zastávky a infraštruktúru MHD
draxter
Na Juh ZŠ linky 1 (2 spoje do hodiny, kĺbové), 5 (1 kĺbový spoj) 8 (1 kĺbový spoj) priemerne 4 spoje do hodiny
Na Juh II linky 11 (1 sólo spoj) 15 (3 kĺbové spoje za DEŇ) 18 (1 kĺbový spoj medzi 9 až 18 hod) 21 (1 sólo spoj za 1,5 - 2 hod) a 22 (0 až 2 spoje do hodiny kĺbové) - priemerne 3 spoje do hodiny spolu
Na Juh III linka 23 s 0-1 spojom do hodiny, priemerne raz za 2 hod spoj
Pravdou je, že Juh II bolo treba posilniť, aj Juh III. Juh I by si ozaj zaslúžil 3 spoje do hodiny aj v "a", len to už znamená, že mesto urobí aj niečo naviac, tak ako tie spoje linky 6 do Opatovej čo vozia vzduch. Tu treba jasne povedať - nový grafikon je výborný, ale len v rámci objednaného rozsahu. Ten však treba navýšiť najmä na Juh I a treba niečo robiť s tými 7 miliónmi SK, ktoré hnijú vo vozovni pod názvom CITELIS 18M za NAŠ peniaze!!!