Vďaka páni. Už som si tie vaše návrhy zosumarizoval. Vychádza mi to na 14-15 prístreškov. Porovnám ich s návrhom EuroAWK, keď ho dostaneme. Ten nápad s údajmi ohľadom nástupov je logický.
Zaujali ma ešte problematické prístrešky aj z pohľadu vodičov. Okrem tej kotolni sú ešte niekde?
Zaujali ma ešte problematické prístrešky aj z pohľadu vodičov. Okrem tej kotolni sú ešte niekde?
MA MHD
Pretože mi príde nelogické, že v 11, ako píše aj MinoSUN-55 je hlava na hlave a na 7/17 vezie kĺbový spoj vzduch. Sólo autobus má kapacitu na sedenie okolo 30 cestujúcich (Karosa). Na linke 7/17 som narátal max. 25 cestujúcich - v kĺbovom spoji. Takže všetci si pohodlne sadnú a zostanú aj voľné miesta v sóle.
Takže výsledkom môjho riešenia je, že cestujúcich na linke 11 neodradí nepohodlie, nakoľko v kĺbovom autobuse si viac ľudí sadne a lepšie sa rozložia a zároveň na linkách 7 a 17 nepríde k zníženiu štandardu.
Pripomínam, že optimálny počet cestujúcich v kĺbovom vozidle je aspoň 60 cestujúcich (to je ešte určite v poriadku). Keď na linkách 7 a 17 je ich max. 25, tak je to optimálne na sólo autobus (a rozhodne nie nekomfortné).
Výsledkom teda bude pohodlná preprava pre každého.