Plno ľudí sa vezie tou L11 až po ulicu Pred Poľom, niektorí až po kyselku. Ten klbák sa tam zíde, hlavne v tých spomínaných časoch a taktiež na poobedné linky 24.
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
MA MHD
Pretože mi príde nelogické, že v 11, ako píše aj MinoSUN-55 je hlava na hlave a na 7/17 vezie kĺbový spoj vzduch. Sólo autobus má kapacitu na sedenie okolo 30 cestujúcich (Karosa). Na linke 7/17 som narátal max. 25 cestujúcich - v kĺbovom spoji. Takže všetci si pohodlne sadnú a zostanú aj voľné miesta v sóle.
Takže výsledkom môjho riešenia je, že cestujúcich na linke 11 neodradí nepohodlie, nakoľko v kĺbovom autobuse si viac ľudí sadne a lepšie sa rozložia a zároveň na linkách 7 a 17 nepríde k zníženiu štandardu.
Pripomínam, že optimálny počet cestujúcich v kĺbovom vozidle je aspoň 60 cestujúcich (to je ešte určite v poriadku). Keď na linkách 7 a 17 je ich max. 25, tak je to optimálne na sólo autobus (a rozhodne nie nekomfortné).
Výsledkom teda bude pohodlná preprava pre každého.