Reakcia na: MA MHD #9282:
mne osobne cena v hotovosti neprekáža ani 70 ani 80c, ale fakt je, že na 80c je to už dosť bieda v TN oproti napr. PO,ZA či BB. Ale nástup všetkými dvermi, to bude hej! Skrátenie státia na zastávkach, ešte by som bol rád, ak by sa do podchodu na žst umiestnila tabuľa s odchodmi MHD zo stanice a z Rázusovej, a bolo by ultra cool na TN pomery.
MA MHD
Zaujímalo by ma, PREČO nie Dlhé Hony, Beckovská, Kubrá-ZŠ, Piešťanská, Kasárenská.
Z, toho čo mám odpozorované ja, tak Dlhé Hony majú podobnú vyťaženosť ako Inovecká, rovnako aj Beckovská (tá možno trochu viac). Ale počet cestujúcich sa pohybuje na týchto zastávkach od 0-3(4) ľudí na spoj. Takže ideálne na zastávky na znamenie
Na zastávkach Piešťanská a Kubrá, ZŠ vodiči väčšinou ani nezastavujú. Piešťanská patrí medzi najmenej vyťažené zastávky MHD (ale OK, nech je teda stála, kvôli vystupovaniu) a Kubrá, ZŠ mimo špičky tiež býva prázdna. Na Kasárenskej je vyťaženosť od 0-4 cestujúcich. Opäť, všetky 3 ideále na zastávky na znamenie.
V Zlatovciach by som pokojne dal na znamenie väčšinu zastávok, teda: Kasárenská, Hroznová, Hanzlíkovská, Záblatská, Záblatská-pošta. Vzhľadom k tomu, ako v tejto oblasti krúži MHD, tak by ju zastávky na znamenie mohli veľmi zrýchliť. V BA sú na znamenie už takmer všetky zastávky mimo centra a stredov sídlisk.
Tie návrhy som dal na základe toho, čo som sám videl pri jazdách v MHD. Podotýkam, že väčšina týchto zastávok čo som navrhol nebola vyťažená ani cez pracovné dni. Bral som do úvahy nastupovanie i vystupovanie.
A aj po zavedení optimalizácie bude určite potreba zrýchliť MHD. A keď nemáme pruhy pre MHD, tak je dobré si pomôcť aspoň takto. Týmto riešením môžu pokojne autobusy stáť aj "pri každej vŕbe" ale pokiaľ danú zastávku nebudú cestujúci aktuálne potrebovať, spoj sa nezdrží. Taktiež môžeme skrátiť jazdné doby.