Ja mám na to taký názor, že zatiaľ počkať a pri kúpe nových vozidiel už kupovať len vozidlá so systémom dopytového otvárania dverí a toto aby zároveň fungovalo aj ako znamenie o výstupe - bolo by to spoločné tlačítko. A vodič by videl na signalizácií či mu niekto ide vystupovať alebo nejde a otvorilo by len tie dvere, ktoré by bolo treba, čo je veľká výhoda v zime. A pokiaľ by niekto nedal znamenie na zastavenie - otvorenie dverí, vodič by nezastavoval.
kvorka
V neposlednom rade ide aj o zastávky - roky sa zase neurobilo nič, kasselák akoby mesto nepoznalo, nikde pri rekošntrukciách sa neobjavuje (viď Záblatie - Hanzlíkovská). Najprv treba na meste pochopiť, čo od MHD chceme, koľko na ňu dáme; a nie vždy len šetriť a šetriť, pozerať na spotrebu (to malo mesto vedieť, keď sa kupoval Citelis 18M čo má za spoterbu a nie že ten voz stojí teraz, to by som zosobnil niekomu, že 7 miliónov SK hnije v garáži aj za moje peniaze z daní).
A potom, keď sa stabilizuje nový CP, treba zvážiť doplnenie, nie ubratie spojov: ak uberieme, prestupové väzby sa zrušia a je problém. A tiež by som nočák LINKU 50 dal za cenu denného spoja a aby naň platil aj predplatný cestovný lístok - hneď bude využívaný a nie naháňanie ľudí taxislužbám, že pre 3 osoby sa už oplatí neísť MHD.
Toľko zatiaľ moje postrehy.?