Reakcia na: draxter #9056:
Zdravím, Môj názor už poznáš. Som jednoznačne za variantu s linkou 16.
Do L16 by som začlenil všetky spoje premávajúce do priemyselného parku. Aj zo Sihote a aj zo stanice. Síce je pravda, že majú veľkú časť trasy spoločnú s L6, ale sú významné najmä pre zamestnancov priemyselného parku a preto by som ich dal do samostatnej zamestnaneckej L16. Pre ostatných bežných cestujúcich (teda väčšinu) by sa tak cestovný poriadok L6 sprehľadnil a viac by vynikla aj pravidelnosť a lepšia možnosť zapamätania (ubudli by 2 konečné a aj poznámky).
Pri variante s písmenami sa obávam toho mýlenia sa ohľadom 6S (stanica, Sihoť, SAD).
draxter
a) 2 spoje na úseku stanica - priemyselný park a 4 spoje na úseku priemyselný park - stanica
- či majú ostať pod linkou 6 alebo pod samostatnou linkou (napr. 16)
b) 5 spojov na úseku Sihoť - priemyselný park a 1 jeden opačne či majú ostať pod linkou 6, alebo pod linkou 16 pdoľa písm. a)?
Moje argumenty:
a) je to predsalen súčasť trasy linky 6 a tie spoje sú v rámci linky 6 taktované; na druhú stranu pod linkou 16 by sa tým vyčlenili pre prehľadnosť. Neviem, či transparenty v TN umožňujú označnie 6P alebo 6S alebo 6A.
b) spoje idúce až na Sihoť by som jednozančne vždy nechal pod číslom 6, obmedzenie časti trasy na jednom konci nepovažujem za potrebné samostatne číslovať; na druhú stranu sa jedná o spoje neidúce celú trasu a preto by ich zaradenie pod linku 16 mohlo byť logické.
?