Musím uznať, že je to veľmi pekný návrh. Bolo by veľmi dobré, ak by sa to ujalo. K tomu ešte pekne rozdeliť kĺbové vozidlá na linky, ktoré ich potrebujú: L1, L24, niektoré L25, vybrané preplnené L11, L8 a podobne. Asi sa neuvažuje, že bude jazdiť aj slávna #61, však? To radšej mohli kúpiť dve obyčajné miesto jednej nízkopodlažnej. Podľa mňa sú naše 4 harmoniky najspoľahlivejšie autobusy u nás v MHD TN.
milan001
- preklad liniek 2 a 24 s posilnením práve 24
- linky 7 a 17 ich koncepcia premávky vlastne ako nosnej linky Juh - centrum - Zlatovská
- super nápad, ako ste obslúžili Záblatie a Zlatovce, vlastne ste zvýšili obsluhu ale nenavýšili kilometre, a logicky potiahli linky tam, kde to infraštruktúra umožňuje. K tomu malá otázka: uvažujete aj so zastávkou pred kruháčom v Zlatovciach na Brnianskej? (t.j. ešte pred rozvetvením na Hanzlíkovskú a Psotného)?
- linka 8 v podobe, ako píšete, je pravou nosnou linkou, nielen na trenčianske pomery ?
- vyriešenie Opatovej je úplna bomba, konečne to dakoho napadlo takto