Reakcia na: Richard Ščepko #8478:
Nečakám, že budete vedieť všetky zmluvy, ktoré má mesto s niekym uzavreté, ale som rád, že to skúsite zistiť. Myslím, že zmluva s EuroAWK platí do roku 202X a problém môže byť, ak a) nemajú na sklade nič vhodné a b) v zmluve je obmedzenie povolenia stavieb, ktoré zhoršujú viditeľnosť reklamného citylightu na zastávke.Áno, niečo také na báze GPS. Informácie môžu byť dostupné cez nejaký displej na vyťaženejších zastávkach, ale mohli by byť dostupné aj cez internet. Niečo ako je na mojbus.sk aj keď sa mi moc nepáči, že tam treba mať mobil so zapnutým GPS a internetovým pripojením, to by som si v práci zo stolného počítača nič nepozrel. A v niektorých prípadoch by bolo možné okrem aktuálneho meškania oznamovať aj predpokladané meškanie (v prípadoch, keď daný spoj nestíha príchod na prvú zastávku alebo keď sa posiela náhradný spoj).
draxter
a) skostnatený CP, bez prestupov, súbehy liniek či trás bez prekladov
b) pomalosť, žiadne bus pruhy, problémy na zastávkach či s prejazdnosťou niektorých križovatiek
c) nevhodnosť nasadenia niektorých typov vozidiel (jediný kĺbový nízkopodlažný voz stojí v garáži, často ide sólo preplnené)
d) prečo cez víkend nejazdia čisto len NP vozy?!! Veď ich je v TN 22 kusov, a pokiaľ správne rátam, víkendová prevádza sa dá zabezpečiť 15-16 vozidlami!!! Najnovšie vozy majú aj najlepšiu spotrebu.
e) slabá propagácia MHD mestom
f) nevhodne riešená nočná doprava
g) stavebná činnosť ovplyvňujúca spoľahlivosť
Myslím si, že c), d) sa môže zmeniť skoro okamžite, b) a g) chce komplexné riešenia, no a a), e) a f) treba otvoriť na meste čím skôr.