Reakcia na: MA MHD #8266:
žiaľ aj takí jednotlivci sú medzi nami.K #8259: trochu by sa mal zmeniť prístup k MHD, ja by som začal tým, že si stanovím v prvom rade základnú dopravnú obslužnosť pre jednotlivé časti, veď keď porovnáme, tak Kubrica má cca 60/60/60, Kubra 20/30/30, Záblatie (ktoré rovnako ako Kubra rastie vďaka IBV) má 30/60/120. A nehovoriac o Juhu a Sihoti, ktoré sú podľa mňa stále spolu s Dlhými Honmi základnou osou pre MHD.
Najprv treba vždy urobiť obehy pre kĺbové vozidlá, aby jazdili naozaj na najvyťaženejších spojoch, prípadne pri tvorbe CP už spoje prispôsobiť na to, kde bude/nebude sólo vozidlo. Aby sa nestávalo to ako dnes, že jedna linka "kradne" cestujúcich inej, a na oboch idú kĺbové vozidlá. Potom doplniť podľa počtu km zvyšok, aby sa človek dostal aspoň do centra vždy, a to isté medzi najväčšími časťami.
kvorka
No a takto ďalej, až by sme mali napr. niečo takéto v "x" napr.:
- linky kde treba interval 30 min celodenne (môj tip 1 a
- linky, ktoré treba posilňovať v špičke či iných častiach dňa o pridané spoje (2,5,8,13,15)
- linky, ktoré treba posilniť nasadením kĺbového vozidla v špičke (6,15,24,25)
- linky, ktoré budú premávať len v špičke (inej časti dňa) (4,7,12,16,17,19,20)
- linky, na ktorých niektoré spoje vyžadujú nasadenie kĺbového vozidla (1,22,24)