Reakcia na: MinoSUN-55 #8044:
áno, to súhlasím. Len realita je úplne iná. Ja som za to, aby kĺby jazdili čo najviac tam, kde sólo chodí plné alebo preplnené, nemusia až do 22:30 ako kedysi, ale mali by napríklad cez dušičky, v rannej a poobednej špičke, po hokeji alebo futbale a určite trochu dlhšie na linkách ako 1 či 8, keď už jazdia málo a ľudia ešte dnes robia bežne do 18tej a v piatky a nedeľu ide veľa ľudí z/na stanicu.
MA MHD
Rovnako by bolo super tak ako píšeš rozšíriť zástavky na znamenie , napríklad zástavky L. Stárka - Piešťanská , pošta - Dlhé hony - Inovecká. A v rekonštrukcií samozrejme treba pokračovať!
Dovolím si pridať ešte jeden návrh:
-Automaty na cestovné lístky, nemyslím tie pre MHD aj PAL ale automaty iba pre MHD tak ako v Žiline tam to majú naozaj dobre spravené. Podľa mňa by to pomohlo urýchliť nástup hlavne počas špičky keď si veľa ľudí kupuje lístok u vodiča vozidlo mešká. Takto by bolo možné kúpiť si lístok v automate a vo vozidle si ho len označiť.
Výhody:
-zrýchlenie a presnejšie odchody spojov MHD
-vodiči by mali pokoj od cestujúcich (u vodiča len doplnkový predaj)
-cestujúci by nemali nervy z niekedy nepríjemných vodičov
-nástup tromi a kĺbových 4 dverami
-lepšie rozdelenie lískov na viac typov (neprestupný , prestupný 30 alebo 60 min , turistický a pod.)
Ako som písal ... treba sa inšpirovať MHD v Žiline ...