Reakcia na: draxter #7779:
super návrh, ja navrhujem 3 úpravy:1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II - môže ostať. Ale spoje linky 22 by som potom nechal sídlisku Juh I v podobe linky 17.
2: jednozančne, linka 2+24 by mala byť riešená rovnako ako doteraz 1+22, veď až na dve zastávky je to totožná trasa!
3: súhlasím, 3+15 by mali ísť v "x" každú hodinu, v špičke každých 20-30 min
5,6,7: súhlasím
8: síce by si to zaslúžila, aby sa obnovila aspoň frekvencia do roku 2012, nespájal by som ju s linkou 18, nech ostane aj na Juhu I spojenie so Sihoťou
12,13,15,16 súhlasím
17: zachovať, a to v podobe spojov dnešnej L17 + spoje L22, čo by znamenalo 30/60/60
18: zachovať s intervalom 60/60/60, ale preložiť s linkami 8 a 28
19,20,21 súhlasím
22 - spoje prejdú do 17-tky, namiesto spojov bývalej linky 11 tak Juh I nepríde o spojenie so žst
24,25,50 súhlasím
28 - jednoznačne súhlas, Juh III potrebuje spojenei so svetom, nie len po stanicu
Výsledkom:
Juh II: linka 1 (20/20/30), linka 8 (20/60/60), linka 3 (60/120/3 spoje) 15 (30/60/-) 21 (60/120/120) 25 (60/60/60) spolu 6/10/15
Juh I: linka 5 (30/60/60) 17 (30/60/60) 18(60/60/60), spolu 12/20/20
Juh III: linka 28 (30/60/60)
draxter
linka 8 je nosná linka, a jej interval 60 min je výsmechom, jednoznačne 30 min celodenne, a to tak, aby z Juhu keď ide linka 1 vždy 15 a 45, linka 8 šla 00 a 30. Potom to bude dobre.
K tým linkám Juh - Sihoť: určite súhlasím, že linky 8,18,21 a 28 cez víkend musia ísť tak, že spolu budú jazdiť každých 20 min. A to asi tak, že linka 8 pôjde zo sihote 30, a linka 18 vždy 10, linky 21 a 28 na striedačku 50. Potom väčšinu dňa môže ísť zo Sihote na Juh spoj A:10,30,50. Cez pracovné dni to môže byť ešte krajšie samozrejme vzhľadom na ponuku spojov.
Niektoré linky sú však zbytočné, ja by som zrušil linku 4 - pokiaľ si pamätám, doteraz ju robil voz končiaci na linke 23 na stanici. Takto by šiel rovno na linke 28 s tým, že by pokračoval ako jediný predĺžený cez Opatovú do Kubry, späť to isté.
Opakujem mnou prezentovaný návrh, bez pridávania spojov
1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II. Takisto by som s touto linkou preložil spoje linky 22 tak, že spoločne by to bolo 15/15/20 na úseku Juh II - stanica.
2: s linkou 24 dokonale preložiť, nech nejdú linky 2 a 24 päť-pätnásť minút po sebe a potom skoro hodinu nič
3: s linkou 15 zabezpečiť preklad tých pár spojov čo má
5: tiež čo možno najviac zosúladiť s linkou 15
6: zrušené spoje v "a" na úkor posilnenia 28
7: zachovaná
8: zlúčenie 8+18 do intervalu 15/30/30. Linka by premávala z Juhu I (kľudne aj pod číslom 18)
12: na vykrytie prejazdov
13: ponechaná súčasná podoba, zvážil by som v "a" premávku od žst Zlatovce cez Staničnú a Veľkomoravskú
15: bez zmien
16: ak ju treba, ponechať ten jeden pár spojov
17: zrušiť
19, 20: ak sú vyťažené ponechať
21: ponechať, interval tiež, akurát v "a" lepšie rozvrhnúť spoje, nech je interval 120 min celý deň a nie posledný spoj o 19-tej
22: preložiť s linkou 1/11
23: zrušiť
24,25 bez zmeny
28: zlúčenie 23+28 do jednej linky s intervalom 30/60/60, posilnenie na úkor spojov 6, 17 a niektorých spojov 8/18
50: skúsil by som znovu aj premávku v 6/7