Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #76:
no a tie vlaciky su pre TN velmi tipicke ?
a este pridám odchody zo Sihote z konecnej:
16:04(21) 10(2) 10(6) 18(8) 25(18) 29(21) 30(2) 40(6) 48(8)
17:10(28) 18(8) 25(18) 30(2) 40(6) 48(8)
18:10(28) 18(8) 29(21) 30(2) 40(6) 48(8) 55(18)
19:10(28) 18(8) 30(2) 48(8) 55(18)
20:10(6) 29(21) 30(2) 48(8) 55(18)
21:10(6) 10(28) 29(21) 30(2) 48(8)
22:48(8)
Reakcia na: draxter #71:
no napisem ako by som si to asi predstavoval aby vypadali tie preklady zo zast. Saratovska, ZS napr.
17,18:12(l.5) 25(l.18) 42(l.17) 55(l.11)
zo zast. Gen. Svobodu l. 8
17,18:15 45 so solo busmi
zo zast. Východná
17,18:20(l.23) 40(l.28)
a zo stanice odchody nasledovne:
16:00*(1) 00(17) 06(28) 15*(1) 20(23) 30*(1) 40(17) 45*(1) 46(11)
17:00(1) 15*(1) 20(17) 21(28) 30(1) 45*(1) 46(11) 55(23)
18:00(1) 15*(1) 20(17) 21(28) 45*(1) 55(23)
19:15*(1) 20(17) 21(28) 45*(1) 46(11)
20:15*(1) 30(23) 45*(1) 46(11)
21:15*(1) 21(28) 36(11)
22:25*(1)
*-kĺbové vozy, z toho jeden na linke 1 nízkopodlažný
Reakcia na: milan005 #75:
ja som si svojho času modifikoval CP z roku 2002, a dokonca mi vyšlo, že je treba o 1 vozidlo na MHD menej. A interval sa nikde nezhoršil, len som zatrhol "sihoťárske vláčiky" 17:09,10,10 a 17:39,40,40,45,50 a medzitým nič ☺

Ale veď ako povedal slepý, uvidíme. Mesto zatiaľ urobilo vždy kroky len k lepšiemu. Na zásah primátora sa aspoň dačo vylepšilo.
Reakcia na: draxter #71:
vsak to mas jasne tie nase CP robil odbornik jak hovado ? ale ved to sa mu musi uznat je to predsa koli prestavkam vodicov, koli turnusom a hlavne koli tomu aby jeden bus skoncil na sihoti potom isiel naprazdno na juh aby odtial spravil spoj. ved na to predsa musia byt odbornici. joj taku by dostali odo mna ?
Reakcia na: Vladimír #67:
to, že CP zostavili zle je snáď zrejmé z toho, že primátor musel zasiahnuť a tento výtvor pozmeniť zavedením L28 a vyriešením niektorých kritických problémov.

A pokiaľ ide o situáciu súbehov, tu teda tiež došlo k istým zlepšeniam, ale preklad 8 a 18 sa už zrušil úplne.

Čo ma najviac zaráža, že mestské časti kde sa najviac bytov postavilo /a stavia/ sú Sihoť V a JUH III, a preto spojenie na Východnú by malo byť zabezpečené lepšie. Takisto zo Sihote sú určité diery v intervalovosti, ktoré by sa dali vykryť lepšie a minimalizovať súbehy. Z mesta totiž už ten interval nie je dobrý. Po 22.hod v "a" sa na sídlisko nedá dostať!

Draxter:tá 19tá hodina je teda úžas. To som si ešte nevšimol. Dík za info.
Reakcia na: milan005 #65:
viac som myslel dieru medzi 08:03 a 08:48. A super preklad je v "x" o 19 tej hodine. Najuh zo sihote len L8 o 19:48, v iné hodiny aj 4 spoje /28,18,21,8/
Reakcia na: Vladimír #67:
Určite treba sledovať viac kritérií, ale s milanom súhlasím v tom, že v TN je súbeh liniek veľkým problémom. L23 a 28 sú predsa prioritne určené pre JUH III, a pokiaľ idú hneď za sebou, je to zlé. A najhoršie je, že keď SAD TN škrtá spoje, podľa doterajších skúseností zruší obidva...

PS: pozri si súbeh liniek medzi 19:00 a 20:00 z Rázusovej smer Opatovská VÚO. Tam idú 4 spoje po cca 2-3 minutách a potom 20 min nič. Tak nech mi nikto nevraví, že toto urobil odborník.

Linka 8: áno, keď premávala na Saratovskú, z VÚO bol CP nasledovný:
15:05x25x50x55
16:15x,40x,55
17:25x,55
18:15x35x55
19:55
20:55
21:40x
22:30x
a bol zabezpečený preklad s L18 v "a".
Reakcia na: Vladimír #67:
Riesenie MHD spracoval Vyskumny ustav dopravny, zodpovedni riesitelia Ing. Stanislav Hreusik PhD a Ing. Jan Faith. Projekt bol schvaleny objednavatelom Mestom Trencin.
Reakcia na: milan005 #68:
vždy sú na to dôvody... len tým, že ich nevieš, tak hovoríš, že je to nedobre... ver mi, že "len tak" by to nebolo...
Reakcia na: Vladimír #67:
no ved radsej som sa nevyjadril ale ked idu dva busy ktore kopituju takmer svoju trasu v tesnom subeho a potom hodinu nic nejde tak naozaj ten dotycny musi byt tvoj velky priatel ked sa ho tak zastavas. a to uz som pocul o tych turnusoch, je to pekna vtakovina keby jazdila l. 23 o 30 min. neskor myslim ze nic by to nezmenilo. nasledky vidim len teraz ze tieto dva spoje iduce za sebou niesu vytazene a ten kto ide na Vychodnu radsej ide na niektoru z pretazenych liniek ktora ide na Gen. Svobodu aby nemusel cakat napr. 55 minut na dalsi z dvoch spojov. kedby boli inak rozlozene l. 23 a 28 chodilo by nimi viacero cestujucich
Reakcia na: milan005 #66:
O "človeku čo to zostavil" sa radšej ani nevyjadruj. Aké kritériá si sledoval svojim návrhom Ty? Vzájomnú koordináciu spojov v súbehu. To je všetko i keď je to pekné. On musel sledovať okrem toho, aj možnosť takého riešenia v rámci existujúcich turnusov vozidiel, zvážiť následky, ktoré sa mohli prejaviť na nasledujúcich spojoch vo výkone týchto vozidiel, prihliadať na dodržanie ustanovení zákona č. 121/2004 a napokon aj na tlaky od cestujúcej verejnosti, ktoré nie vždy znamenajú blaho pre väčšinu. Ja by som sa predtým, než niečo o tom človeku napíšem, radšej opýtal, prečo to spravil tak a nie inak, prípadne mu svoj návrh podal na zváženie.
Reakcia na: draxter #64:
a co je este nehoraznejsie poobednajsi subeh liniek 23 a 28 zo stanice 17,18:20 ide l. 23 a v zapati 21 l. 28 tu l. 23 by som posunul na 16,17,18:50 pripadne 55. a bol by to krasny prekladany interval. a takisto je ten subeh aj z Juhu. nechcem sa vyjadrovat o cloveku co to zostavil lebo som v poslednej dobe zacal moc nadavat ? a nehnevajte sa ze som sa tak rozkecal ale mal som tu potrebu napisat moje vycitky a navrhy ?
Reakcia na: draxter #64:
jj, urcite myslis spoj 10.45...aj ked ono je to asi myslene dobre, že v zápätí ide l. 21 a to 10.50. ale nepozdáva sa mi ten poobedňajší interval na l. 8 60min. tam by som dal minimalne 30min. ved este minuly rok jazdila linka v poobednajsich hodinach 2 az 3 krat za hodinu (intervalom sa to ale nedalo nazývať) a este davnejsie ked jazdila zo Saratovskej tam bol interval 20min. az po 18 hodinu tak sa mi vidi. No môj návrh by bol taký ak sa plánuje nákup 4 NP vozidiel 3 by mohli byt solo a jedno klbove. ten klbak by som dal na l. 1 a jedno vysokopodlazne vozidlo z 1-ky na vytazene spoje inych liniek napr. 5, 15. aj ked si myslím ze linka 1 je v TN nosná a aj najvytazenejsia a pocas spiciek je nutne nasadzovat vyhradne klbaky. napr. spoj 14.35 z Kubrej chodi riadne pretazeny vypravovany solo vozidlom a celkovo vsetky spoje do Kubrej by mali byt klbaky. a na l. 8 tie solo nizkopodlazaky by mohli stacit ale poobede zhustit interval!!! a takisto ta medzera na l. 1 z Juhu medzi 18.30 a 19.30 je nezmysel(z opacneho smeru to iste). ale samozrejme niektore spoje by som zrusil pretoze su naozaj velkou hlupostou napr. spoj 13.50 na l. 23 zo stanice ked tesne za nim ide l. 28 13.51.
Reakcia na: milan005 #63:
presne tak.

Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale podľa mňa je L8 najlepšou a najvyťaženejšou linkou mesta. A myslím si, že tie výpadky z pravidelného intervalu 30min doobedu sú zbytočné. A určite by si linka zaslúžila aj kĺbové poradia. Hádam aspoň jeden z tých nových nízkopodlažákov by mohol byť kĺbik na túto linku.

Hádam sa raz MHD do Soblahova dočkáme. Jasne, TRENS len v špičke.
Reakcia na: draxter #62:
bolo by to super. ja by som navrhoval tahat tuto linku rovno po Soblahovskej aby mestom presla co najrychlejsie a na stanici bola tak aby sa v spicke mohla otocit 2 krat za hodinu s dvoma busmi. no a po TRENS maximalne nejake tie spoje pocas spicky ale to uz by bolo na ukor intervalu, pretoze linka by bola dost dlha, radsej nech ludia prestupia na stanici z inych liniek ktore idu od Kubrej. a som za zrusenie l. c. 16 obcas ju vidim a vozi vzduch, nemali ju znovu zavadzat...radsej tento bus dat na l. c. 8 pretoze v spicke sa nestiha otacat napr. dnes prisiel na Juh spoj 14.03 zo Sihote s meskanim cca 8min. a hned ma spoj 14.30 z Juhu dolu, zasa sa deje to co kedysi na l. c. 1. hlavne ze jazdia busy hore dolu prazdne(prejazdy) pocas spiciek.
Reakcia na: milan005 #60:
návrh na zavedenie MHD do Soblahova tu existoval už dávnejšie, ale údajne zatiaľ nie je témou v poradí...Ja by som bol inak za, nielen Soblahov, ale aj tých pár panelákov za kruháčom smerom na Soblahov by získalo kvalitné spojenie so zvyškom mesta /veď sú súčasť TN/.

Otázka asi bude, koľko dá Soblahov na MHD. A potom by soblahovský expres asi zastavoval aj na ostatných zastávkach v meste, čo by iste nebolo od veci. Ja osobne som za L10 Soblahov - TRENS, možno aj iná varianta konečnej /okrem stanice samozrejme/
Reakcia na: milan005 #60:
to by znamenalo jedno: 13 by nasledovala osud straej L4 a L14. L3 by sa asi presmerovala tak, aby obslúžila Zlatovce a Orechové, pravdepodobné by bolo zahustenie spojov. Na druhú stranu v Záblatí je univerzita a aj spojednie MHD je celkom "luxusné", tak asi by kvoli študákom dačo ostalo. A ani odčlenenie bez zrušenia MHD nie je nereálne, viď MHD Ľubotice /Prešov/. ?
chalani, dnes som cital ECHO a pisu tam ze Zablatie uvazuje o osamostatneni, co by to znamenalo pre linky 3 a 13? inak uz som rozmyslal nad tym ze bolo by super keby do Soblahova jazdila MHD ? napr. l. 10. ludia by mali jednoduchsi prestup, nemuseli by si pytat listky na konkretnu zastavku, co zbytocne zdrzuje. a myslim ze taky interval 30/80/80 min. by sa vpohode uzivil

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.