Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #67:
no ved radsej som sa nevyjadril ale ked idu dva busy ktore kopituju takmer svoju trasu v tesnom subeho a potom hodinu nic nejde tak naozaj ten dotycny musi byt tvoj velky priatel ked sa ho tak zastavas. a to uz som pocul o tych turnusoch, je to pekna vtakovina keby jazdila l. 23 o 30 min. neskor myslim ze nic by to nezmenilo. nasledky vidim len teraz ze tieto dva spoje iduce za sebou niesu vytazene a ten kto ide na Vychodnu radsej ide na niektoru z pretazenych liniek ktora ide na Gen. Svobodu aby nemusel cakat napr. 55 minut na dalsi z dvoch spojov. kedby boli inak rozlozene l. 23 a 28 chodilo by nimi viacero cestujucich
Reakcia na: milan005 #66:
O "človeku čo to zostavil" sa radšej ani nevyjadruj. Aké kritériá si sledoval svojim návrhom Ty? Vzájomnú koordináciu spojov v súbehu. To je všetko i keď je to pekné. On musel sledovať okrem toho, aj možnosť takého riešenia v rámci existujúcich turnusov vozidiel, zvážiť následky, ktoré sa mohli prejaviť na nasledujúcich spojoch vo výkone týchto vozidiel, prihliadať na dodržanie ustanovení zákona č. 121/2004 a napokon aj na tlaky od cestujúcej verejnosti, ktoré nie vždy znamenajú blaho pre väčšinu. Ja by som sa predtým, než niečo o tom človeku napíšem, radšej opýtal, prečo to spravil tak a nie inak, prípadne mu svoj návrh podal na zváženie.
Reakcia na: draxter #64:
a co je este nehoraznejsie poobednajsi subeh liniek 23 a 28 zo stanice 17,18:20 ide l. 23 a v zapati 21 l. 28 tu l. 23 by som posunul na 16,17,18:50 pripadne 55. a bol by to krasny prekladany interval. a takisto je ten subeh aj z Juhu. nechcem sa vyjadrovat o cloveku co to zostavil lebo som v poslednej dobe zacal moc nadavat ? a nehnevajte sa ze som sa tak rozkecal ale mal som tu potrebu napisat moje vycitky a navrhy ?
Reakcia na: draxter #64:
jj, urcite myslis spoj 10.45...aj ked ono je to asi myslene dobre, že v zápätí ide l. 21 a to 10.50. ale nepozdáva sa mi ten poobedňajší interval na l. 8 60min. tam by som dal minimalne 30min. ved este minuly rok jazdila linka v poobednajsich hodinach 2 az 3 krat za hodinu (intervalom sa to ale nedalo nazývať) a este davnejsie ked jazdila zo Saratovskej tam bol interval 20min. az po 18 hodinu tak sa mi vidi. No môj návrh by bol taký ak sa plánuje nákup 4 NP vozidiel 3 by mohli byt solo a jedno klbove. ten klbak by som dal na l. 1 a jedno vysokopodlazne vozidlo z 1-ky na vytazene spoje inych liniek napr. 5, 15. aj ked si myslím ze linka 1 je v TN nosná a aj najvytazenejsia a pocas spiciek je nutne nasadzovat vyhradne klbaky. napr. spoj 14.35 z Kubrej chodi riadne pretazeny vypravovany solo vozidlom a celkovo vsetky spoje do Kubrej by mali byt klbaky. a na l. 8 tie solo nizkopodlazaky by mohli stacit ale poobede zhustit interval!!! a takisto ta medzera na l. 1 z Juhu medzi 18.30 a 19.30 je nezmysel(z opacneho smeru to iste). ale samozrejme niektore spoje by som zrusil pretoze su naozaj velkou hlupostou napr. spoj 13.50 na l. 23 zo stanice ked tesne za nim ide l. 28 13.51.
Reakcia na: milan005 #63:
presne tak.

Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale podľa mňa je L8 najlepšou a najvyťaženejšou linkou mesta. A myslím si, že tie výpadky z pravidelného intervalu 30min doobedu sú zbytočné. A určite by si linka zaslúžila aj kĺbové poradia. Hádam aspoň jeden z tých nových nízkopodlažákov by mohol byť kĺbik na túto linku.

Hádam sa raz MHD do Soblahova dočkáme. Jasne, TRENS len v špičke.
Reakcia na: draxter #62:
bolo by to super. ja by som navrhoval tahat tuto linku rovno po Soblahovskej aby mestom presla co najrychlejsie a na stanici bola tak aby sa v spicke mohla otocit 2 krat za hodinu s dvoma busmi. no a po TRENS maximalne nejake tie spoje pocas spicky ale to uz by bolo na ukor intervalu, pretoze linka by bola dost dlha, radsej nech ludia prestupia na stanici z inych liniek ktore idu od Kubrej. a som za zrusenie l. c. 16 obcas ju vidim a vozi vzduch, nemali ju znovu zavadzat...radsej tento bus dat na l. c. 8 pretoze v spicke sa nestiha otacat napr. dnes prisiel na Juh spoj 14.03 zo Sihote s meskanim cca 8min. a hned ma spoj 14.30 z Juhu dolu, zasa sa deje to co kedysi na l. c. 1. hlavne ze jazdia busy hore dolu prazdne(prejazdy) pocas spiciek.
Reakcia na: milan005 #60:
návrh na zavedenie MHD do Soblahova tu existoval už dávnejšie, ale údajne zatiaľ nie je témou v poradí...Ja by som bol inak za, nielen Soblahov, ale aj tých pár panelákov za kruháčom smerom na Soblahov by získalo kvalitné spojenie so zvyškom mesta /veď sú súčasť TN/.

Otázka asi bude, koľko dá Soblahov na MHD. A potom by soblahovský expres asi zastavoval aj na ostatných zastávkach v meste, čo by iste nebolo od veci. Ja osobne som za L10 Soblahov - TRENS, možno aj iná varianta konečnej /okrem stanice samozrejme/
Reakcia na: milan005 #60:
to by znamenalo jedno: 13 by nasledovala osud straej L4 a L14. L3 by sa asi presmerovala tak, aby obslúžila Zlatovce a Orechové, pravdepodobné by bolo zahustenie spojov. Na druhú stranu v Záblatí je univerzita a aj spojednie MHD je celkom "luxusné", tak asi by kvoli študákom dačo ostalo. A ani odčlenenie bez zrušenia MHD nie je nereálne, viď MHD Ľubotice /Prešov/. ?
chalani, dnes som cital ECHO a pisu tam ze Zablatie uvazuje o osamostatneni, co by to znamenalo pre linky 3 a 13? inak uz som rozmyslal nad tym ze bolo by super keby do Soblahova jazdila MHD ? napr. l. 10. ludia by mali jednoduchsi prestup, nemuseli by si pytat listky na konkretnu zastavku, co zbytocne zdrzuje. a myslim ze taky interval 30/80/80 min. by sa vpohode uzivil
Reakcia na: milan005 #58:
systém a lá TN. Ani na stráne dopravcu nič spomenuté, CP sú tam staré..mesto mi však výnimočne tiež nič nepovedalo...takže neoficiálne sa tam asi už zastavuje.
Reakcia na: draxter #56:
ja som si povsimol ze na svetelnych tabuliach autobusov sa uz tato zastavka vyskytuje aj dnes tam stala l. 18 ktorou som isiel. a karovala soferka, pycha MHD TN ?
Nepridate tu aj nejake info o TREZ? Lebo zatial je tu len CP a chcelo by to viac..
Reakcia na: milan005 #54:
áno, plánuje sa z druhej strany zastávka pri kauflande. Termín zatiaľ jasný nie je, tak ako oficiálne nikto ani zastávku Baumax zatiaľ neohlásil a neuviedol v CP ☺
mam este jednu otazku, cita to tu niekto zo SADky? chystate podobne zmeny oznacenia na svetelnych tabuliach ako v Pov. Bystrici? chystate aj nejake zmeny v CP? lebo bolo by to potrebne, ked ma SAD TN nove, schopne vedenie mohli by cosi poriesit. minimalizovat subehy liniek a ako som uz spominal hlavne tie presuny
inak dnes som isiel z mesta l. 21 a stal na zastavke Ku štvrtiam, BAUMAX a normalne bral cestujucich, neviete ci je tato zastavka na znamenie a ci sa planuje spravit aj zastavka z druhej strany niekde v oblasti Kauflandu? lebo pocul som nieco take
mna osobne najviac asi momentalne stve na nasej MHD to ze stale vidim prejazdy busov z jedného konca mesta na druhy, dennodenne. a co je absolutna drzost ked klbovy bus konkretne ECV 54 jazdi pocas spicky namiesto na linke c. 1 prazdny...neviem kam mal namierene ale to neni prvy raz co vidim pocas spicky jazdit busy hore dole naprazdno. zo stanice na juh a naopak...to moze iba k... vymysliet. tieto prejazdy by sa mali minimalizovat koli uspore nafty a nehovoriac o spicke ked by mali byt busy v plnom nasadeni na linkach.
Pri tej plánovanej výmene označníkov /konečne, že/ by bolo vhodné osadenie aj na zsatávky, kde doteraz neboli:
ČOV, Nová Kubra v smere na Sihoť, Električná /tam je len pre PAL/, Štefánikova Merina v smere do centra /to je hanba čo tam je teraz/ či iné...

PS: mesto síce konštatovalo že neoznačené spoje premávať nebudú, ale tento týždeň tomu tak isto na 10% nebolo...a nehovoriac o spojoch, kde je evidentne vidieť číslo 14 miesto 1 alebo 22 miesto 2 na zadných tabuliach...
Reakcia na: Marko1 #50:
tak tak, to sedí aj s mojimi "videniami". Dodám, že tie zvyšné 2 kusy boli v permanencii najmä na linkách 2 a 11.

Tá na linke 13 sa dá na prvý pohľad rozlíšiť od tých ostatných tým, že má čierny predný aj zadný nárazník, zatiaľ čo ostatné 2 v červenej farbe ako pás karosérie /vtedy červeno-biele prevedenie/
Ev. c. 73 som nasiel vo svojich poznamkach videnu v aprili 1999, takze to uz jazdila. V oktobri 1998 som ju este nevidel, takze bola dodana asi zaciatkom 1999. To uz by sedelo s rokom vyroby a rokom zaradenia 1999.

Este ako zaujimavost dodam, ze tento autobus jazdil po dodani kratko aj napr. na linke c. 5, trvalo mu vsak ostala l.c. 13 az do zmeny linkoveho vedenia vykonanej v auguste 2006.

Dalsie dve B 932 uz vo verzii "E" boli videne v prevadzke v roku 2000.
Reakcia na: milan005 #48:
Žilina ešte "batohaté" Karosy nevyraďovala, aj keď sú už tri kusy odstavené a odstrojené.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.