Reakcia na: milan005 #6981:
L8 cez Električnú: áno, semafóry môžu byť problém, v mojom návrhu by však z osmičky bolo len torzo s pár spojmi v špičke. Ale ani po Soblahovskej by som sa nebránil.L22: presmerované L22 by nahradila plnohodnotne L8, jazdila by aj cez stanicu zadom cez Pod Sokolice, čiže by vynechala časť nazývanú starás Sihoť a premávala by po Soblahovskej namiesto L17, čím by spojenie zo stanicou zostalo. Vyššia frekvencia spojov na L22 v porovnaní s L17 by túto ulicu lepšie využila.
L18: zvažoval som aj, či ju nevrátiť na Soblahovskú, lebo teraz premáva zbytočne veľa liniek po Legionárskej, potom by Soblahovská mala L18 a 22. Sihoť by po obmedzení L2 a L8 skrátení linky 18 asi len s náhradou v podobe L22 nestačila.
Zrušenie účelových liniek: v rannej, prípadne poobednej špičke by som ich zachoval, lebo ak by si zrušil L9,16,19, tak sa do AOZ nedá dostať nijako. Potom jedine tam zaviesť niektorú riadnu linku. Samozrejme, za rozumné prestupy som, aj za zrýchlené spoje (ktoré by sme konečne mohli vyznačiť aj v cestovom poriadku).
Kvorkova L10. áno, Opatová n/V má dokonca žel. zastávku priamo v obci, zastávku PAL na hlavnej ceste I/69 a linku MHD, ktorá nemusí teda jazdiť na žst. Jej trasa je tiež podľa mňa ideálna, rýchla, a obsluhuje to najpodstatnejšie: zimák,centrum,nemocnicu a Juh.
milan005
V prvom rade zaviest co najnizsiu cenu prestupneho listka.
1-bez zmeny
2-zrusit vecerne spoje, t.j. 20.02a, 20.30x, 20.37a, 21.02a, 21.07x, 21.25x, 21.35a, 22.07x, najmä ten posledny je uplne zbytocny, pretoze z Biskupic nikto nechodi a z ostatnej casti trasy idu na Sihot linky 6, 8, 18, 21, 24 co je obrovsky luxus v jednom case tolko spojov
3-bez zmeny
4-ako hovoris kvorka, ranny spoj dat pod L28 a poobedny pod L2
5-pridat vecerny spoj napr. o 21:22x ako navoz pripadnych ludi na nocnu (AUO?) namiesto L6 a robil by to bus stiahnuty z dvojky ktory robi aj tak prejazd na tu dvojku z pätky a potom naspät na pätku co su zbytocne kilometre
6-zrusit vecerne spoje 21.10x, 22.10x (zabezpeceny by bol prestup z L5 na Sihotarsky smer)
7-bez zmeny
8-bez zmeny
9-bez zmeny
10-bez zmeny
11-uprava casov na linke medzi zastavkami lebo momentalne je to tak ze v smere Juhu bus po stanicu nestiha ani cez vikend nieze to v spicke a smerom z kubrice ma najprv casu casu, musi vystavat po zastavkach a za gymplom uz nestiha ist nacas ani keby co robil
13-zrusit zachadzky do Kubrej/k Bille(prestup)
15-bez zmeny
16-zrusit uplne(L3,9 potom prestup smer Sihot)
17-mierna uprava casov aby bol lepsi preklad s linkami na Juh I., vedel by som dat presny navrh
18-zrusit vecerne spoje 20.15a, 20.45ax, 21.15x, 21.45x, 22.15x, pocas pracovnych dni zabezpecit preklad na Sihoti aj na Juhu I., tiez viem predlozit presny navrh
19-zrusit uplne(nahrada L3,9)
20-zrusit uplne(nahrada L2+prestup)
21-bez zmeny
22-bez zmeny
23-zrusit spoje 20.05x(ide 5 min po L1), 20.30x(ide 9 min po L28, uplne zbytocny a ludia z vlaku ho aj tak nestihaju) a namiesto toho dat voz #44 o 19.40x zo stanice, kde by pomohol L11 ktora berie vsetkych ludi z vlakov ktore pridu po pol na stanicu
24-namiesto cez mesto ju dat po Elektricnej co by usetrilo cas, kilometre, aj nervy vodicov a ludi
25-bez zmeny
28-bez zmeny
50-zrusit zachadzku za mosty, prip. spravit okruh ako uz dlhsie navrhujem Juh-Inovecka-Zimak-(po Zilinskej)Radegast-Max-stanica-Inovecka-Juh
Cez vikend zrusit ranajsie 3 hotovosti ktore maju traja vodici v jednom case a nielen vdaka tomu by som vedel tak spravit vzory aby uplne odpadla jedna celodenka+z jednej delenej spravit len celodenku