Reakcia na: draxter #6979:
Len malu vec chcem podotknut, spojenie Juh-Centrum cez Elektricnu rychlejsie ako spojenie Juh-Centrum cez Soblahovsku nieje ani zdaleka, ba aj o dost dlhsie a nesikovnejsie, hlavne vdaka skvelym semaforom. Ale pacia sa mi celkom navrhy vas oboch a to potiahnut L22 az na Sihot, potom mi ale prichadza na um niektoru linku (18) skratit len po byvalu mliekaren, neviem ci by tam bolo mozne otacanie, ale urcite ano, alebo zeby sla z povazskej po Zilinskej a konecnu by mala pri radegaste, aspon by sa trochu odbremenila konecna VUO, kde casto vznikaju kolizne situacie. Niektore veci by sa dali riesit zavedenim dobrej ceny prestupu a to rusenie liniek ktore maju zoapr spojov ako 16, 19, 20, pripadne 7. Myslim ze by to nebol vobec problem zrusit ich v celom rozsahu. A este k tomu kvorkovmu navrhu, linka z Opatovej je zbytocna cez stanicu, ekdze Opatovani na stanicu mozu ist kludne PAL, ktore maju z Opatovej dobru frekvenciu a navyse myslim ze sucasna trasa L21 ma svoje opodstatnenie ze chodi po Elektricnej, lebo nemocnicu, Legionarsku, Smazienku obsluzia spoje Poruby/Dubnice, ktore idu az k Smazienke. L17 by som na Soblahovskej nechal, Soblahovska ma mali liniek a ma dobry asfalt+ziadne spojenie na stanicu by neostalo, to by som nemenil