Reakcia na: draxter #6231:
v dnešnom stave by sa ale projekt trolejbusovej trate plánoval po TN inak nie? Dnes by sa trolejovali trasy L1,5 a 8. Zatrolejovaním 1 a 5 by bola spravená aj L15, rovnako aj 11 po Kubru a 18. Pochybujem, že by sa oplatilo robiť do Biskupíc trať pri takom počte spojov ako má L2 a tiež by sa Juh III. netrolejoval medzi prvými, ale skôr medzi poslednými.P.S.: Aký má zmysel to, že linky na Sihoti premávajú v smere tam a späť odlišnými trasami cez Sihoť okrem L18 a 21?
draxter
Depo malo byť pri komíne na Východnej ulici. Uvažovalo sa so zatrolejovaním po takmer kompetných trasách dnešných liniek 2,5,8, až do Kubry. Pokiaľ viem, Inovecká ulica nebola na vedenie plánovaná, ale možno si len dobre nespomínam. Viem, že vtedy sa uvažovalo s využitím letiska aj pre civilné účely a linka 2 mala končiť pred terminálom. Mala sa vybudovať spojnica Kubry a Opatovej napravo od dnešnej cesty I. triedy, aj s premávkou trolejbusov až do Opatovej. Nové obratisko malo byť na Sihoti V, ale aj na Juhu III či na konci Zlatovskej ulice. Mohol sa písať rok 1998/9 keď som to vídal. Niekde by tie mapky možno ešte mali byť. Plánovali sa s realizáciou v roku 2010. ? A potom tu boli Mečiarove plány o trolejbusoch PAL na trati TN-DCA.