k tej prvej úvahe, vlastne to bolo o tom zatrolejovať najmä 1,5,8,15,22, vtedy bolo cieľom trochu obmedziť dopravu po Inoveckej (vtedy tade jazdili 1,11,15,17,22,23), čiže 1 by sa asi presunula na Soblahovskú.
Je to dané kvôli zastávke pri najväčšej základnej škole: VII.ZŠ Hodžova, pokiaľ si dobre pamätám. Kedysi totiž linky 2 a 6 končili na Šoltésovej (za Rozkvetom, neďalejko zadnej brány do ZŠ). Výstavbou nového areálu bolo nutné zabezpečiť aj návoz školákov. Preto kedysi linky jazdili takto:
-2,6 tak ako teraz
-8,18 tak ako teraz 8,16,28.
v dnešnom stave by sa ale projekt trolejbusovej trate plánoval po TN inak nie? Dnes by sa trolejovali trasy L1,5 a 8. Zatrolejovaním 1 a 5 by bola spravená aj L15, rovnako aj 11 po Kubru a 18. Pochybujem, že by sa oplatilo robiť do Biskupíc trať pri takom počte spojov ako má L2 a tiež by sa Juh III. netrolejoval medzi prvými, ale skôr medzi poslednými.
P.S.: Aký má zmysel to, že linky na Sihoti premávajú v smere tam a späť odlišnými trasami cez Sihoť okrem L18 a 21?
Sú to zaujímavé autobusy. V istej miere to kompenzuje C943 a C963 (ktoré sa do výroby už nedostali).
Majú tieto 3-dverové Citelisy aj nejako upravenú prevodovku a ďalšie veci súvisiace s prevádzkou v regionálnej doprave? Rovnako by ma zaujímalo, ako je riešený interiér vozidla, hlavne sedačky (ich počet a umiestnenie). Nie je niekde k dispozícii na nete viac fotiek týchto busov, vrátane fotiek interiéru?
Otázka je, či by nemali uplatnenie aj u nás:
TN-NM-Stará Turá (pôvodne do roku 2006 jazdiaca Karosa C744 vždy natrieskaná, dnes 2x sólo).
TN-Nemľová-Hornsé Srnie v špičke
TN-DCA na vybraných kľúčových spojoch
z obdobia 90-tych rokov si pamätám plány vyvesené v ODe na nástenkách po celom obvode výkladov. DOteraz možno badať stĺpy verejného osvetlenia na R8zusovej ulici, ktoré sú projektované aj ako nosníky pre trolejové vedenie. Pred rekonštrukciou Žilinskej ulice tam boli tiež také stĺpy, po výmene sú už klasické.
Depo malo byť pri komíne na Východnej ulici. Uvažovalo sa so zatrolejovaním po takmer kompetných trasách dnešných liniek 2,5,8, až do Kubry. Pokiaľ viem, Inovecká ulica nebola na vedenie plánovaná, ale možno si len dobre nespomínam. Viem, že vtedy sa uvažovalo s využitím letiska aj pre civilné účely a linka 2 mala končiť pred terminálom. Mala sa vybudovať spojnica Kubry a Opatovej napravo od dnešnej cesty I. triedy, aj s premávkou trolejbusov až do Opatovej. Nové obratisko malo byť na Sihoti V, ale aj na Juhu III či na konci Zlatovskej ulice. Mohol sa písať rok 1998/9 keď som to vídal. Niekde by tie mapky možno ešte mali byť. Plánovali sa s realizáciou v roku 2010. ? A potom tu boli Mečiarove plány o trolejbusoch PAL na trati TN-DCA.
Zdravím všetkých. Mám otázku. Viackrát som čítal, že v minulosti sa v Trenčíne uvažovalo so zavedením trolejbusov. Zaujímalo by ma, či bol niekedy vypracovaný konkrétny návrh linkového vedenia trolejbusovej dopravy? Ďakujem.
presne takto by som si to aj ja predstavoval. A po zastavku Pred polom kvoli uspore kilometrov by mohli byt skratene aj niektore spoje L1, konkretne mam namysli tie, co idu 5 minut po L11. A naopak doobedu niektore spoje L22 by mohli byt presunute po L1 a potiahnute az na zastavku Pred polom
linka by nebola polookruzna, spoje by normalne koncili Pred polom, akurat ze by v smere do Kubrej mali zastavku pri Bille tam ako prim. autobusy, tak ako to bude teraz pocas vyluky, v tom by som problem nevidel. A Pred polom je na odparkovanie autobusov pocas prestavky miesta habadej
Re #6222 kvorka: ano mas smolu L17 o 14:10 vyraza na Juh zo zastavky smer Kubra. Tie ranne spoje neviem, ale myslim si ze je to rovnako
to je skôr riešenie pre prípad potreby šetrenia. Polokružnú linku asi nie, podľa mňa by sa mohla spraviť nika pred križovatkou Pred poľom - Kubranská, kde by autobus mohol byť odstavený pred jazdou na Juh.
Re #6218 milan005: no tie spoje začínajúce pri Bille ma akosi začali zaujímať: takže ak stojím na zastávke smer centrum, mám smolu?
myslis Pred polom? No otocil by sa velice jednoducho Marecku, uz sme o tom s draxterom rozpravali. Spoje konciace Pred polom by od Meriny pokracovali po Stefanicke, pri Zemberaku by neodbocili doprava, zastavili by pred Billou, kde stoja primestske autobusy a na ulicu Pred polom by odbocili az pred koncom Trencina. Spät by uz pokracovali po normalnej trase
? ...myslel som si ze si sa pri mne cosi za ten cas naucil co sa so mnou vozievas...a napises toto ? -ako a kde by sa tam bus potom otocil 00!!!-rozmyslaj i ked sa Ti uz zprazdninieva ?
ja som mal zasa vzdy cest s L17 o 13.27/14.10, ci uz v terajsom obdobi alebo este za "stredoskolskych" cias a vzdy prisla pri CYKLO1 tam mal prestavku a odtial aj vyrazal na spoj. Preto by som aj navrhoval aby boli linky konciace pri TOS potiahnute az na zastavku Pred polom a potial rovnako skratena aj L13 co ide az do Kubrej a snad aj niektore spoje L1
Re #6215 Marek6283: a čo je dôvodom výluky? Oprava povrchu či dokončovanie toho bytového domu?
Re #6216 milan005: tak to som ja nikdy ešte nevidel. Zatiaľ som mal tú česť len linkou 17 a tá prišla riadne. Potom treba zmeniť vývesky ak je to tak... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
Depo malo byť pri komíne na Východnej ulici. Uvažovalo sa so zatrolejovaním po takmer kompetných trasách dnešných liniek 2,5,8, až do Kubry. Pokiaľ viem, Inovecká ulica nebola na vedenie plánovaná, ale možno si len dobre nespomínam. Viem, že vtedy sa uvažovalo s využitím letiska aj pre civilné účely a linka 2 mala končiť pred terminálom. Mala sa vybudovať spojnica Kubry a Opatovej napravo od dnešnej cesty I. triedy, aj s premávkou trolejbusov až do Opatovej. Nové obratisko malo byť na Sihoti V, ale aj na Juhu III či na konci Zlatovskej ulice. Mohol sa písať rok 1998/9 keď som to vídal. Niekde by tie mapky možno ešte mali byť. Plánovali sa s realizáciou v roku 2010. ? A potom tu boli Mečiarove plány o trolejbusoch PAL na trati TN-DCA.