počkaj ešte keď prídu s kĺbovými autobusmi, zrazu bdue aj ten akceptovateľný, lebo zatiaľ je názor pána Troligu, že tieto sú nevhodné a riešením sú tieto doubledeckery ?
k tej predĺženej linke 22: predĺženie jedného spoja zo stanice na Sihoť je prírastok 2,3 km, resp. 2,9 km (podľa toho či sa bude krútiť okolo maxu alebo pôjde priamo po Železničnej).
Naopak zrušenie spoja linky 8 v čase linky 22 znamená ušetrenie 7,5 km. Z toho mi pekne vyplýva, že sa takto ušetrí na jednom spoji 4,6 až 5,2 km. Pri počte týchto spojov je to určite úspora, nakoľko linky 8 a 22 idú napr. v "a" v smere na Juh vždy vo vláčiku. Takže by to tiež nemuselo byť nepriechodné. Nasadiť na linku prípadne cez víkend kĺbový autobus, a máme víťaza. ?
Ja viem, ze nie si 001. Na rozdiel od neho som ani proti tvojmu navrhu nic nemal (len to, ze si ho zacal a nedokoncil).
Ono to dokoncenie nie je ziadna veda, mal by to zvladnut aj ziak zakladnej skoly. Trasu si vie prejst na bicykli (obvod kolesa by si mal vediet vyratat a vynasobit poctom jeho otoceni medzi jednotlivymi zastavkami) a takisto na kalkulacke vynasobit 90-timi centami by mal tiez vediet. Len chciet.
rozhodne úpravy na linkách 8/18 a 23/28 pozná každý kto sa vozí MHD a aj to množstvo prjejazdov, z ktorých by sa uživila riadna linka MHD (v našich pomeroch asi "nosná").
Linka 24: to, že spoj o 08:00 kapacitne nepostačuje, už uvádzali viacerí, ale zatiaľ sa s tým nič nerobí, hoci jeden kĺbový autobus je v tom čase možné nasadiť....takže samotná neexistencia vstupov ešte neznamená, že by sa nedal robiť návrh.
Ouptronics: mesto už uviedlo na webe, že k marcu bude prehodnotené vedenie liniek MHD, tak myslím že asi netreba čakať až do marca, nie? ? PS: nikde neuvádzam, že všetky spoje musia zákonite jazdiť k Ouptronics, na druhú stranu, myslí SAD už aj na to, kde by sa autobusy mali otáčať na Zlatovskej? (doteraz to bolo nevhodne v križovatke, obratisko nie je nikde). PPS:doprava spoza mostov je nevyhovujúca ako celok, aj s ohľadom na súbeh L3,5,15.
K linke 22 navrhujem to, čo som už uvádzal, podľa mňa je to správne, keďže po novom by spájala miesta s najväčšou HBV v meste (Juh II a Sihoť V). otázka je aj predĺženie konečnej z VÚO na Novú Kubru s postupom výstavby.
Myslím, Juraj, že by sa s tým niečo mohlo urobiť, nie? Ale bez vetra sa ani lístok nepohne, tak treba niečo rozprúdiť. ?
Presne tak, musíme veriť a držať im palce, aby z ich výrobných liniek zchádzali vozy, s ktorými bude radosť jazdiť a ktoré budú naše, SLOVENSKÉ❤ Kto vie, možno raz príde éra "troligáčov"... aa docela som zvedavý na ten kĺbový autobus, ktorý by mal vyjsť na svetlo sveta v blízkej budúcnosti?
Tak to uz hej...take nieco som vidal na letisku ked som praxoval pri lietadlach,no toto ma potesilo,raz sa snad dostanem k vyrobnej hale ak pojdem pre novy busik ?
Už len ten prívlastok NÁŠ je krásny? Aj ostatné modely sú celkom fajn, napr. interiéry prímestských busov sú mi veľmi sympatické, je to taký mix Karosy radu 900 a 700? Zadné čelá majú pekné, no predné masky vyniknú len pri kombinácií farieb, keď sú čisto biele, vyzerajú trošku čudne? Ale ten mustang, či to je to za koňa v tom znaku, to je štýlová frajerinka?
preto som aj povedal ze si ziadne navrhy k AUO netrufam robit kedze nie su ziadny fakty, podklady, boli by to ozaj len bludy...
K nocaku, trasa v mojom navrhu je urcite kratsia, vpodstate je to to iste co teraz, len vynechava Zamostie, cize uspora urcite minimalne 3km. A s tym ze z celej Sihote sa dostanu ludia na Juh takisto aj od Maxu. Teraz od Maxu jedine na stanicu a zo Sihote tiez.
A na zaver ja nie som Milan001 ak si niekto mysli ze to je moj druhy nick
A trosku aj k tebe. Takyto navrh je uplne bezcenny, ak ho este aspon trochu nedorobis. Co este treba? No predsa
- spocitat celu trasu na dlzku takejto linky v kilometroch, takisto dlzku doterajsej linky v km
- pri starej aj novej trase toto vypocitat za den, tyzden, mesiac a rok
- vyjde rocny rozdiel kilometrov medzi obidvoma verziami
- ak je nova trasa kratsia, je to super a mame finale!
- ak je nova trasa dlhsia, ten rocny rozdiel kilometrov treba vynasobit asi 0,9 € (v pripade vytazenych spojov je to omnoho menej, v pripade "vozenia vzduchu" je to viac)
- vyjde nam celkova rocna cena v eurach, o co bude nova trasa drahsia oproti starej
- v tomto pripade bude finale vtedy, ak mesto presvedcime, ze sa bude vozit ovela viac ludi ako doteraz a mesto bude ochotne o tuto sumu dotacie oproti sucasnosti navysit.
Och, "ake lahke". Samozrejme, takto "z brucha" by som to nedokazal navrhnut ani po 30-tich rokoch praxe.
- Ved nevieme presnu etapizaciu rozbehu firmy.
- Keby sme aj vedeli, nevieme pocet pracovnikov v jednotlivych etapach.
- Keby sme aj vedeli pocet pracovnikov, nevieme, kolki z nich bude chodit autami, kolki primestskou dopravou a kolki MHDckou.
- Keby sme aj vedeli, kolki sa odvezu MHDckou, nevieme, kolki z nich prestupia zo smeru od Dubnice z primestskej na MHD na zeleznicnej stanici, kolki pojdu z Juhu a kolki zo Sihote...
- A keby sme aj toto vsetko vedeli, nevieme, ci mesto bude podporovat linky MHD k AUO.
Nemame ani trochu relevantne podklady, v podstate na aspon trochu kvalifikovany navrh nemame ziadne informacie.
(Mozno my nie, ale Milan001 ich urcite ma! Inak by taky navrh svetu neukazal. Milan, prezrad nejake tajomstvo, co vsetko vies?)
a este k tomu nocaku, mozno zase budu nadavat obyvatelia okrajovych casti hlavne tych za Vahom ale ja by som nocak robil ako polookruznu linku s jedinou konecnou na Juhu a od hasicskej by isiel AS-Stefanikova-Billa-VUO-Radegast-Povazska-Zimny stadion-OA-AS-Hasicska a znovu na Juh
s vacsinou by som s tebou suhlasil. Co sa tyka AUO vyjadril by som sa k tomu az ked mi budu zname zaciatky prac. smien(kolko ich bude) a veci ako ci je tam potrebna premavka aj cez vikend, doobedu prac. dni a pod. Zachadzka vsetkych spojov k AUO myslim ze nebude potrebna, ale mozno bude nutna kedze na Zlatovskej nie je obratisko
Načrtnem novú tému, nakoľko spustí prevádzku AU Optronics a budú treba zmeny v linkovom vedení, CP ako aj nasadení busov. Navrhujem tieto úpravy (rád si vypočujem pripomienky):
L1 - bez zásadných zmien, akurát prehodnotiť kĺby všeobecne
L2 - bez zmeny
L3 - vytvoriť zastávku pri Optronics, upraviť CP do prekladu s linkami 5 a 15 odtiaľ, z Juhu aj s 19.
L4 - bez zmeny
L5 - predĺžiť až k Optronics, zvážiť nasadenie kĺbového poradia a celkové zlepšenie dopravy za mosty
L6 - predĺžiť k Opronics, posilniť dopravu s ohľadom na celkové zlepenie dopravy za mosty
L7 - predĺžiť
L8 - ubral by som spoje v súvislosti s predĺžením linky 22, v zásade celodenný interval by bol 30 min. Ušetrené spoje použité na posilnenie linky 6 a 15, zvážiť nasadenie kĺbových vozidiel
L9 - bez zmeny
L10 - otázka posilnenia, prípadne spojov cez víkendy jedine na úkor L2
L11 - bez zmeny
L13 - bez zmeny
L15 - predĺžiť, posilniť, zabezpečiť preklad s linkou 3 a 5, nasadiť kĺbové autobusy
L16 - bez zmeny
L17 - zabezpečiť preklad s linkou 11, znížiť prebytočnú prepravnú kapacitu
L18 - zabezpečiť preklad s linkou 8, aby si nekradli cestujúcich zo Sihote ako je tomu teraz
L19 - bez zmeny
L20 - bez zmeny
L21 - bez zmeny
L22 - predĺžiť cez priecestie pri Bille až na Sihoť a následne zrušiť vybrané spoje linky 8 konkurujúce týmto spojom
L23 - zabezpečiť preklad so spojmi L28 vo väčšej miere
L24 - zrušiť súbehy s linkou 2, nasadiť na ranný spoj o 08:00 kĺbový autobus
L25 - bez zmeny
L28 - zabezpečiť preklad s L23 vo zvýšenej miere
L50 - zmeniť trasu - zachádzka za mosty na konci trasy, príp. zabezpečiť spojenie aj naopak (Sihoť - Juh)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MarekPB_B961E