Dnes som opäť mal šancu ísť L11 o 16:05 smer Kubrica. To je jedna katastrofa. Preplnený autobus a na Hasičskej nemakli kde ľudia nastupovať. Nedalo by sa nejako vymeniť kĺbový autobus z L1 o 16:00 z Juhu II na túto L11 a #04 na L1 ??? Toto je najhorší spoj L11 za celý deň.
k tej linke 17 - niekde by som doma možno ešte našiel odchody zo žel. stanice. Linka 17 bola vždy doplnkom k linke 1 (vieš sám že mali spoločnú trasu po stanicu). V tom čase mávala pomerne pravidelný 40 min interval, pričom o siedmej ráno, keď z juhu v "a" išla len jedna jednotka, sedemnástak šla až 2x. Chybou zase ale bolo, že niektoré odchody L1 a 17 si vzájomne kradli cestujúcich, pretože sprekladovanie liniek s intervalom 30min a 40min zákonite vytvára spoločný interval typu: x:10 (17) 15(1), 45 (1), 50(17) a y:15 (1) 30(17) 45 (1) a zase dokola. V každom prípade, bolo to obdobie najlepšej obsluhy sídliska Juh I. ?
Viem, ze to sem nepatri, ale nemate nahodou niekto fotografie Trencina z tych cias, co tu opisujete? Rad by som ich mal v archive. Nejake mam, ale stale malo
a vieš prečo? Lebo ulica gen. Štefánika bola vtedy uzavretá a rekonštruovala sa. Na stanici vtedy fungovali tri semafory, prvý ako prichádzaš na AS od Kragujevackých hrdinov pred prvým prechodom, druhý pred druhým a tretí na konci nástupíšť. Všetky boli dopytové, pretože tadiaľ bola presmerovaní veškerá premávka. ? Ale v každom prípade stáli ešte pri merine, aj dnes je tam ešte rozpoznateľná nika.
velmi pekne dakujeme brefosovi, tie CP su naozaj zaujimave. Zatial som to nastudoval po L17 a ako najzaujimavejsie mi pridu tieto veci:
-L1,7,11 stali na Žel. stanici a dalsia zastavka bola az TOS, takze zrejme premavali po Zeleznicnej a nie Stefanikovej. Mam aj mapu z tohto obdobia kde je to tak. Myslel som ze je to tlacova chyba, ale asi to tak ozaj bolo. Napada ma, nebolo to z dovodu rozsirovania Stefanicky?
-Biskupice mali naozaj velky pocet spojov zabezpecovany linkami 2 a 10
-premavka L17 aj pocas vikendov od rana az do vecera v int. 40 az 60min.
-takisto velky pocet spojov iducich do Zablatia na L3 a 13
áno, bývalo to tak. A naviac, nestál tam ani na znamenie každý spoj liniek, ale len vybrané. Linky 1,17 a 22 tam nezvykli stávať vôbec (na nich jazdili Ikarusy), linky 5,8,15,23 len niektoré spoje, linky 11 a 21 tam stáli na znamenie komplet...veru to bývalo zaujímavé. Lenže vtedy tam nebol hypermarket COOP, LIDL, nebola tam zástavba na ulici Pod Juhom (za COOP-om), takže to bola zastávka najmä pre ľudí bývajúcich v bydovkách pri MHT (smer Soblahov).
Tie Ikarusy tam nestáli najmä kvôli rozbehu a przdeniu, keĎ neexistoval kruhový objazd, tak cesta vykazovala v smere gen. Svobodu - Inovecká v mieste križovania so SOblahovskou taký zlom, resp. "odskok", spôsobený tým, že pôvodne neexistovala spojnica ulíc gen. Svobodu a Inoveckej/Električnej okolo dnešného Baumaxu. Táto sa vybudovala ako dvojprúdová, s výhľadovým rozšírením na štvorprúdovú (tak ako je gen. Svobodu), lenže k tomu nedošlo. V mieste napojenia na križovatku v tvare "T" SOblahovská - gen. Svobodu sa neurobili dostatočné zemné práce a pri klesaní dole juhom pôsobila Soblahovská ulica ako "skokanský mostík". Isto si niektorí ešte pamätáte, ako tam zalamovalo Ikarusy keď išli rýchlo v kĺbe... ? ? ?
Inak je tam zaujímavá poznámka. Zastávka "Pod Juhom" je na znamenie a autobusy "IKARUS" tu nestoja. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A