ved to, s urcitostou 100% sa ten neidentifikovatelny Ikarus neda zaradit. Disky na 711 to je kapitola sama o sebe ? Viem ze aj ex Kladno 711/II mal po prichode do TN najprv len povodne, je to videt aj na prvych fotkach, neskor dostal tie biele. Zakladny problem je, ze fotky 711/I nemame.
Re #4900 kvorka: priklanam sa k tej prvej casti, ze ten neznamy Ikarus by mohol byt 1832/II z BA. TN 88-69 nebude z BA, ta samotna SPZ to podla mna vylucuje, taketo cisla dostavali vozy v TN okolo roku 86-87 a 1832/II sem z BA dosiel az v januari 1993.
Cize ked to zhrniem, neznamy Ikarus by mohol byt (opravte ma ak sa mylim): 711/I, 714, 715, 717, 845 alebo 1832/II (ex BA).
nie, TN-711AM II je z Kladna, pamätám si ho ako prišiel ešte na českej špz. Práveže tie disky mňa upútali, pretože viem, že TN-711AM (I, TNA-09-20) mal spočiatku trileksky. Potom mu ich vymenili, takže svietili tie kolesá dobre na bielo ? Ale netvrdím, že je to 100%, len podľa toho čo si spomínam.
Ked hovoris, ze bol celooranzovy, znamena to aj oranzove okenne stlpiky ci nebodaj aj dvere? Inac zamerne som vybral povazskobystricku 280.08, nemohol ten voz o ktorom sa bavime skoncit v OZ PB po vyradeni v TN? (ten voz na fotke to pochopitelne neni ) ?
problem je v tom, ze pokial sa ja pamatam tak TNA 09-20 nemal biele disky a Bohuzial neviem ani o ziadnej fotke, s ktorou by sa to dalo porovnat ? Zrejme porovnavas TNA 09-20 s TN-711 AM/II, to su vsak 2 rozdielne vozy.
Takže na linkách 24 a 25 už asi neplatia rovnaké pravidlá ako pre celú MHD? Cez víkend som videl #71 na L25 takú natrieskanú, že prímestské vozy s menšou kapacitou to nebudú zvládať. Rovnako ráno by sa hodil aj nejaký kĺb na L24 ráno o 08:00. Toto je pre trenčanov podraz! ?
Dnes som isiel "novym" busom na L24. Bol som ale velmi milo prekvapeny, zdal sa mi v lepsom stave ako #71. Zvonku velmi pekny, vovnutri taktiez, pohodlne sedadla, motor ma dobry zvuk...tlmice a naprava paradne nie ako na #71.
Bus ktory nahradil #71 ma SPZ NM-435AT a ma tabule EMtest vsetky 3 a dokonca aj vnutornu.
Bus ktory by mal nahradit #40 ma SPZ TN-747AM a ma taktiez tabule Emtest.
Takze moje obavy z tychto busov boli velmi nepodlozene, ymslim ze to neni az take strasne ako som cakal. Sami mozete zhodnotit po jazde s nimi
už som ju videl aj ja. Je to smutné, a hanba zároveň. Mesto a SAD sa predsa dohodli, že do konca roka 2009 bude vozový park MHD obmenený. Avšak teraz je krásne vidno, že reči sú reči a chlieb sa je.
a) nemajú náhodou tie C743 už viac ako 16 rokov?
b) nejedná sa náhodou o prímestské busy na MHD?
c) nie sú náhodou tieto busy v rozpore so zmluvou o výkone vop verejnom záujme?
d) keď už by sme zažmúrili vyššie uvedené 3 oči, prečo sú na zálohe busy 1x B 952E #40), 2x B 932E #71 a #72) a 1x B 932 #73) mestského prevedenia, a riadne nasadené busy prímestské?
? ? ?
Však je to fascinujúce, že niekto má také parádne fotky a je ochotný ich aj zverejniť. Skutočne klobúk dole. ? Ja som v siedmom nebi ? a už sa neviem dočkať svojho mesta.
Bolo by dobre pridat fotku NM karosy c 734 na L24 dnes som ju videl prvykrat a ma aj nalepku asko naboku ? a aj dalsie sucasne vozidla aj 73 v jej cervenom prevedeni s tabulou
Pekne fotecky,ale ten Ikarus co som myslel tu zial nie je.Bol celooranzovy,ani bordovy ,ani cerveny,trosku svetlejsia oranzova od tej karosy 8-ktora bola prelakovana koli jednemu mob.operatorovi...
Ten ak niekto ma na fotke,to bude unikat...len asi nepozna tuto vasu stranku... ? Nahradil ho na l.c.5 modry dvojdverovy Ikarus ,ktory v ramci redukcie spojov zrusili z MMD TN-Soblahov,ten tu na fotkach je.
podľa mňa je to TN-683AM (TNA-04-54).
Re #4884 Petrox: vynikajúce zábery, je možné vidieť aj TN-99-07, ktorý potom dlho ešte premávala na L22. Tu ju možno vidieť na len 3 roky premávajúcej L23. ?
Ďalej je tam B731 TN-82-83! Na linke 3! Rovnako tak TNA-07-05 na linke 1 (vtedy raritne sólo na L1) na Juhu I.
TNA-06-89 na domovskej linke 11 v Kubrici, námestie.
Ten Ikarus 280.08 TN-88-69 je na linke 8 na železničnej stanici, čo znamená že je to robotnícky spoj L8, ktoré ešte aj v CP1994 končili na tom veľkom obratisku (dnes TRENS).
prenadherne a neskutocne hodnotne zabery!!! kopa udajov v nasich evidenciach sa tymto potvrdilo, mnoho faktov je inak nez sme si mysleli. smekam pred clovekom, ktory toto hodil na web, zasluzi si flasku!
Re #4878 erik.pauer: ja som toho moc z Ikarusov nenafotil, skutocne len 758 sa mi podarilo na Juhu
Re #4882 draxter: podla mojho nazoru nie, ten odtien na fotke je mierne skresleny ale myslim, ze prave takto vypadala standardna bordova na nasich ikarusoch pred ich prelakovanim; pripominam dalsi dolezity fakt - nema trilexy a vzhladom na celkovy stav odhadujem, ze pojde o novsi voz, vyrobeny cca. 1990 (moj tip je 715 alebo 717 v povodnom laku).
Re #4883 draxter: toto je skutocna zberatelska lahodka a v podstate aj prelom v zaznamoch, jak uz poznamenal Draxter! vzhladom na SPZ ide o najstarsi EVIDOVANY trenciansky Ikarus, prekonal dokonca aj 642/I. ked sa budeme drzat SPZ, vyrobu a sprevadzkovanie bych odhadoval na roky 1986-87. zaujala ma lista na cele medzi smerovkami, tazko povedat ci ide o skraslovaci pokus nasich vodicov alebo to tam je od vyroby, starsie serie klasickej .08-cky zpred roku 1985 podobne listy dostavali, no toto uz bude skor .08/Acko. dalsiu debatu a zistenia okolo tohto vozu ocakavam so zatajenym dychom ?
a máme ďalší Iakrus: TN-88-69, ktorý sme doteraz nevideli!!! Marek, nie je to ten "červenáč" čo si o ňom hvoril? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petrox
Re #4900 kvorka: priklanam sa k tej prvej casti, ze ten neznamy Ikarus by mohol byt 1832/II z BA. TN 88-69 nebude z BA, ta samotna SPZ to podla mna vylucuje, taketo cisla dostavali vozy v TN okolo roku 86-87 a 1832/II sem z BA dosiel az v januari 1993.
Cize ked to zhrniem, neznamy Ikarus by mohol byt (opravte ma ak sa mylim): 711/I, 714, 715, 717, 845 alebo 1832/II (ex BA).