Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan005 #4892:
čo bráni SAD vymeniť tlmiče na #71? Prípadne zgenerálkovať motor? Leď to ide u C743, tak to určite ide i u B932.

PS: nie všetky Karosy C934 boli prestriekané do mdorej metalízy: TN-798AU (Nemšová-Trenčín) ostala v pôvodnom modro-bielom.
Reakcia na: N/A #4889:

Dnes som isiel "novym" busom na L24. Bol som ale velmi milo prekvapeny, zdal sa mi v lepsom stave ako #71. Zvonku velmi pekny, vovnutri taktiez, pohodlne sedadla, motor ma dobry zvuk...tlmice a naprava paradne nie ako na #71.
Bus ktory nahradil #71 ma SPZ NM-435AT a ma tabule EMtest vsetky 3 a dokonca aj vnutornu.
Bus ktory by mal nahradit #40 ma SPZ TN-747AM a ma taktiez tabule Emtest.
Takze moje obavy z tychto busov boli velmi nepodlozene, ymslim ze to neni az take strasne ako som cakal. Sami mozete zhodnotit po jazde s nimi
Reakcia na: N/A #4889:
už som ju videl aj ja. Je to smutné, a hanba zároveň. Mesto a SAD sa predsa dohodli, že do konca roka 2009 bude vozový park MHD obmenený. Avšak teraz je krásne vidno, že reči sú reči a chlieb sa je.
a) nemajú náhodou tie C743 už viac ako 16 rokov?
b) nejedná sa náhodou o prímestské busy na MHD?
c) nie sú náhodou tieto busy v rozpore so zmluvou o výkone vop verejnom záujme?
d) keď už by sme zažmúrili vyššie uvedené 3 oči, prečo sú na zálohe busy 1x B 952E #40), 2x B 932E #71 a #72) a 1x B 932 #73) mestského prevedenia, a riadne nasadené busy prímestské?
❓ ❓ ❓ ? ? ?
Reakcia na: draxter #4883:
Však je to fascinujúce, že niekto má také parádne fotky a je ochotný ich aj zverejniť. Skutočne klobúk dole. ? Ja som v siedmom nebi ? a už sa neviem dočkať svojho mesta.
Reakcia na: TorpedoLuky #4888:
nevies SPZ tej C 734?
Reakcia na: Petrox #4887:
Bolo by dobre pridat fotku NM karosy c 734 na L24 dnes som ju videl prvykrat a ma aj nalepku asko naboku ? a aj dalsie sucasne vozidla aj 73 v jej cervenom prevedeni s tabulou
Reakcia na: kvorka #4885:
skor nie, 683ku cize 04-54 mas na tejto fotke: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=435069.jpg&httpref=2484/183532

Medzi zabermi je odstup len 1 mesiac a tych rozdielov medzi oboma vozmi je dost, 683ka to podla mna nebude.
Reakcia na: draxter #4883:
Pekne fotecky,ale ten Ikarus co som myslel tu zial nie je.Bol celooranzovy,ani bordovy ,ani cerveny,trosku svetlejsia oranzova od tej karosy 8-ktora bola prelakovana koli jednemu mob.operatorovi...
Ten ak niekto ma na fotke,to bude unikat...len asi nepozna tuto vasu stranku... ? Nahradil ho na l.c.5 modry dvojdverovy Ikarus ,ktory v ramci redukcie spojov zrusili z MMD TN-Soblahov,ten tu na fotkach je.
Reakcia na: draxter #4882:
podľa mňa je to TN-683AM (TNA-04-54).
Re #4884 Petrox: vynikajúce zábery, je možné vidieť aj TN-99-07, ktorý potom dlho ešte premávala na L22. Tu ju možno vidieť na len 3 roky premávajúcej L23. ?

Ďalej je tam B731 TN-82-83! Na linke 3! Rovnako tak TNA-07-05 na linke 1 (vtedy raritne sólo na L1) na Juhu I.

TNA-06-89 na domovskej linke 11 v Kubrici, námestie.

Ten Ikarus 280.08 TN-88-69 je na linke 8 na železničnej stanici, čo znamená že je to robotnícky spoj L8, ktoré ešte aj v CP1994 končili na tom veľkom obratisku (dnes TRENS).

Nádhera ❤
Reakcia na: brefos #4876:
prenadherne a neskutocne hodnotne zabery!!! kopa udajov v nasich evidenciach sa tymto potvrdilo, mnoho faktov je inak nez sme si mysleli. smekam pred clovekom, ktory toto hodil na web, zasluzi si flasku!

Re #4878 erik.pauer: ja som toho moc z Ikarusov nenafotil, skutocne len 758 sa mi podarilo na Juhu

Re #4880 draxter: thanks, uz pozeral a dakujem ?

Re #4882 draxter: podla mojho nazoru nie, ten odtien na fotke je mierne skresleny ale myslim, ze prave takto vypadala standardna bordova na nasich ikarusoch pred ich prelakovanim; pripominam dalsi dolezity fakt - nema trilexy a vzhladom na celkovy stav odhadujem, ze pojde o novsi voz, vyrobeny cca. 1990 (moj tip je 715 alebo 717 v povodnom laku).

Re #4883 draxter: toto je skutocna zberatelska lahodka a v podstate aj prelom v zaznamoch, jak uz poznamenal Draxter! vzhladom na SPZ ide o najstarsi EVIDOVANY trenciansky Ikarus, prekonal dokonca aj 642/I. ked sa budeme drzat SPZ, vyrobu a sprevadzkovanie bych odhadoval na roky 1986-87. zaujala ma lista na cele medzi smerovkami, tazko povedat ci ide o skraslovaci pokus nasich vodicov alebo to tam je od vyroby, starsie serie klasickej .08-cky zpred roku 1985 podobne listy dostavali, no toto uz bude skor .08/Acko. dalsiu debatu a zistenia okolo tohto vozu ocakavam so zatajenym dychom ?
Reakcia na: brefos #4879:
a máme ďalší Iakrus: TN-88-69, ktorý sme doteraz nevideli!!! Marek, nie je to ten "červenáč" čo si o ňom hvoril? ? ? ?
Reakcia na: N/A #4877:
ach jaj to bola reakcia na prispevok nizsie co pisal Petrox, ach ja slepuch ?
Reakcia na: draxter #4871:
neboli tu nahodou kedysi aj tvoje fotografie, predovsetkym Ikarusov 280? lebo tie tu nejako nevidim
Reakcia na: baco #4739:
neboj sa, aj toto pridáme ?
Reakcia na: draxter #4869:
asi pri SAD...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.