Reakcia na: TomoSK #15599:
a kolko teda cestujucich prepravila linka 11 z Kubrice, Kubrej k Bille, Maxxu a stanici? Vysvetlenie k cestovaniu...k tomu len poznamka nie ku kazdej 1 je prestup na 11tku, plus prestup Pred Polom ani nie je garantovany takze sa moze stat ze dalsi spoj do Kubrice pojde za hodinu vpripade nestihnutia. Linka 16 co som cestoval tak v 90% pripadoch meska, smer Kubra. Inak dost ludia vyuzivali od Maxu spojenie Max-stanica a tam prestup spat do Kubrej, co uz mozne nie je.
Rozdiel v linke 1 zo Sihote a Kubrej nie je ani pol cestujuceho na spoj, nato ako sa pisalo ze Sihot potrebuje spojenie k Maxu, a je to daleko vacsia cast mesta ako Kubra, nie je to malo?
Vas argument prepravilo sa 60 cestujucich denne, v novej trase 98, opat pri prepocte to nie je ani nie pol cestujuceho na spoj.
theo
Niečo pozitívne tu pár dní dozadu bolo písané ohľadom Východnej+Lavičkovej, OC Laugarício aj Nozdrkovce v príspevku #15420
Ale akékoľvek číslo z toho vypadne, môžeš ho "odmietnúť" práve zmenou kilometrov a zmenou cestovného. Pričom zmenu cestovného môžeš interpretovať oboma smermi - že odlákalo cestujúcich ale aj tak, že prilákalo cestujúcich (zvýšenie základného cestovného, ale zároveň zvýhodnenie predplatných v porovnaní so základným cestovným).
Čo sa garantovaných prestupov týka; v regionálnej autobusovej doprave, kde je z nejakej kopanice do spádovej obce riziko meškania kvôli zápche nulové, má veľa spojov minimálne čakanie 5 minút.
Podobne prestupy fungujú pri diaľkovej vlakovej doprave, kde ZSSK častokrát pracuje s 5+ minútovým prestupovým časom a cestujúcim to asi moc nevadí.
Takže cez víkendy by som v Trenčíne asi pracoval s prestupovým časom 5 minút, ak do danej lokality nejde ďalší spoj v priebehu 15 minút (napr. Laugarácio). V týždni kvôli zápcham a intervalu nad 15 minút do niektorých lokalít, sú prestupy za trest.