Reakcia na: kvorka #14542:
Takže z dnešných víkendových odchodov z Juhu:3:45 - prípoj k vlaku do BA
4:40 - prípoj k vlaku do ZA
5:10 - robotnícky na šiestu Pod Sokolice
prechádzame na systém:
3:40 - prípoj k vlaku do BA
hodinudvadsať diera
5:02 - do detského mestečka
a ďalej 15 minútový interval
Neviem, miesto rušenia možno posunúť ten autobus 4:40 trochu neskôr, aby bol použiteľnejší na prestup na vlak smer DCA/IL/PU/PB/ZA.
Presne tak bol pôvodne vytvorený ako prípoj k prvému REXu do Košíc, resp. v súčasnosti s prestupom v Žiline.
Po pár rokoch minútových posunov prvého REXa sme dospeli k nezaujímavému prestupovému času 24 minút.
Alebo nejako rozhodiť prvý víkendový spoj L1 aj L11, ktoré si podľa návrhu budú zavadzať 5:19 Pod Juhom a po pár minútach na Legionárskej, Braneckého, Hasičskej... čo mi príde ako nezmysel...
TomoSK
Školské spoje - v Bratislave sa označujú spoločným piktogramom, v Prešove sa neoznačujú vôbec, v Považskej sú na to samostatné linky. Tri mestá, tri rozdielne prístupy. Vyčítaš, že pretláčame jediný správny názor, no ja si netrúfam tvrdiť, ktorý prístup je "najsprávnejší". Po debate viacerých strán sa pristúpilo k podobe ako v Bratislave, jediné, čo vieme naisto je, že v ani jednom meste to nespôsobuje problémy či zmätok.
Finančné podieľanie sa - obyvatelia Kubrice veľmi radi hovoria (aj na VMČ, aj na Komisii), že platia dane a nič za to nedostávajú. V pomere počtu obyvateľov ku počtu spojov sa však spolu s Nozdrkovcami podieľajú na financovaní MHD najmenej - 230 obyvateľov má k dispozícii približne 30 spojov, zatiaľ čo takmer 100-násobne väčší Juh má k dispozícii len necelý 10-násobok spojov súhrnne za všetky konečné. Realita je teda taká, že bohatú ponuku spojov do Kubrice financujú obyvatelia iných častí mesta.