27 sa posilňovala podľa mňa hlavne preto, lebo keď sa minulý rok posilňovala obsluha Vinohradov, tak v súčasnom systéme to dávalo cez víkend najväčší zmysel bez zásahu do ostatných CP a bez nutnosti prekopať všetky vzory. Zároveň sa zabili dve muchy jednou ranou, vznikla normálna obsluha Vinohradov a posilnila sa obsluha OC Laugaricio.
Ak by sa len bezhlavo celodenne posilnila 13ka, tak by sa z Juhu chodilo pár minút po 17 a zo Záblatia skoro naraz so 6. Alebo, ak by premávala v polohe 27čky, tak by z Juhu do mesta šla s 25 a naopak hore s 8.
Bola tam všeohochuť, rovnako ako všade. Nič výnimočné, ale podľa mňa jedno spoločné - záujem na službe, ktorá im má slúžiť! A najmä ak linka 11 je tzv. "dobrá" linka, lebo jazdí relatívne často, je využívaná a roky v tejto trase, tak nechápem, že sú tu autori prekvapení, že to ľuďom vadí. A ľuďom, ktorí inú alternatívu nemajú. Kubrica dakedy mala 7,11. Dnes len 11. Sihoť má 2,4,6,8,12,24. Takže je iné presmerovať jednu-dve linky Sihoťárom a iné jedinú v danej oblasti. Som zvedavý, ako by reagovali Nozdrkovce, ak by im 2 presmerujú na Zlatovskú - však tam sú školy, lekári, firmy....
Tak podľa tohoto všetci ..a bolo ich okolo 80 klamali a zavádzali... i keď tam boli vzelaní ľidia...no... dovojaké posudky telesa cesty... autobusom nechodia obyvatelia Jana Derku, Kubričania a koniec Kubrej boli naši cestujúci!!! Treba zvažovať a správne rozdeliť kategórie aké tam boli...a áno,bol aj hluk,tá pomýlená pani v klobúku čo nechápala tú 6 a 16, potom aj dôchodcovia ktorých už rozhorčili vaše odpovede o metroch na stanicu a aj obyvatelia Derku ked si im povedal ze na základe toho im tam rušíte Nx-y a prvé ranné víkendové spoje aby mohli spať....a tak sa to jasné že stupňovalo... boli tam aj bývalý vodiči MHD z Kubrice aj tá pani z Utvaru Mobility a len kukali... no ale tak ja to beriem,som aj ja už starý kkt... pre vás ...
Nesúhlasné vyjadrenie ODI k Jána Derku nám neprekáža, pretože žiadne také nesúhlasné vyjadrenie ani neexistuje. Jediné, čo existuje, je písomné potvrdenie od TSK, že cesta je stavebne uspôsobená aj pre vozidlá nad 3,5 tony, hoci miestni obyvatelia tvrdili opak. Ja som nikdy netvrdil, že ulica je stelesnením ideálu na prejazd, ale realita je taká, že veľa riešení po zmene potrieb a služieb na Severe nezostáva.
Stručne ešte by som sa vrátil k VMČ Sever a tomu bordelu a vreskotu, čo tam panoval... bolo prednesených niekoľko "argumentov":
- s plačom nám jedna pani oznamovala, že oni sú natoľko fanúšikmi reťazca Billa, až si nevedia predstaviť nakupovať v Lidli,
- k tomu sa pridala ďalšia sťažovateľka, že im bránime obstarať si živobytie a chceme ich nechať na pospas samoobslužným pokladniam v Lidli, ktoré v Lidli na Hodžovej ani nie sú,
- na utorňajšej komisii dopravy bolo toto tvrdenie rozšírené o potrebu "nakupovať chladničky a práčky, a tie sa mimo Maxu kúpiť nedajú",
- na otázku, či je pre nich prestupovanie neakceptovateľné, padla odpoveď áno... s okamžitým dovetkom, že ale čo bráni napríklad Sihoťárom prestupovať? Oni prestupovať môžu...
- spojenie s lekárkou na Súvoze by po novom dostali aj Opatovania, ktorí ju majú narozdiel od Kubrice aj oficiálne spádovú, na čo bolo odpovedané, že oni sú aj tak bohatí v tej Opatovej a oni si môžu dovoliť chodiť autom,
- klasický argument o tom, že len platia dane a nikoho nezaujímajú, pričom práve naopak, spolu s Nozdrkovcami sa najmenej podieľajú na financovaní MHD, nakoľko ich je málo a spojov je veľa...
To len pre predstavu, aké perly tam padali. Úplne som vynechal vyhrážanie sa prokuratúrou, žalobou či tým, že osobne ponesieme zodpovednosť za obete, ktoré prinesú zmeny na linkách 4 a 11. Takúto úroveň mal VMČ Sever a následná Komisia dopravy... nikdy som sa tým ešte nestretol, naopak, VMČ Stred, Západ či stretnutie s občanmi Novín bol jeden balzám na dušu.
Ešte by som nechcel zabudnúť zmieniť, prečo sa miestni obyvatelia nedostavili na prezentáciu do Hviezdy, keď o tom behala informácia vo všetkých kanáloch, citujem "my nechodíme autobusom, nemali sme sa to ako dozvedieť". K tomuto sa pridali ďalší obyvatelia, ktorí dodali, že oni sú Kubrica a odmietajú chodiť takéto veci riešiť do Trenčína.
Pritom im spojenie nikto neberie, oproti súčasnosti sa dostanú do viac cieľov, než dnes. Jediná zmena sa týka zastávok Štefánika a Billa, kde si musia prestúpiť. Na najsilnejšom spoji to sú dvaja cestujúci.
Tomáš, opýtam sa a dám to s mojim humorom teda ako býva zvykom: Do Kubrej na námestie dáme ďaľší oznam - tentokrát pre linku č. 4 - Vážený 1,5 cestujúci, linka č. 4 prichádzajúca od centra mesta a pokračujúca do Opatovej, nezachádza sem k označníku ale stojí cca 50m pred križovatkou v smere od ZŠ Kubrá? tak prosím čakajte tam...
Keď som robil na meste bolo mi povedané, že sa nikdy neodobrí jazdenie MHD po týchto uličkách, zrazu kukám...neveriacky...keď vám ani vyjadrenia nesúhlasné ODI neprekážajú a viete si všetko prispôsobiť svojmu videniu, pre to by aj bolo dobrá keď budeš jazdiť tu ale nie že po mesiaci zdrhačky a sedíš v kancli!!!
Viete chalani čo bude za trápenie výjazd autobusov na tej 1 dolu na križovatke ul. Saratovská a gen. Svobodu keď pôjde z Juhu 1 na Juh2 v bežný deň a koľko času tam bude strateného? ...ja nie som v opozícii... vravím že sú aj dobré veci ale to je tak 50% / 50% ... a nik ma nikdy nepočúval keď sme boli na testovacej jazde alebo hoci aj na jednaniach...prípadne som bol utíšený a tak som zostal už len takto tu vyjadrovať svoj pohľad na veci...
Rešpektujem kohokoľvek právo postaviť sa do opozície, ale neuveriteľne mi prekáža, keď niekto vyslovene klame. Podobne, ako pri tvrdení, že priebeh mimoriadneho VMČ bol pokojný, slušný a vecný. Asi sme boli na iných výboroch, lebo na popis daného výboru mi napadajú iba tri opozitá daných slov.
Takisto rešpektujem prácu všetkých "našich" predchodcov, ktorí sa téme MHD v meste venovali, ale skutočne mi príde prinajmenšom úsmevné spomínať na prácu pani Ing. M., vo všetkej úcte k nej. Máme vzhliadať k časom, kedy bol preklad liniek sprostým slovom a 23 s 28 jazdili na Východnú vo vláčiku za sebou? Na časy, ked 1 s 22 chodili za sebou a následne nešlo nič? Na časy, keď sa drasticky redukovali okrajové časy až do nepoužiteľnej podoby? A najúsmevnejšia podoba "šetrenia" kedy na linkách v pravidelnom takte boli doslovane náhodne vyškrtané najmenej obsadené spoje, takže v linkách s hodinovým intervalom boli diery? Jej práca žla také ovocie, že za jej nedlhého pôsobenia došlo k poklesu počtu cestujúcich o 14%!
Opakovane sa tu prepiera "krúženie" jednotky po Juhu a ja už tomu prestávam rozumieť, pre ľudí na súčasnej trase 1ky sa nič nemení, nepocestujú ani inak ani dlhšie, iba to prinesie spojenie ľuďom, ktorí ho dnes nemajú.
Je tu tvrdené, že problémy v MHD zakrývame "problémikom" v PAD, kedy na autobuse z Trenčína do Dubnice je na Hasičskej cieľ "Trenčín, aut. st.". Insider možno vie, že v tom čase odtiaľ nič iné nechodí, ale nevidím dôvod, prečo by mal mať bežný cestujúci v hlave všetky spoje, obzvlášť zo smerov, z ktorých necestuje. Obzvlášť mi to príde zvláštne v kontexte, že tento majstrštyk z dielne SAD je len neexistujúcim problémikom, ale ukončovanie časti spojov linky 1 na Saratovskej, a časti spojov na Generála Svobodu prinesie nenapraviteľné škody pre cestujúcich, ktorí nebudú vedieť, kam idú. Pričom to je len o tom, že ten kto ide na Saratovskú, počká na Saratovskú, a cestujúci na dnešnej trase nastúpia na akúkoľvek jednotku. Keby sme my pripravili riešenie podobné tomu z PAD, boli by sme tu lynčovaní.
Priatelu,Ty si asi vestec...a ja sa nezastavam iba dochodcov...ved na stretnuti obcanov bola aj stredna a aj mlada generacia...11 ide vyhoviet par zahradkarom zo Sihote na ukor vacsiny z Kubrice, tak som to myslel....to su sezonny ludia a Kubrcania su celorocny!!! Ako kazdy argument mi mozte vsetci vyvratit ale ja si za svojim stojim!!! Tak by sme sa mohli tocit dookola...ako pisem,cas ukaze a ja tomu dam tak dva mesiace po zavedeni do obehu...
By som chcel vedieť, kto sa podľa Vás rozumie doprave v meste ako Trenčín a kto by mal rozhodovať ako to bude vyzerať?
Nespokojní cestujúci, ktorí Vám údajne ,,vyplakávajú" alebo pár dôchodcov z Kubrej, ktorí sa nevedia zmieriť s tým, že Podsokolice len na prestup?
Našťastie tieto rozhodnutia nie sú na vodičoch vychovaných na SAD!
A tieto trápne konštatovania, že to je len pre vyvolených ľudí ... áno, ak je vyvolenými podľa Vás drvivá väčsina ľudí, ktorá bude s novým CP spokojná, tak máte pravdu, inak ste mimo.
Proste nikdy nevyhoviete všetkým a dôchodci z Kubrej by vážne nemali rozhodovať o tom, aká bude trasa 11, nie sú totiž jediní, kto novú trasu cez Sihoť bude využívať, ale preto, že dôchodcov považujeme za zraniteľnú skupinu, ktorá je často krát šialene uvrieskaná, ako bohužiaľ dokázali aj na poslednom VMČ Sever, ktorý vďaka nim mal úroveň nižšiu ako najhoršia stoka! Tak sa im teraz vo všetkom máme podriadiť ... ach. Čo ostatné skupiny, pracujúci, alebo ľudia dochádzajúci na Sihoť za službami?
Ale to je Vám úplne jedno, vy poznáte pár dôchodcov, ktorí sa práve Vám spasiteľovi, ktorí predsa najlepšie vie ako by to malo jazdiť, lebo ste vodič a lebo to tak jazdí predsa už aspoň 70 rokov! ,,vyplakávajú" a teraz im podriaďme celý svet!!
Vidíš, nejaká pani krúti hlavou nad navrhovaným krúžením 1ky a naopak, iná pani na verejnej prezentácii vo Hviezde povedala, že by také krúženie chcela aj na Východnú.
Spokojnosť nikdy nebude.
Nastalo ticho pred búrkou.... stále počúvame ako sa zapracovávajú pripomienky, no zdá sa že rozhodnuté je. Napriek všetkému čo sa v poslednom čase odohralo sa pripravovaný grafikon spustí ako bol navrhnutý. So slzami v očiach mi cestujúci porozprávali o akom výsledku boli upovedomený na ÚM , ide sa módom zo zavedenia Parkovacej politiky : "nespokojnosť bude vždy, ale nakoniec sa všetko utíši a ľudia si zvyknú"....Nuž, ľahko sa robia zmeny v meste kde sa autobusovej doprave nik nejak špeciálne nevenuje a nerozumie a až samotná prax ukáže čo za vec sa zrodila. Moje myslenie a názory sa diametrálne líšia s predstavami ostatných a zhodujú sa z ľuďmi s ktorými som pracoval v minulosti....Viezol som pani ktorej práca tu bývala často kritizovaná, no odstupom času zisťujem že bola dobrá a tá krúti hlavou na nezmyselnom krúžení 1kz po Juhu 2 a Juhu 1 a podobných veciach.... je na čase začať veriť že všetko bude dobré a všetko sa splní , no myslím si že ulica J. Derku širšia nebude nikdy tak ako aj ostatné problémy čo máme teraz a pridajú sa ďalšie..bude ako nebolo, koľko to potom vydrží ukáže až čas a prax. Pojem PRE ĽUDÍ však dostal nový význam -pre vyvolených a nie väčšinu... Odpútava sa tu pozornosť nejakým tým problémikom PAD ale toto je fórum o MHD... a o zážitkoch posledých dní kedy si ľudia začínajú uvedomovať koľko im to stŕha z kariet ani písať už nemá význam...
Ono zda sa ale lady sa pohynaju. Neviem ci aj v dosledku debat na tomto fore alebo staznosti od ludi pripadne z kazdeho rozku trosku, ale v INFO Trencin sa objavila rozsiahla stranka s podrobnym popisom platby, moznostami atd(podpisany tam bol Vlado, šípim snad ze by to mohol byt aj tunajsi, ak ano, v tom pripade velka vdaka). Presne takto to ma vyzerat. Zial ako cele tieto zmeny ani toto neni uplne doriesene - malo to byt uz davno pred spustenim novej tarify a navyse presne takyto text mohol kludne pribudnut aj na zastavkach.
Otazne je ako to bude so spustenim noveho CP, snad sa autori(a tym myslim vsetci nie len Doprava na Povazi o.z.) poucia z chyb a informovanost bude nasobne vyssia nez doteraz.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
capaCity
Nespokojní cestujúci, ktorí Vám údajne ,,vyplakávajú" alebo pár dôchodcov z Kubrej, ktorí sa nevedia zmieriť s tým, že Podsokolice len na prestup?
Našťastie tieto rozhodnutia nie sú na vodičoch vychovaných na SAD!
A tieto trápne konštatovania, že to je len pre vyvolených ľudí ... áno, ak je vyvolenými podľa Vás drvivá väčsina ľudí, ktorá bude s novým CP spokojná, tak máte pravdu, inak ste mimo.
Proste nikdy nevyhoviete všetkým a dôchodci z Kubrej by vážne nemali rozhodovať o tom, aká bude trasa 11, nie sú totiž jediní, kto novú trasu cez Sihoť bude využívať, ale preto, že dôchodcov považujeme za zraniteľnú skupinu, ktorá je často krát šialene uvrieskaná, ako bohužiaľ dokázali aj na poslednom VMČ Sever, ktorý vďaka nim mal úroveň nižšiu ako najhoršia stoka! Tak sa im teraz vo všetkom máme podriadiť ... ach. Čo ostatné skupiny, pracujúci, alebo ľudia dochádzajúci na Sihoť za službami?
Ale to je Vám úplne jedno, vy poznáte pár dôchodcov, ktorí sa práve Vám spasiteľovi, ktorí predsa najlepšie vie ako by to malo jazdiť, lebo ste vodič a lebo to tak jazdí predsa už aspoň 70 rokov! ,,vyplakávajú" a teraz im podriaďme celý svet!!