Caper, ty si naša legenda MHD, mohol by si spracovať také porovnanie sem na imhd ako bolo keď prišiel DIC s ich návrhom? Linkové vedenia, zmeny, nasadenie vozidiel a pod. A plusy i mínusy, vtedy to bolo super pokope.
Marek to bolo tym ze SAD Trencin a.s. je subjekt hospodarskej mobilizacie, preto z toho vyplyvali rozne veci. Inak k pretrhnutiu vodneho diela Liptovska Mara mesto Trencin 30.10.2008 organizovalo cvicenie ktoreho ulohou bolo okrem nacvicovania a organizacie aj vydanie niekolkostranoveho dokumentu pre obcana co robit v pripade takejto katastrofy(je to k stiahnutiu na strankach TSK myslim), zial malo kto o tom vie alebo to cital - co by viedlo este k vacsiemu chaosu. Zaujmavostou je ale ze podla simulacii by ale nebol ohrozeny cely system Vazskej kaskady, zaplavova vlna by vsak dosahovala na niektorych miestach Trencina vysku cez 3 metre.
Sesternica bola v stane, čo padol. Pred 15 rokmi bola tiež v Tom, kde zahynuli ľudia. Vravela, že to bolo hrozné. Mali vtedy ľudí autobusmi poodvazat von.
Čuduj sa svete, trestné šlo do stratena. Teraz však už hádam spravodlivosť nebude slepá.
PS: už sa dá žiadať o vrátenie vstupného.
PPS: ja si pamätám na kyvadlovke ešte aj Ikarus 280.
Ako "starý známy 70ročný SADkár", dám spomienku na tú smutnú Pohodu , vtedy tiež padol STANo , ja som prišiel domov z práce, mal som narodky, prišli gratulanti, šampanské sa búchalo a v tom zvoní mobil, službu konajúca pani dispečerka PAL mi volala, naháňala každého aby fičal pre autobus a išiel ten dav z letiska odvážať preč. Nuž, mne sa už nedalo, boli by bublinky v krvi Pred rokmi nám prišiel manuál ako postupovať v prípade živelnej pohromy a tam ako vodič autobusu mám za úlohu odviesť ľudí .... je tam písané presne po akej katasrófe a kam... mňa zaujalo pretrhnutie Liptovskej Mary... no nikedy by som to samoška nechcel zažiť....a zaknončím to veselo, rád spomínam ako som s noblesou s Karosou B952e jazdil cez zaplavený podjazd na Sihoť zatiaľ čo Coosswaye museli naôkoľ cez bývalé žel. priecestie pri Bille, no aj aj terajšie boSORky by veru už nemohli ...
Tak som šiel pohodabusom. Keby si soudruzi kuklu Meteo, mali prerušiť skôr a ľudí by busy poodvazali. Ale nie,potom strach a chaos. Ako skončilo trestné stíhanie spred 15rokov?
27 sa posilňovala podľa mňa hlavne preto, lebo keď sa minulý rok posilňovala obsluha Vinohradov, tak v súčasnom systéme to dávalo cez víkend najväčší zmysel bez zásahu do ostatných CP a bez nutnosti prekopať všetky vzory. Zároveň sa zabili dve muchy jednou ranou, vznikla normálna obsluha Vinohradov a posilnila sa obsluha OC Laugaricio.
Ak by sa len bezhlavo celodenne posilnila 13ka, tak by sa z Juhu chodilo pár minút po 17 a zo Záblatia skoro naraz so 6. Alebo, ak by premávala v polohe 27čky, tak by z Juhu do mesta šla s 25 a naopak hore s 8.
Bola tam všeohochuť, rovnako ako všade. Nič výnimočné, ale podľa mňa jedno spoločné - záujem na službe, ktorá im má slúžiť! A najmä ak linka 11 je tzv. "dobrá" linka, lebo jazdí relatívne často, je využívaná a roky v tejto trase, tak nechápem, že sú tu autori prekvapení, že to ľuďom vadí. A ľuďom, ktorí inú alternatívu nemajú. Kubrica dakedy mala 7,11. Dnes len 11. Sihoť má 2,4,6,8,12,24. Takže je iné presmerovať jednu-dve linky Sihoťárom a iné jedinú v danej oblasti. Som zvedavý, ako by reagovali Nozdrkovce, ak by im 2 presmerujú na Zlatovskú - však tam sú školy, lekári, firmy....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.