Reakcia na: N/A #13132:
Z technických štandardov:"nový zmluvný Dopravca PAD TSK sa zaviaže, že jeho BČK bude akceptovaná (plná funkčnosť karty) v systéme Slovenský dopravný pas".
To isté má mesto aj v zmluve s Transdevom, len s tým rozdielom, že mesto Trenčín sa rozhodlo túto podmienku PO PODPISE zmluvy nevyžadovať (v otázkach a odpovediach je od p. Hartmana niekoľko výhovoriek na túto tému).
pešiak
Nuž dosť podstatný. Hádam obaja sa zhodneme, že stále hovoríme o preprave ľudí. A otázky znižovania nákladovosti na prepravu / dopravca / sú prioritou aj v tej našej iMHD. Nebude dlho trvať a podobné pokusy tu budú tiež. Ak sa rozoberie všetko okolo toho, hádam sa rozbehne aj nejaká diskusia. A o to tu ide. Nič v zlom. Je pravda, že aj dnes sú aj tu doma už zastávky na znamenie / napríklad pri OBI/ . Ale tiež je známe a to nik nepoprie, že v aj nových autobusoch vodiči znižovali hlasitosť v oznamovacích zariadeniach autobusu a cestujúci potom nevie kde je, či kde bude. /hlavne cudzinci, či tí z vidieku /. Ale aj tiež tie úspory času, ak by vznikli tým, že autobus nebude stáť na zastávke, nakoľko nik nedáva znamenie. Toto sa tu dokonca aj už riešilo. Ako hovorím, treba to rozmeniť na ,,drobné,, . Vieš?