Je mi jasné, že musí splniť podmienky. Nečítal som to to sa priznám, nemám na to moc čas, za čo sa ospravedlňujem. Ale aj tak som názoru prípadne ak by aj SAD-ka vyhrala tak pre mňa osobne by boli haraburdy hocičo čo by vybrali, lebo výber autobusov doterajšieho dopravcu je zaseknutý iba na jednom výrobcovi čo je škoda.
Uvidíme teda za pár týždňov, ktorá interpretácia je správna. Osobne si myslím, ze to s dopravnými kartami bude ako v NR a teda bude potrebná výmena novým dopravcom.
Ak sa nemýlim, mesto Nitra má dvojaký platobný systém - dopravná karta a platobná (banková) karta.
Mesto Trenčín si dalo požiadavku len na dopravnú kartu a v tomto si súbeh zabezpečilo do výmeny všetkých pôvodných MHD kariet, najdlhšie po dobu 6 mesiacov. A (neobmedzenú) akceptáciu kariet s logom kraja si zabezpečilo požiadavkou akceptáciou v rámci TransData.
ak sa teda bavíme o tomto :
g) pocas celej doby trvania tejto Zmluvy byt clenom Zväzu autobusovej dopravy,
h) požiadat Zväz autobusovej dopravy o možnost uzatvorenia zmluvy o akceptácii dopravných
kariet a zabezpecení zúctovania platieb z dopravných kariet so správcom systému, spolocnostou TransData
s.r.o.,
i) spolupracovat s doterajším dopravcom, spolocnostou Slovenská autobusová doprava Trencín,
akciová spolocnost, so sídlom Zlatovská cesta 29 911 37 Trencín, ICO: 36 323 977 pri zúctovaní platby
cestovného uhradenej dopravnými kartami vydanými doterajším dopravcom, a to až do doby výmeny
všetkých takto vydaných dopravných kariet, najdlhšie po dobu 6 mesiacov odo dna zacatia poskytovania
služieb vo verejnom záujme podla tejto Zmluvy,
j) zabezpecit výmenu dopravných kariet vydaných doterajším dopravcom najneskôr v lehote do 6
mesiacov odo dna zacatia poskytovania služieb vo verejnom záujme podla tejto Zmluvy .
nevidím tam nikde napísané ani si to tak nevysvetľujem ako vy tvrdíte...,, Nový dopravca sa v zmluve zaviazal, že po dobu 6 mesiacov bude akceptovať pôvodné dopravné karty.
Už len logicky pokiaľ nový dopravca má iný odbavovací systém v autobuse, nie je možné aby boli staré sad karty funkčné v nových busoch. Viď Nitra, prečo sa tam asi menili všetky dopravné karty ?
Čiže ak to vedia odlíšiť aj v informačnom systéme vydaných kariet - dopravná karta s logom mesta Trenčín bude platiť minimálne 6 mesiacov (do výmeny všetkých kariet) a karta s logom/erbom kraja bude platiť aj potom.
Bolo by dobré aby ste sa trocha zaujímali ako prebieha verejné obstarávanie. Víťazný dopravca ci už SADKA alebo iný dopravca musí splniť podmienky ktoré si objednávateľ zadal, t.z. keby aj SAD vyhrala určite by tu nechodili tie staré haraburdy ako stále v obľube spomínate. Na nete je množstvo odkazov na detailný priebeh súťaže s podmienkami pre dopravcu. Treba si v kľude preštudovať a potom sa skúsiť zapojiť do diskusie.
Dobrý deň, nemyslím si, že máte pravdu. Zmluvu som prečítal opakovane nie je tam žiadna zmienka o povinnosti akceptácie dopravnej karty po dobu 6 mesiacoch. Prosím ak sa mýlim o link kde je spomínané vaše tvrdenie.
Nový dopravca sa v zmluve zaviazal, že po dobu 6 mesiacov bude akceptovať pôvodné dopravné karty. Zároveň musí požiadať o akceptáciu zúčtovania platieb na kartách Zväzom autobusovej dopravy.
Neviem, či sú teraz čipové karty nejako odlíšené, ale ak áno, tak vydaná pre MHD Trenčín bude platiť minimálne do jari a všetky ostatné budú na trenčianskej MHD použiteľné aj naďalej (Arriva Trnava, SAD Žilina, SAD Poprad atď.)
Pokiaľ sa nemýlim, tak má u vás nastúpiť Transdev, ktorý v Nitre zvládol prechod hádam najlepšie zo zmien dopravcov na Slovensku, tak to hádam u vás nezmrvia.
Určite hej, vidím to osobne na niečo ako v BA či iných MHD. Pochybujem, že by využili ešte takéto staré informačné displeje kde je možný len text. Tá zmena čo nastala a ukazuje permanentne čas a občas zastávku ako sme sa bavili je to hrôza, úprimne si to akosi uľahčili a zjednodušili k horšiemu. Keďže fakt ten displej už je sám o sebe nanič, že ukazuje len text a nie je to displej kde vidí človek viac zastávok a vidí, ktorá kedy nasleduje. Ako zase lepšie jak nič, ale po tej zmene jeho funkcia je oničom a radšej keby nefungoval ako by mal fungovať v takomto režime.
SAD-ka mi príde, že celkovo nemali asi v pláne dávať do autobusov MHD prípadne také informačné tabule ako sú novších prímestských busoch, keďže asi aj čakali na to, že skončia. Ale je dobré, že končia, chce to zmenu, ak by ostali, nič by sa nedialo a stále by jazdili tie haraburdy, aj keď už reálne dosluhujú.. A keby aj kúpili niečo nové tak zase tie polo-nízkopodlažné crosswaye a tie sú oničom.
Dúfajme, že sa nový dopravca do septembra poriadne pripraví. Lebo času už moc neostáva, a detaily akosi nie sú ešte až tak známe - kde bude vozovňa, nové predajné miesta, či čipové karty atď, a toto čo sa týka kariet ak fakt bude treba nové a nebudú tieto aktuálne platné aj u nového dopravcu tak to už minimálne od Augusta aby sa dali vybavovať. Ale snáď to poriešia, aby netrebalo novú kartu a fungovalo všetko zo starou
Ja sa ale strašne teším ako budú vyzerať tie nové informačné systémy v tých nových autobusoch. Ale dúfam že to bude niečo ako to pred touto zmenou, že je tam iba čas a sem tam zastávka.
cez prázdniny je po prvom týždni taký nepredvídateľný režim, že niekedy len jeden....ale keďže #61 už nie je, a vozidlá sú poruchové, asi jazdiť budú, lebo majú najmenej km nabehané. Ale ktovie čo SAD-ka vymslí.
Väčšinu času na linke č. 1, od rána, ale len tuším do 17:00 alebo tak nejak. Ešte sa vyskytne na linke č. 24 ráno. Zároveň cez víkend nejazdia vôbec, túto vec s nejazdením cez víkend som nepochopil úprimne nikdy. Ako hej chápem dáva zmysel víkend, menej vyťažená MHD, ale minimálne do Lauga (24,25) v pohode niektoré spoje určite by vyťažené boli aj na kĺbaku.
Snáď sa tento nezmysel nejazdenia cez víkend príchodom nového dopravcu zmení a nebudú zbytočne cez víkend kĺbaky vo vozovni.
zjavne, vidím to tak, že okrem L6 musí vzniknúť ešte jedna nosná linka (ja by som bol za L13), tak aby obslúžila tú časť, ktorú neobslúži L6.
Len ako príklad poviem, že L6 obslúži Zlatovskú ul. a Záblatie, tak L13 Detské mestečko, Vinohrady a Istebník. Ideálne by bola konečná tak, aby linka prestala jazdiť okružne.
Je však potrebné i spojenie so Zlatovskou (školy, práca) a preto v "x" by ostali.
Návrh:
3 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Braneckého - Old herold - Istebník - Vinohrady - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská -nemocnica - Juh I (60/60/120) jednosmerne
13 protismerne linke 3 (60/60/120)
5 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Braneckého - Zlatovská - Záblatie (60/60/-)
6 Sihoť - žst - Hasičská - Zlatovská - Brnianska - Záblatie (a vybudovať zastávku pred kruháčom v Zlatovciach pre peší presun do Zlatoviec) (30/60/60)
To Zamostie je dost problematicke,teraz uz prebieha vystavba domov aj na ul.L.Starka medzi Piestanskou a Brnanianskou a iste by malo do buducna vyznam keby aj tadial jazdila MHDcka s dvoma zastavkami na znamenie...len nejak lisiacky vymysliet linkovanie..lebo nie je riesenim aby bus siel cez vsetky tie rovnobezne ulice co trva dost dlhy cas/Starka,Zlatovska,Bratislavska,Vinohrady/ ale zaroven prepojil co treba a co ludia vyuziju a potrebuju...a samozrejme v pravidelnych intervaloch...
Mesto si ale najprv musí uvedomiť, čo chce:
- najvyťaženejšia trasa Juh - Sihoť by mohla byť linkami 1 a 8 pokrytá dokonale
- chýba otoč v Zámostí, kde ak sa vybuduje bude možné konečne nejako rozumne spojiť Zlatovskú so Zlatovcami zrušiť doterajšie provizórium 3,5,13,27 a 31
- okrem večera na Juhu I a najmä III vidím problém aj na Sihoti, kde linka 24 ide v "x" 20:50 a potom už nič. Spojenie na stanicu by preto po Hodžovej mohlo byť zaujímavé bez nutnosti zachádzky - napríklad presmerovaním linky 4...možnosti sú, len treba chcieť.
Súčasná sieť, hoci je výsledkom kvalitnej práce v roku 2016, potrebuje úpravy nutne.
ťažko povedať, ale na meste by to mali vedieť, keďže stav vozového parku im dopravca má hlásiť a náklady uplatňuje aj koeficientom s ohľadom na vozidlá
tak to vyzerá už len na šrotovisko. Z akého dátumu je video?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jacob