Z hľadiska kapacity ich určite netreba, ale napríklad Nitra posilnila ich prevádzku, aby mohli byť cestujúci ďalej od seba (odporúčaná vzdialenosť je až okolo 4 metrov), je to od Nitry zaujímavý krok
To obmedzenie MHD na víkendovú prevádzku mi príde zmysluplné, ale úplné zastavenie, ktoré mesto zvažuje, považujem za prehnané. Nechcem spochybňovať zmysel opatrení, ale k takémuto kroku sa zatiaľ neuchýlili ani od Trenčína väčšie mestá. Stále totiž existujú ľudia, ktorí MHD potrebujú aj v týchto dňoch cestovať.
Avšak bolo by fajn umožniť cestujúcim bez kariet bezplatnú prepravu a uzatvoriť prvé dvere, aby vodiči neprichádzali do kontaktu s ľuďmi. Obzvlášť tá manipulácia s mincami ich môže zrejme dosť ohrozovať...
Hotovost zrusit suhlasim,klbaky vsak vobec netreba-skolaci nechodia,Laugo zavrete predsa!!! Podniky sa zatvaraju,autoservisy zavrete...zivot sa zastavuje vsade! Mozno cez vikend uz nepojdeme vobec,uvidime... i ked predavacky potravin,pekarky,pumparky,sestricky je treba odviest,riesil by som to nejak ze by sa jazdilo v kritickom pripade do 8:00 ale ako potom poobede a vecer to neviem...kedze jedny robie do 12:00,iny do 14:00 a do 18:00 ...
To je správny krok, avšak nasadiť by sa mali kĺbové autobusy - jednak preto, že najmä ráno do práce (24,25,1,11,7) nebudú stíhať a tiež preto, aby sa rozložili cestujúci v čo najväčšom priestore pre ochranu vodičov. A je čas zrušiť hotovostné platby.
Od utorka 17. marca 2020 bude mestská hromadná doprava v Trenčíne premávať každý deň ako cez víkend. Prosíme ľudí, aby cestovanie MHD využívali iba v nevyhnutných prípadoch. Ak musíte cestovať MHD, vstupujte do vozidiel len s ochranou tváre. Odporúčame použiť aj rukavice.
Mesto Trenčín uvažuje o celkovom pozastavení premávky MHD.
Môže mi niekto vysvetliť, prečo mi prestala platiť čipová karta MDS PB v trenčianskej MHD? V nedeľu som nastúpil do busu a EMtest vyhodil hlásenie: Zakúpte si lístok u vodiča.
Oproti študentským 0,25€ na kartu je tých 0,80€ celkom pálka.
Nerozumiem tomu, doteraz som sa po TN bežne bežne vozil na považskobystrickú kartu...
Keď sa súťaž vypíše včas a rozumne, dá sa vyhnúť väčšine problémov. Už miesto aktuálneho predĺženia sa malo vysúťažiť dopravcu s presnými podmienkami fungivania a nemuselo mesto visieť takto na špagátiku.
Neviem si predstaviť, ako sa majú ešte vyše dva roky prevádzkovať Karosy bez dopadu na kapacitu. Asi sa treba rozlúčiť s fuknčnou MHD
Miesto ktorých vozidiel premávajú v MHD nevhodné prímestské vozidlá #66 a #67? Kontroluje mesto stav autobusov - napríklad #35? Akú skladbu má momentálne funkčný vozový park MHD a kedy mesto zabezpečí obnovu vozidiel?
Odpoved:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility, 9.3.2020
Vozidlá #66 a #67 slúžia len na "záskok" štandardných mestských autobusov, a to v prípade nevyhnutnej potreby. Mesto nekontroluje stav autobusov, nemá na to kvalifikovaných ľudí a ani technické zázemie - na kontrolu slúžia Stanice technickej kontroly. Skladba vozového parku: Iveco Crossway LE 12M , Karosa C 954 , Irisbus Crossway LE 12m, Irisbus Citelis 18M, Irisbus Citelis 12M, Karosa B 961, Karosa B 952, Irisbus Crossway 10,6M. Skladbu vozového parku možno nájsť na verejne dostupnej webovej stránke: https://imhd.sk/tn/vozidla/28/autobusy-mhd
Obnova vozového parku sa zrealizuje po vysúťažení nového dopravcu a podpise zmluvy v lete 2022.
Záver: do 2022 lobogo a spoliehame na súťaž (ktorá napríklad v RK už zlyhala). Fakt koncept ako sa patrí
Pravdepodobne áno. Druhý veľký problém starého hlásenia je nekvalita dodatočných nahrávok (po premenovaní zastávok v roku 2016). Napríklad z hlášok Mateja Bela či Beckovská si robia cestujúci (oprávnene) srandu. Nové nahrávky znejú o dosť lepšie čo do artikulácie aj intonácie. Po rokoch som na konečnej znovu počul hlášku "konečná, prosím, vystúpte."
Ešte by to chcelo doriešiť časť vodičov, ktorí pravidelne znižujú hlasitosť (napr. vozy #06, #15)...
Vie niekto, ktoré vozy sú už odstavené? Vychádza mi to na krátke Citelisy, pretože niektoré už nevyšli do premávky riadne dlho. Naopak, jazdí aj C954 #66 i Crossway 10,6 #67, takže musí byť podstav aspoň dvoch vozov, možno i viac.
Nás dopravca sa vrátil o 10 rokov späť, keď boli problémy s riadnym označovaním vozidiel. A zase to máme tu. No nič,napíšem na mesto a uvidíme čo za alibistický odpoveď dostanem.
To je síce pekné, ale takýto bus na MHD? Zaujímavý musí byť ten dôvod, zjavne niektoré B952 asi už doslúžili, alebo ak slúžia, tak aký je dôvod dávať tieto Crosswaye do MHD? Keď reálne ani keď ich preradili tak žiadne nové spoje pre MHD.
Ja by som len chcel vidieť realitu v takom autobuse pri nejakej vyťaženej linke, vystupovať a nastupovať keď by v uličke stálo milión ľudí musí byť sranda
Tento bus jazdil do 22.1. pravidelne od pondelka do piatku na linke Trenčín - Horná Súča
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Michal Mazánik
Ešte by to chcelo doriešiť časť vodičov, ktorí pravidelne znižujú hlasitosť (napr. vozy #06, #15)...