Môže mi niekto vysvetliť, prečo mi prestala platiť čipová karta MDS PB v trenčianskej MHD? V nedeľu som nastúpil do busu a EMtest vyhodil hlásenie: Zakúpte si lístok u vodiča.
Oproti študentským 0,25€ na kartu je tých 0,80€ celkom pálka.
Nerozumiem tomu, doteraz som sa po TN bežne bežne vozil na považskobystrickú kartu...
Keď sa súťaž vypíše včas a rozumne, dá sa vyhnúť väčšine problémov. Už miesto aktuálneho predĺženia sa malo vysúťažiť dopravcu s presnými podmienkami fungivania a nemuselo mesto visieť takto na špagátiku.
Neviem si predstaviť, ako sa majú ešte vyše dva roky prevádzkovať Karosy bez dopadu na kapacitu. Asi sa treba rozlúčiť s fuknčnou MHD
Miesto ktorých vozidiel premávajú v MHD nevhodné prímestské vozidlá #66 a #67? Kontroluje mesto stav autobusov - napríklad #35? Akú skladbu má momentálne funkčný vozový park MHD a kedy mesto zabezpečí obnovu vozidiel?
Odpoved:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility, 9.3.2020
Vozidlá #66 a #67 slúžia len na "záskok" štandardných mestských autobusov, a to v prípade nevyhnutnej potreby. Mesto nekontroluje stav autobusov, nemá na to kvalifikovaných ľudí a ani technické zázemie - na kontrolu slúžia Stanice technickej kontroly. Skladba vozového parku: Iveco Crossway LE 12M , Karosa C 954 , Irisbus Crossway LE 12m, Irisbus Citelis 18M, Irisbus Citelis 12M, Karosa B 961, Karosa B 952, Irisbus Crossway 10,6M. Skladbu vozového parku možno nájsť na verejne dostupnej webovej stránke: https://imhd.sk/tn/vozidla/28/autobusy-mhd
Obnova vozového parku sa zrealizuje po vysúťažení nového dopravcu a podpise zmluvy v lete 2022.
Záver: do 2022 lobogo a spoliehame na súťaž (ktorá napríklad v RK už zlyhala). Fakt koncept ako sa patrí
Pravdepodobne áno. Druhý veľký problém starého hlásenia je nekvalita dodatočných nahrávok (po premenovaní zastávok v roku 2016). Napríklad z hlášok Mateja Bela či Beckovská si robia cestujúci (oprávnene) srandu. Nové nahrávky znejú o dosť lepšie čo do artikulácie aj intonácie. Po rokoch som na konečnej znovu počul hlášku "konečná, prosím, vystúpte."
Ešte by to chcelo doriešiť časť vodičov, ktorí pravidelne znižujú hlasitosť (napr. vozy #06, #15)...
Vie niekto, ktoré vozy sú už odstavené? Vychádza mi to na krátke Citelisy, pretože niektoré už nevyšli do premávky riadne dlho. Naopak, jazdí aj C954 #66 i Crossway 10,6 #67, takže musí byť podstav aspoň dvoch vozov, možno i viac.
Nás dopravca sa vrátil o 10 rokov späť, keď boli problémy s riadnym označovaním vozidiel. A zase to máme tu. No nič,napíšem na mesto a uvidíme čo za alibistický odpoveď dostanem.
To je síce pekné, ale takýto bus na MHD? Zaujímavý musí byť ten dôvod, zjavne niektoré B952 asi už doslúžili, alebo ak slúžia, tak aký je dôvod dávať tieto Crosswaye do MHD? Keď reálne ani keď ich preradili tak žiadne nové spoje pre MHD.
Ja by som len chcel vidieť realitu v takom autobuse pri nejakej vyťaženej linke, vystupovať a nastupovať keď by v uličke stálo milión ľudí musí byť sranda
#67 dnes na linke 11 (o 11:55 z Juhu). Príjemne prekvapilo akustické hlasenie zastávok, ktoré v #66 nie je. Vytknúť treba absenciu zadného transparentu (nie je tam nijaké označenie linky)...
Vďaka za aktuálny článok, ešte som #67 nevidel, ktorý voz to je? Toto je úroveň horšia, ako keď v rokoch 2004 až 2006 vyraďovali Ikarusy 280 a 732. Vtedy si aspoň nik nedovolil prímestské dvojdverové vozy nasadiť.
Inak zaradit v roku 2020 na MHD vysoky dvojdverovy primestak ako nahradu nizkeho trojdveroveho mestaku je take... ziada sa povedat balkanske, ale asi ani tam si to nelajznu. Povedzme kaukazske
Ani nehovor mi o tom prímestskom voze, však minule išiel síce na málo vyťaženej linke č. 22 a som skoro odpadol keď som ho videl pridchádzať. Síce je linka č. 22 málo vyťažená, ale aj tak celkom dosť ľudí išlo, ale aj tak som názoru, že do MHD nepatrí a keď ho chcú nasadzovať tak naozaj iba v naj nevyhnutnejšom prípade a to tiež na linky kde fakt chodí len pár ľudí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005