Reakcia na: kvorka #12144:
Ako funguje STK?? To by ma fakt zaujimalo. A si myslíš že tí fajčiaci muži pôjdu a kúpia ND za svoje a potom opravia čo treba?? Tam je problem úplne v inom, tak tu nekritizuj tých posledných v monterkách, ktorí asi ťažko za to môžu.
To, že nie je vodičov je ich vnútorný problem, mna ako objednávateľa (mesto) toto vôbec nemusí zaujímať.
Ak sa ty dokážeš so svojim nákupným vozítkom otočiť na konečnej neznamená to že tam prejde aj kĺbak. Čas keď jazdil Ikarus je davno preč, a ten mal ešte vzadu takú peknú poznámku “ vozidlo vybočuje 1 m” a prešiel skoro všade. Dnes je mesto prepchaté autami, dokonca sa čuduj ale aj krátky voz ma problem na takých linkách ako 11,4,3,13,6,5,23,28 a len pre arogantných vodičov nákupných vozítok ktorí parkujú ako im to príde vhod.
Keď je záujem od mesta riešiť situáciu prečo povolilo jazdu #66 a ďalším prímestským ktoré pribudnú na cestách?
Dopravca mal nakúpiť NP vozy teraz?? síce potom nevie či opäť bude dopravcom v Tn. To by bol asi nezmysel, toto by nespravil žiaden dopravca a nie tak ešte sadka.
Stále to je problém mesta, to čo si objedná to má. Keď nevykonáva riadnu kontrolu, prípadné sankcie, niet sa čo čudovať ako to tu vyzerá.
Kubo 123
Na autobus #66 si teba iba zvyknúť, a ver že pribudne ešte min. #67 a aj #68, toto si mesto tiež odsúhlasí/odsúhlasilo už.
Vôbec si nezastávam sadku, každý má maslo na hlave, ale mesto ma väčší podiel na tom. Ma viac možnosti a nástrojov ako sa vyhnúť tomuto stavu čo sa tu deje.
Z mesiaca na mesiac je vidieť, že jazdí viac záložných vozov viac záloh, autobusy starnú to je nezvrátiteľný fakt. Dopravca využíva to čo má, je pravda, že občas by to chcelo lepšiu výmenu, bez #66, a nedávať na garantované spoje Irisbus ale keď sa nedá tak sa nedá. Či lepšie nech nejde žiaden bus?
Nemôžeš zasa chciet aby miesto #66 šiel kĺbak, každý bus ma svoj jazdný prikaz, kĺbak nemôže do každej časti mesta ísť, toto sa nedá zameniť. Krátky bus robí viacero liniek, pokiaľ kĺbak iba linky 1,8,17,24,25 ak sa nemýlim.
Neviem či by malo význam nasadenie 5eho kĺbaku, skôr spoje ktoré sú pravidelne plné posilniť druhým autobusom. V prípade poruchy kĺbaku potom je aspoň záložný #51.
A je aj veľmi ťažko povedať kedy je spoj preplnený, ak je v priebehu celej linky prepravených nejakých 60-70 ľudí je to podľa mna v pohode. Síce ľudia stoja ale je to mestská doprava, nie diaľková, že každý musí sedieť. Komfort cestovania sa dá zvýšiť aj inými opatreniami aj bez kĺbových, ale nie z vozovým parkom MHD Tn. Nový crossway #22 už toto môže ponúknuť.