Reply on: draxter #12151:
To o tom novom asfalte bolo troska ironicky myslené. Takze tak. Videl si ako je zaprataný otoč v Biskupiciach?? Autá + kamión.
Stačí jedno alebo dve blbo odparkované autá na otočí saratovskej, kubrici, v záblati, nozdrkovciach a keď je omša v opatovej ani nehovorím, a je problém. Bol si sa pozrieť v akom stave je napr. Hanzlikovska? Aj ten nový chodník v zablati.
Všetko toto sú prekážky kĺbakom. S tým sa nedá manévrovať ako s krátkym busom.
To čo bolo pred 20r je už minulosť. Mesto je plné aút, ktoré tu vtedy neboli.
Mesto nemá záujem o MHD, to je očividné.
Prečo sa modré autobusy obmieňajú za nové, a tiež ich sadka prevádzkuje?
Kubo 123
Na autobus #66 si teba iba zvyknúť, a ver že pribudne ešte min. #67 a aj #68, toto si mesto tiež odsúhlasí/odsúhlasilo už.
Vôbec si nezastávam sadku, každý má maslo na hlave, ale mesto ma väčší podiel na tom. Ma viac možnosti a nástrojov ako sa vyhnúť tomuto stavu čo sa tu deje.
Z mesiaca na mesiac je vidieť, že jazdí viac záložných vozov viac záloh, autobusy starnú to je nezvrátiteľný fakt. Dopravca využíva to čo má, je pravda, že občas by to chcelo lepšiu výmenu, bez #66, a nedávať na garantované spoje Irisbus ale keď sa nedá tak sa nedá. Či lepšie nech nejde žiaden bus?
Nemôžeš zasa chciet aby miesto #66 šiel kĺbak, každý bus ma svoj jazdný prikaz, kĺbak nemôže do každej časti mesta ísť, toto sa nedá zameniť. Krátky bus robí viacero liniek, pokiaľ kĺbak iba linky 1,8,17,24,25 ak sa nemýlim.
Neviem či by malo význam nasadenie 5eho kĺbaku, skôr spoje ktoré sú pravidelne plné posilniť druhým autobusom. V prípade poruchy kĺbaku potom je aspoň záložný #51.
A je aj veľmi ťažko povedať kedy je spoj preplnený, ak je v priebehu celej linky prepravených nejakých 60-70 ľudí je to podľa mna v pohode. Síce ľudia stoja ale je to mestská doprava, nie diaľková, že každý musí sedieť. Komfort cestovania sa dá zvýšiť aj inými opatreniami aj bez kĺbových, ale nie z vozovým parkom MHD Tn. Nový crossway #22 už toto môže ponúknuť.