Reakcia na: mathre #11893:
Neospravedlňuj sa! 
- obnovenú linku 14 VÚO-Hasičská-Úspech-Staničná-Zamarovce s 9. spojmi denne
- pridaných 5 spojov na L17 v tradične pre túto linku totálne blbých časoch ("po jedenástke")
- pridané 2 spoje na L19
- pridaný 1 spoj na L21 len z Električnej do Opatovej
- pridané 2 spoje na L22 poobede
- pridaných 7 spojov na L23
- nová linka 121 na trase Opatová-VÚO-Billa-stanica-Gymnázium-Nemocnica s dvoma spojmi len jedným smerom.
Možno toho bolo viac ale na toto si ja pamätám ale neviem ani akú dobu to vydržalo. Ak by si vedel daj nejaké info o tom!
milan005
A tretí bol práve ten modrý Ikarus 659AM, ktorý mal toho času len spoje v špičke na L5.
Neskôr, cca v r. 2003/4 modrý Ikarus zmizol z premávky a vodičovi posunuli 759AM, pričom vodiči 759AM dostali Karosu 847BP, s ktorou potom robievali už aj víkendy. Vodičovi, ktorý pôvodne robil len L5 s modrým Ikarusom, boli na "fajront" pridané ešte nejaké spoje L15 (Karosa by asi množstvo cestujúcich, čo s tými spojmi chodila nepobrala).
Na L5 bola zaujímavosť, že medzi 20. a 21. hodinou večer sa tam stretali až 3 Ikarusy, 2 z päťky a jeden z jednotky (z Juhu boli až 3 spoje za hodinu, pričom 2 sa vracali späť na Juh naprázdno).
Tá prvá prejazdová Karosa (ja už si pamätám až 700AM, ale mám nejaké útržkové spomienky aj na 655AM) - ja už si nepamätám jej poobedný spoj na L12. L12 si pamätám v odpoludňajšej špičke už len s jedným spojom a to takým zvláštnym o 14:20 zo stanice. Ale to robila myslím Karosa z L2, ktorá predtým spravila zmluvnú prepravu "CHIPS" a pod týmto spojom sa vracala späť na svoju L2, pričom ju v špičke posilnila. V cest. poriadku bol ten spoj vedený len od Gymnázia, ale chodil zo stanice.
Na L20 15:15 od LOT neskôr už chodievala Karosa z L19, ja už si spomínam až na tú druhú "ex-ostravskú", modrobielu.